AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Jantje heeft net een fiets gekregen voor sinterklaas en staat ermee voor een stoplicht. Er komt een agent te paard langzij en vraagt aan Jantje of hij die fiets van sinterklaas heeft gekregen.
Jantje zegt trots ja. De agent zegt dan tegen jantje: "Dan moet je de volgende keer vragen of hij er ook een achterlicht op wil zetten want nu moet ik je helaas op de bon gooien".
Jantje begint te balen en vraagt aan de agent of hij dat paard ook voor sinterklaas heeft gekregen. De agent denkt van laat ik het spelletje maar mee spelen en zegt "Ja".
Jantje zegt dan tegen de agent: "Dan moet je de volgende keer aan sinterklaas vragen of ie de lul er onder wil hangen in plaats van er boven op te zetten".

nog wat belgenmoppen danmaar :D

Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da's mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De Belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch!" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een!"

Er waren 3 konijnen, een Belgisch een Duits en een Nederlands. Ze liepen in het bos. Plots komen ze alle drie in een strop te zitten. Zegt het Nederlandse konijn: "Mij hebben ze niet, ik knabbel mijn poot af en verdwijn." " Ik doe hetzelfde" zegt het Duitse konijn en knabbelt zijn poot ook af.
Na een tijdje vragen ze zich af waar het Belgische konijn is en gaan kijken.Tot hun grote verwondering zit het nog steeds vast. "Ik heb nu al drie poten afgeknabbeld en zit nog steeds vast!" zegt het Belgische konijn.

Een Belg stapt boos de winkel binnen, waar hij de vorige week een kettingzaag heeft gekocht. "Mooie kettingzaag" briest hij "ik heb er het hele weekend over gedaan, om een boom om te zagen!". "Nou" zegt de verkoper "laten we eens kijken". Hij start de kettingzaag, waarop de Belg hem aankijkt, en vraagt: "Wat is dat voor geluid?"

Een Belg en een Hollander op safari in Afrika staan plotseling tegenover een woedende leeuw. De Hollander gooit een steen, maar mist de leeuw. Roept die Hollander: "Lopen, zo hard als je kunt!". Zegt de Belg: "Waarom zou ik lopen, jij gooide toch die steen?"

Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een bus-remise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden." "Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo'n bus te jatten?" "Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in." De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar. Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden. "Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat. "Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerp stond helemaal achterin."

hoe noem je een dode vlieg?

een vloog :/

hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

een loop :/

Een belg en een hollander zitten in een cafe. Zegt de nederlander tegen de belg. weet je wat BELG betekend? de nederlander zegt Ben Erg Lomp Geboren. waarop de belg antwoord: nederlanders hebben op hun auto NL Nog Lomper.

Een Nederlanders een Duitser en een Belg staan op het punt om ge-executeerd te worden,maar ze bedenken een plan.

Eerst is de Nederlander aan de buurt,De sergeant roept'Klaar, richten...'Water water, een overstroming maak dat je weg komt!' De sergant en zijn mannen kijken om, de nederlander ontsnapt.

De duitser is aan de beurt. 'Klaar richten..'Waaah tornado een tornado, ren voor je leven'! De sergeant en zijn mannen kijken om en de duitser flikt het hem ook.

"ach als hun het kunnen kan ik het ook!' , dacht de belg. 'Klaar ..richten...'Vuur vuur!'

:p

Wat is een turk in het riool? Badmeester
Het is geel en je kunt er op stampen. Kuikentje

Er zitten drie succesvolle mannen in een golfclub op te scheppen tegen elkaar.
De ene man zegt' ik heb iets gekocht voor mijn vrouw dat van nul tot 100 in 12 seconden gaat... een Porsche! Een witte,dat past bij haar blonde haar!

De tweede man zegt ik heb iets gekocht voor mijn vrouw dat van nul tot 100 in 8 seconden gaat, een Ferrari! Een mooie rode,want dat past prachtig bij die wilde bos rood haar van haar.

'Ohja?!'Zegt de derde man, dat is nog niks! Ik heb iets gekocht voor mijn vrouw dat van nul tot 100 in 2 seconden gaat...een weegschaal!

Zucht die goede oude tijden, ik kan wel uren zo doorgaan:D

CitizenDildo zei:
Een Nederlanders een Duitser en een Belg staan op het punt om ge-executeerd te worden,maar ze bedenken een plan.

Eerst is de Nederlander aan de buurt,De sergeant roept'Klaar, richten...'Water water, een overstroming maak dat je weg komt!' De sergant en zijn mannen kijken om, de nederlander ontsnapt.

De duitser is aan de beurt. 'Klaar richten..'Waaah tornado een tornado, ren voor je leven'! De sergeant en zijn mannen kijken om en de duitser flikt het hem ook.

"ach als hun het kunnen kan ik het ook!' , dacht de belg. 'Klaar ..richten...'Vuur vuur!'

:p

Wat is een turk in het riool? Badmeester
Het is geel en je kunt er op stampen. Kuikentje

Er zitten drie succesvolle mannen in een golfclub op te scheppen tegen elkaar.
De ene man zegt' ik heb iets gekocht voor mijn vrouw dat van nul tot 100 in 12 seconden gaat... een Porsche! Een witte,dat past bij haar blonde haar!

De tweede man zegt ik heb iets gekocht voor mijn vrouw dat van nul tot 100 in 8 seconden gaat, een Ferrari! Een mooie rode,want dat past prachtig bij die wilde bos rood haar van haar.

'Ohja?!'Zegt de derde man, dat is nog niks! Ik heb iets gekocht voor mijn vrouw dat van nul tot 100 in 2 seconden gaat...een weegschaal!

Zucht die goede oude tijden, ik kan wel uren zo doorgaan:D

en van welk jaar zijn die porsche en die ferrari

robbiej zei:
Er waren 3 konijnen, een Belgisch een Duits en een Nederlands. Ze liepen in het bos. Plots komen ze alle drie in een strop te zitten. Zegt het Nederlandse konijn: "Mij hebben ze niet, ik knabbel mijn poot af en verdwijn." " Ik doe hetzelfde" zegt het Duitse konijn en knabbelt zijn poot ook af.
Na een tijdje vragen ze zich af waar het Belgische konijn is en gaan kijken.Tot hun grote verwondering zit het nog steeds vast. "Ik heb nu al drie poten afgeknabbeld en zit nog steeds vast!" zegt het Belgische konijn.

:roflol: Ik zie zoiets echt gebeuren

Vader en zoon zitten 's avonds laat nog op de bank en opeens vraagt zoon: "Vader wil je eens uitleggen hoe het hier in Nederland gaat met de regering?" Vader zegt: "Ja hoor, bij het kapitaal komt het geld binnen dus dat ben ik, de regering geeft het geld uit dat is je moeder, dan heb je het kabinet dat kijkt toe, je broertje dat is de toekomst en dan hebben we als laatste nog het dienstmeisje dat is de arbeidsmarkt. Zo gaat het hier in Nederland, denk er nog maar eens over na en als je nog vragen hebt moet je die morgen maar stellen." Zoon gaat naar bed en ligt de hele avond/nacht er over na te denken. Hij kan niet slapen en stapt uit bed. Hij loopt naar de kamer van zijn vader en moeder en daar ligt zijn moeder te slapen. Dan loopt hij het kamertje verder en daar ziet hij zijn vader rare bewegingen maken met het dienstmeisje, het kabinet staat naast het bed. Hij loopt naar het kamertje van zijn broertje en ziet hem huilend in bed zitten want hij heeft in zijn broek gepoept. Hij gaat terug naar bed en slaapt. De volgende morgen vraagt vader aan zoon: "En heb je er over nagedacht?" "Ja, zegt zoon, en ik snap het helemaal." "De regering ligt te slapen, het kapitaal maakt misbruik van de arbeidsmarkt, het kabinet staat erbij te kijken en de toekomst zit in de stront.

2 jongens lopen over straat langs een flat. De jongens besluiten te gaan kijken hoeveel vrouwen in die hele flat ongesteld zijn. bij de 1e deur doet een vrouw open en ze vragen:bent u ongesteld? De vrouw is zo boos dat ze de deur dicht klapt. Bij de 2e deur gebeurde precies hetzelfde. Dit herhaalt zich totdat ze bij een deur komen en een man open doet. ze vragen heel beleeft: is uw vrouw ongesteld?.......
Zegt de man al zijn gezicht afvegend: Is het te zien dan????

Wat is de gelijkenis tussen een homo en een kanariepietje?
Ze hebben allebei zaad in hun mond en stront aan hun stokje

Wat is de gelijkenis tussen een bowlingbal en een meisje?
Je steekt bij allebei je vingers erin en gooit ze weg maar ze komen weer terug

Waarom heeft een nijlpaard altijd coïtus onder water?
Probeer maar eens 7 kilo k*t nat te maken boven water

Hoe weet je dat een blondine in je auto heeft gereden
De versnellingspook is nat

is een boer, die een zoon heeft. De jongen is vandaag 19 jaar geworden, maar omdat hij nog nooit van zijn leven een meisje heeft gehad, zegt zijn vader: "Nou jongen, omdat jij vandaag 19 jaar bent geworden, ga ik een meisje voor je regelen." Zo gezegd, zo gedaan, de jongen gaat 's avonds naar zijn bed toe, trekt zn schoenen uit, zet ze netjes onder de kast, vervolgens draait hij zich om en schrikt zich helemaal dood, staat daar een naakte vrouw voor zn neus...!
De jongen doet van schrik een stap achteruit. De vrouw komt dichterbij en hij doet nog een stap achteruit.. als de vrouw heel dichtbij is, doet hij nog een grote stap achteruit, waarbij hij uit het raam valt, precies in de giertank die onder zijn raam staat. Hij begint heel hard te roepen: "Pa! Ik zit in de shit!" Zijn vader hoort dat en roept terug: "Dan moet je haar omdraaien!"

Hoe noemt men in België een vibrator?
Een k*tbrommer.

Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?
Een koelkast kreunt niet als je er vlees in steekt!

Waarom kan een dom blondje niet waterskieën?
Omdat ze bij het minst nat tussen haar benen, plat gaat liggen!

Een zoon komt bij zijn ouders de slaapkamer oplopen en ziet daar zijn moeder boven op zijn vader liggen en zegt: "Mama, wat doe je nou?" Waarop moeder antwoordt: "Je vader denkt dat hij naar de hemel gaat vliegen en daarom blijf ik bovenop hem zitten, zodat hij niet weg kan." Waarop zoonlief zegt: "Nou, dan kan je maar beter de gordijnen dicht doen, want de buren denken dat je ligt te nken!"

Er staan drie vrouwen in de lift van een groot kantoorgebouw, in de hoek ligt een kwakje sperma. De eerste vrouw haalt haar vinger er doorheen en proeft. "Nee", zegt ze, "die ken ik niet." De tweede vrouw doet hetzelfde en zegt ook dat ze het niet kent. De derde vrouw doet ook hetzelfde en zegt: "Die werkt hier niet."

robbiej zei:
Jantje heeft net een fiets gekregen voor sinterklaas en staat ermee voor een stoplicht. Er komt een agent te paard langzij en vraagt aan Jantje of hij die fiets van sinterklaas heeft gekregen.
Jantje zegt trots ja. De agent zegt dan tegen jantje: "Dan moet je de volgende keer vragen of hij er ook een achterlicht op wil zetten want nu moet ik je helaas op de bon gooien".
Jantje begint te balen en vraagt aan de agent of hij dat paard ook voor sinterklaas heeft gekregen. De agent denkt van laat ik het spelletje maar mee spelen en zegt "Ja".
Jantje zegt dan tegen de agent: "Dan moet je de volgende keer aan sinterklaas vragen of ie de lul er onder wil hangen in plaats van er boven op te zetten".

zeer goed haha

Terug
Naar boven