Wat is sanca als hij zich een week niet doucht?
Stanka
Een rascistische Duitser een Belg en een Turk ( no offence ) worden opgepakt wegens illegale handel en veroordeelt tot elk 100 zweepslagen.
Voordat ze zweepslagen krijgen mogen ze elk 1 wens doen de Belg is als eerste aan de beurt en wens een kussen op zijn rug.
Zo gezegd zo gedaan en de belg krijgt een kussen op zijn rug gebonden na 90 zweepslagen begint de kussen langzaam uit elkaar te vallen en bij 95 slagen ligt het kussen in stukken op de grond en ondergaat de belg de laatste slagen op zijn blote rug.
Hij overleeft de zweepslagen en de turk is nu aan de beurt hij dacht ik ben slimmer dan de belg en de turk wenst een matras op zijn rug zo gezegd zo gedaan en na 100 zweepslagen is het matras kapot maar de turk heeft er niks van gevoeld.
Als laatste is de duitser aan de beurt en hij wenst om de turk op zijn rug gebonden te krijgen.
Een Nederlander, Duitser en een Belg belanden in de woestijn en in de snikhete woestijn vragen ze elkander wat ze bij zich hebben om hun hoofd koel te houden.
Komt die Belg bij die Duitser en vraagt aan die Duitser wat hij heeft meegenomen om verkoeling te krijgen.
Nou zegt die Duitser ik heb een grote koelbox bij mij gevuld met ijs en blikken bier.
Ok zegt die Belg dat werkt inderdaad verkoelend.
Tesamen gaan die Belg en Duitser naar de Nederlander toe om te vragen wat hij bij zich heeft om zijn hoofd koel te houden.
Nou zegt die Nederlander ik heb een grote parasol bij mij en als het te warm wordt zet ik die op en kan ik in de schaduw liggen.
Ok zeggen die Duitser en Belg en vervolgens vragen die Nederlander en die Duitser aan de Belg wat hij bij zich heeft.
Waarop de Belg antwoord een autodeur, een autodeur vragen de Duitser en de Nederlander.
Waarop de Belg antwoordt, ja als ik het warm krijg draai ik het raampje open.