XXL Nutrition

Sticky Het Moppen Topic

het is beroemd en het kan goed schieten en zit tegen de onderkant van de muur....

PLINT EASTWOOD

wat is een blondje op een waterbed....

een booreiland

Staat er een kerel die niet helemaal helder is met zijn splinternieuwe auto bij een stoplicht.. het stoplicht is rood.. aandachtig bekijkt de man de kleur..

Het licht springt op groen, de man bekijkt aandachtig ook deze kleur, het getoeter achter hem niet echt begrijpend..

Daarna springt het licht op oranje, het getoeter verstomd wat en ook deze kleur word door de man aandachtig bekeken..

Daarna springt het weer op rood, ow denkt de man, die kleur heb ik al gehad, en geeft gas...

--------------------------------
Weet je waarom een blondje niet kan waterskieen?
Zodra het poesje nat word gaan de beentjes wijd

Hoeveel blondjes zijn er nodig voor het verwisselen van de lamp in de keuken?
5, 1 om de lamp vast te houden en 4 om de trap te draaien.

--------------------------------------------
Rij ik laatst in mijn auto 's avonds laat over een landweggetje, zie ik ineens een oranje mannetje op de weg staan die mij tot stoppen dwingt.. ik zeg is er iets?? Hij: ik kom van de planeet mars, ik heb honger en heb geen geld.. ik geef hem mijn laatste 2 stukjes brood met kipfilet die ik nog van mijn werk overhad en zeg, verder kan ik je niet helpen....

Dus ik draai het raam dicht, en die ik een half uur later een geel kereltje op de weg.. die mij ook weer tot stoppen dwingt... dus ik weer mijn raam open.. zegt dat kereltje , ik kom van de planeet venus, en ik heb dorst en heb geen geld.... Ik geef hem een blikje cola wat mijn vriendin in me auto had laten liggen en zeg verder kan ik je niet helpen ...

bijna thuis, 3 kwartier later .. staat er ineens een blauw mannetje op de weg, ik ietwat geirriteerd gooi mijn deur los en zeg, je hebt geen geld, van wat voor KLOTEPLANEET KOM JIJ en wat heb je nodig??? dat mannetje: uw rij-en kentekenbewijs graag :S

--------------------------------------

Wat is er aan de hand als je vrouw/vriendin in de kamer is?
dan heb je de ketting te lang gemaakt..

en ik quote em uit een ander topic, ik vond het een zeer fraaie opmerking toen
RobertHosper Humor: een crosstrainer op het dak gooien :roflol:

@RobertHosper: Again J/K Bro....

En zo kan ik ook nog wel ff door bakkelijen :)

:roflol:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Hiekie opnieuw punten kan geven.

Er is laats een belg verzopen in het ijselmeer......
Hij wilde zijn waterfiets op de standaard zetten.

:o FLAUW

Jantje betrapt zijn ouders terwijl ze aan het nken zijn. "Wat doen jullie daar?" vraagt hij verbaasd. Zijn moeder schrikt zich rot en bedenkt snel een smoes. "Wij zijn aan het sporten om af te vallen" zegt ze. "Oh" zegt jantje "Dat heeft bij papa toch geen nut, de buurvrouw blaast hem morgen toch weer op."

wat is een string in het russisch???

ziepoesnetnie

en de vertaling van het woord kont in het russisch??

wang-snee-wang

das chinees hiekie :evil:

het is zwart en wit??????????

een zwartwitje

droog:p

Er komt een gabber bij de slager, vraagt ie: "heb je nog gehakt"

Benchmarc is dik!

ik ook

er is in frankrijk een vrouw opgepakt met een vals briefje van 250 euro:eek:

** Boink**

Nee hoor hij is er nog :) pas je weergave opties dus aan ... en das geen mop

Een paar mannen hadden elkaar al 30 jaar niet meer gezien en zien mekaar weer eens.

Man 1: hoe gaat het?
Man 2: Goed goed, en met jou?
Man 1: heel goed, pasgeleden vond ik een vrouw vastgebonden op het spoor en bevrijde haar.
Zij was dolgelukkig en wij hadden coïtus joh! Echt alle standjes enzo en ze hield niet meer op!

man 2: Als ze zo goed was dan heeft ze je zeker ook gepijpt.
Man 1: Nou nee ik kon haar hoofd niet meer vinden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat is ppen in 't Fries?

Stokslobber'n

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laatst bewerkt:
sorry foutje hoe kan dat dan... ik kon die andere nergens vinden weergave opties aanpassen zei je he...

Terug
Naar boven