AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Op een schip bij de marine: "Zeemeeuw in zicht!"

Kapitein: "Dat is toch niet gevaarlijk !"

Matroos: "Maar deze zit op de pier."

Een beer zegt: "Als ik brul, is het hele bos bang."

Een leeuw zegt: "Als ik brul, schudt heel Afrika van angst."

Een kip zegt: "Als ik nies, is de hele wereld bang!!!"

turkenhumor.....

wat moet je doen als een turk op 1 been in je achtertuin hinkelt?
ophouden met lachen, herladen en nog een keer schieten

waarom moet je nooit lachen als een turk met zijn fiets valt?
kan jouw fiets zijn

waarom huilt een turk als de vuilnisbak geleegd word
daar gaat zen inboedel

wat doet een turk als hij een lega container ziet?
hij begint te zingen: een eigen huis....een plek onder de zon

wat doet een turk als hij een drol op straat ziet liggen?
hij begint weer te zingen: we are family...

waarom moet je een turk niet te lang in een container laten zitten?
gaat ie behangen

waarom moet je nooit het licht op een vuilnisbelt laten branden?
denken de turken dat het koopavond is

nog wat andere humor....

wat zijn de aardigste mensen op de wereld?
lepra patienten......als ze je een hand geven mag je em houden

wat krijg je als je een lepra patient in het zwembad gooit?
een bruistabletje

wat zijn de smerigste mensen op de wereld?
de kerstman: hij hangt zen ballen in de boom
zwarte piet: hij draagt zen zak op zen rug
sinterklaas: hij heeft schimmel tussen de benen

wat is een streepjescode?
een ethiopische familiefoto
en wat betekenen dan die cijfertjes die eronder staan?
zoveel mensen is 1 streepje

wat is een blondje met een groene k*t?
een blondje die het woord vingerverven weer eens niet begrepen heeft

wat is het toppunt van SM?
een zweep op de muur schilderen en je vriendin er keihard tegenaan gooien

wat is het toppunt van associaalheid?

een blinde voor de ben slaan en zeggen: die zag je niet aankomen he
een blinde voor de voeten lopen en zeggen: kijk uit waar je loopt
een doofe van de eifeltoren afgooien en zeggen: wie niet horen wil moet maar voelen

coïtusualiteit is geen akkevietje.....
een nichterige moslim is een islamietje

Op een ochtend wordt een vrouw wakker. Slaperig zegt ze tegen haar man, die in zijn pyjama naast het bed staat: "Kijk jij eens uit het raam om te zien wat voor weer het is." De man loopt naar het raam, schuift de gordijnen open en zegt: "Ik kan het niet goed zien, het is mistig!"

Komt een man bij de dokter.

Dokter: "Zozo, tijd niet gezien!"
Man: "Klopt. Ben ziek geweest."

:o

Twee mannen ontmoeten elkaar in een café en raken aan de praat.

"Wat doe jij voor de kost?" vraagt de een.

"Ik stempel brieven op het postkantoor."

"Dat moet een saaie baan zijn."

"Saai? Absoluut niet. Iedere dag stempelen we een andere datum!"

Twee mannen ontmoeten elkaar in een café en raken aan de praat.

"Wat doe jij voor de kost?" vraagt de een.

"Ik stempel brieven op het postkantoor."

"Dat moet een saaie baan zijn."

"Saai? Absoluut niet. Iedere dag stempelen we een andere datum!"

die is echt te droog niet normaal maar wel lekker nutteloos

Het is geel met blauw en als je dat in je oog krijgt doet dat erg zeer..
Een trein

Het is wit met blauw en als je het in je oog krijg doet dat erg zeer
een KLM-vlieguig

Valt een kikker op de grond
KWAK!!

Loopt een kip tegen de muur
TOK!!!

Gooit DBC een bal in de lucht..
GOOIT IE MIS!!!

Gaat MARS op de grond zitten..
PRESTEERT IE HET OM ERNAAST TE GAAN ZITTEN!!!

het is groen maar geen kiwi ...

Stiekum toch een kiwi

wat zijn de beste moppen, toppunten of raadseltjes die je al gehoord hebt en je bijgebleven zijn?

Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."

Hoe wist Pinokkio dat hij van hout was gemaakt ?
Zijn handen schoten in brand tijdens het mastruberen

Wat is sanca als hij zich een week niet doucht?

Stanka :D

Een rascistische Duitser een Belg en een Turk ( no offence ) worden opgepakt wegens illegale handel en veroordeelt tot elk 100 zweepslagen.
Voordat ze zweepslagen krijgen mogen ze elk 1 wens doen de Belg is als eerste aan de beurt en wens een kussen op zijn rug.
Zo gezegd zo gedaan en de belg krijgt een kussen op zijn rug gebonden na 90 zweepslagen begint de kussen langzaam uit elkaar te vallen en bij 95 slagen ligt het kussen in stukken op de grond en ondergaat de belg de laatste slagen op zijn blote rug.
Hij overleeft de zweepslagen en de turk is nu aan de beurt hij dacht ik ben slimmer dan de belg en de turk wenst een matras op zijn rug zo gezegd zo gedaan en na 100 zweepslagen is het matras kapot maar de turk heeft er niks van gevoeld.
Als laatste is de duitser aan de beurt en hij wenst om de turk op zijn rug gebonden te krijgen.

Een Nederlander, Duitser en een Belg belanden in de woestijn en in de snikhete woestijn vragen ze elkander wat ze bij zich hebben om hun hoofd koel te houden.
Komt die Belg bij die Duitser en vraagt aan die Duitser wat hij heeft meegenomen om verkoeling te krijgen.
Nou zegt die Duitser ik heb een grote koelbox bij mij gevuld met ijs en blikken bier.
Ok zegt die Belg dat werkt inderdaad verkoelend.
Tesamen gaan die Belg en Duitser naar de Nederlander toe om te vragen wat hij bij zich heeft om zijn hoofd koel te houden.
Nou zegt die Nederlander ik heb een grote parasol bij mij en als het te warm wordt zet ik die op en kan ik in de schaduw liggen.
Ok zeggen die Duitser en Belg en vervolgens vragen die Nederlander en die Duitser aan de Belg wat hij bij zich heeft.
Waarop de Belg antwoord een autodeur, een autodeur vragen de Duitser en de Nederlander.
Waarop de Belg antwoordt, ja als ik het warm krijg draai ik het raampje open.

Want moet je zeggen als je 's nachts je TV ziet rondzweven?

"Leg die TV terug vieze n*ger!"

Disclaimer: no offence

DAGBOEK VAN EEN KLEUTER

Maandag
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

Maandag
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

Dinsdag
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

Woensdag
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.

Een man klaagt tegen zijn vriend."Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet". Zijn vriend antwoordt: "Nee,dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen!". "Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro.

De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf.

De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn.

Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........

Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse:

Uw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!! Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!!
Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader.
Zorg voor een goede advocaat !!!
En als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen!!!

een motorrijder koopt een nieuwe motor
"als het gaat regenen moet je je motor insmeren met vaseline anders vervaagt de kleur" zegt de verkoper.
nadat de man de motor heeft gekocht en de vaseline heeft meegenomen gaat hij bij zijn vriendin haar ouders eten.
na het eten als iedereen klaar is zegt de vriendin van de motorrijder:"wie nu zijn mond open doet moet de afwas doen".
iedereen stemt hiermee in.
na 15 minuten begint de motorrijder het zat te worden en pakt zijn vriendin en geeft haar een geweldige beurt.
niemand zegt wat.
na weer 15 minuten word de man het weer zat en pakt de moeder van zijn vriendin en geeft haar ook een geweldige beurt.
niemand reageert.
na 10 minuten begint het te regenen buiten.
de motorrijder bedenkt zich wat de verkoper zei en pakt het potje vaseline uit zijn zak.
bij het zien van het potje staat de vader op en zegt:"ok ok, ik doe de afwas wel".

een zebra komt langs een uil en vraagt: he uil, ben ik nou wit met zwarte strepen of zwart met witte strepen? nou zei de uil: dat is simpel jij bent wit met zwarte strepen. maar hoe weet je dat zei: de zebra? Nou zei de uil: als jij zwart met witte strepen zou zijn dan zou je zeggen: YO MAN BEN IK NOU WITH MET ZWARTU STREPEN IS ZWARTH MET WITTU. JIJ GAT HUT MU VERTELLUN.

Een beer en een konijn, waren in het bos aan het schijten. De beer zei:
"Hey..Vind jij het erg als er poep aan je vacht blijft kleven?" En het
konijn zei: "Nee." Dus de beer veegde zijn kont af met het konijn

Hoe noem je een grote tor die kleine torretjes verkracht?

Antwoord: een torpedo

Terug
Naar boven