AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Jantje Komt Bij Papa En Vraagt Aan Hem :
Papa Wat Is Het Verschil Tussen In Principe En In Feite ?
Papa Denkt Na En Zegt:
Ga Naar Je Moeder En Vraag Of Zij Voor 1 Miljoen Met De Buurman Naar Bed Zou Gaan...
Jantje Komt Even Later Terug En Zegt : Ja Dat Zou Ze Doen.
Vervolgens Zegt Papa: En Vraag Het Eens Aan Je Zus.
Zo Gezegd Zo Gedaan.
Even Later Komt Jantje Terug En Zegt: Ja Zij Doet Het Ook Voor Een Miljoen.
Dus Zegt Papa : " In Principe Zijn We Miljonairs....
Maar In Feite Hebben We Hier Twee h**ren Rondlopen

Er zit een ontzettend dronken kerel in de tram tegenover een vreselijk lelijke vrouw. Zegt de dronken man: "Hik, mevrouw, hik, wat bent u lelijk!"
Zegt de vrouw: "En u bent dronken."
"Ja, hik," zegt de man, "maar bij mij is dat morgen over."

meeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Een woord met 7 letters maar geen klinkers?

zandpad

Een Amerikaan, een Nederlander en een Chinees stranden na een schipbreuk op een onbewoond eiland. De Amerikaan zegt: "I've been in the army for many years, I know how to survive. So if you guys don't mind, I'll give the orders." De Nederlander en de Chinees vinden het prima. De Amerikaan gaat verder: "Ok, each of us will will have to search for something. You,Chinese guy, take care of the supplies. Dutch guy, you take care of the food, and I'll take care of the wood. In two hours we'll meet back here." Iedereen vindt het een goed plan en ze gaan allemaal hun eigen kant op. Na 2 uur zijn de Amerikaan en de Nederlander terug op de afgesproken plek.De Chinees is echter in geen velden of wegen te bekennen. Ze wachten nog een paar uur en als de Chinees er dan nog steeds niet is, raken ze ongerust. Ze besluiten hem te gaan zoeken. Weer enkele uren later hebben ze het hele eiland afgekamd, maar geen Chinees gevonden. Denkend dat hij wel door een wild beest opgegeten zal zijn, besluiten ze verdrietig weer terug te gaan. Op de plek aangekomen, gaan ze moedeloos bij de spullen zitten, als plotseling de Chinees uit de struiken springt en roept: "Supplies!!!"

wat is het favoriete standje van ghostrider?

doggystyle
hij gaat op z'n knieen bedelen en z'n wijfie plays dead :D

welk van deze dingen hoort niet in dit rijtje thuis???
1) sojabonen
2) witte bonen
3) vibrator

Het antwoord is witte bonen de anderen zijn vlees vervangers

Een Nederlander en een Belg gingen naar de wc.
De Nederlander ging eerst dus de Belg moest even wachten, maar hij hoorde de nederlander zeggen :1,2,3,4,5,6,7
Toen de Nederlander klaar was vroeg de Belg waarom tel je tot 7 als je naar de wc gaat?
Zegt de Nederlander bij 1 doe ik mijn rits los bij 2 haal ik hem eruit bij 3 haal ik het velletje naar achter,bij 4 plas ik bij 5 doe ik het velletje weer naar voor bij 6 doe ik hem er weer in en bij 7 doe ik mijn rits weer dicht, aha denkt de Belg dat ga ik ook eens proberen dus de Belg gaat naar de wc, de nederlander gaat luisteren aan de WC en hoort : 1,2,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5

Laatst bewerkt:
Er is ook een nieuw beestje ontdekt in België en Roxxe heeft hem in het bezit.
Het is een vibra-tor en het vreet batterijen.

Roxxe heeft laatst ook zijn mond verbrand hij wou een auto opblazen.

Spiertje16 betrekt net een nieuwe woning boven een cafetaria en om nou eens de vriendelijke mocro uit te hangen maakt hij eens kennis met de uitbater van de cafetaria.
Het is wat rumoerig in de toko en de eigenaar zegt "hallo" Spiertje16 antwoord ik ben Achmed, waarop de eigenaar hem onderbreekt en zegt dat is dan 14 euro.

Mijn vrouw stond voorover gebogen bij het vriesvak te kijken naar een lekker lapje vlees voor die avond. Ze had een geil kort rokje aan waar ik wel naar verlangde. Ik probeerde me in te houden, maar het lukte niet. Snel trok ik haar rokje omlaag, haar onderbroekje naar beneden en stopte ik mijn harde, stijve paal achter in haar grotje. Direct greep ze naar een vleespakket en sloeg me snel op mijn hoofd met haar bevroren kipfilets. ''Vind je het niet lekker?'' vroeg ik verbaasd met een grote bult op mijn hoofd. Ze knikte. ''Tuurlijk wel, maar Albert, denk eens na. Verdomme niet hier midden in de Aldi!!

Een Nederlander en een Belg gingen naar de wc.
De Nederlander ging eerst dus de Belg moest even wachten, maar hij hoorde de nederlander zeggen :1,2,3,4,5,6,7
Toen de Nederlander klaar was vroeg de Belg waarom tel je tot 7 als je naar de wc gaat?
Zegt de Nederlander bij 1 doe ik mijn rits los bij 2 haal ik hem eruit bij 3 haal ik het velletje naar achter,bij 4 plas ik bij 5 doe ik het velletje weer naar achter bij 6 doe ik hem er weer in en bij 7 doe ik mijn rits weer dicht, aha denkt de Belg dat ga ik ook eens proberen dus de Belg gaat naar de wc, de nederlander gaat luisteren aan de WC en hoort : 1,2,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5,3,5

:scratch: heb jij een dubbele voorhuid?

Waarom nken nijlpaarden onder water?
Probeer jij maar is een 7 kilo k*t nat te maken!

De directeur roept zijn secretaresse bij zich.
"Daisy, ik stel je een verhoging voor. Het principe is eenvoudig. Ik werp 500 euro op de grond. Indien je die kan oprapen voor ik je heb kunnen penetreren, dan is dat geld voor u."
De dame vraagt bedenktijd over het voorstel om er met haar partner over te praten.

Thuis verklaart zij de toestand aan haar man. Die lijkt wel geïnteresseerd.
Man:
"We kunnen dat hier thuis toch eens uitproberen en indien het lukt dan verdien je een pak poen."
Haar man gooit een biljet van 500 euro op de grond maar,nog voor hij ook maar zijn broeksriem heeft kunnen ontgespen, heeft zijn vrouw het geld reeds opgeraapt.
Hij herbegint, en deze keer heeft hij zelfs niet de kans om zijn gulp open te ritsen.
Tevreden zegt hij:
"Schat, aanvaard het voorstel van je baas en je zal morgen in het geld zwemmen."

Wanneer hij de volgende avond zijn vrouw gaat ophalen, schrikt hij zich een bult. Haar haar is totaal in de war, haar kleren verkreukeld en zij waggelt als een halfdronken sl*t over het voetpad.
Uitzinnig vraagt hij haar:
"Wat is er verdorie met jou gebeurd?"
Vrouw:
"Mijn baas heeft me geroepen...heeft 500 euro op de vloer gegooid."
Hij:
"En...ben je er niet in geslaagd zoals gisterenavond?"
Zij:
"Denk je dat dit gemakkelijk is met muntstukjes van 5 eurocent!

Komt een turk naar de kassa..

De Marokkanen hebben nu ook een eigen sprookje waar wij Alice in wonderland hebben hebben de marokkanen Alzira in de Wibra

Doofheid

Twee 60+'ers praten met elkaar over ouder worden...
Zegt Jean: ''Het probleem bij vrouwen is dat ze weigeren te aanvaarden dat ze ouder worden, ze gebruiken allerlei trucjes om dit te verbergen.''
''Klopt, je hebt het bij het rechte eind'', zegt Paul.
''Ik ken een middel om hen te ontmaskeren..
Als gij wilt weten of uw vrouw hardhorig wordt ga dan op 10m van haar vandaan zitten en stel een vraag.
Als ze niet antwoordt ga je op 5m afstand zitten en stel de vraag opnieuw, dan op 2m en tenslotte op 1m ''
Jean vindt het een schitterend idee en thuisgekomen neemt hij meteen de proef op de som.
Terwijl vrouw lief in de tuin de was ophangt gaat hij op een 10-tal meter van haar vandaan zitten en vraagt: '' Schat, wat eten we deze middag? ''
Er komt géén antwoord.
Hij verkleint de afstand met ongeveer de helft en stelt de vraag opnieuw:
“Schat, wat eten we deze middag?”
Er komt geen antwoord.
Hij komt nog dichterbij zitten en vraagt:
“Schat, wat eten we deze middag?” Opnieuw geen antwoord.
Hij begrijpt er helemaal niets van, gaat naast haar staan en vraagt luid en klaar: ''Schat, wat eten we deze middag?”
De vrouw draait zich om,kijkt hem geërgerd aan en antwoordt: “Voor de vierde keer, kip met frieten!''

Wat gebeurd er als een Hollander een vlieg inslikt ???
Dan heeft hij meer hersenen is zijn maag dan in zijn hoofd

waarom bracht ghostrider z'n vibrator terug naar de winkel?

het maakte z'n tanden kapot :o

Twee mannen uit New Jersey gaan jagen in het bos. Eentje valt neer, de ander belt geschrokken de hulpdiensten, om te zeggen dat hij vreest dat zijn vriend dood is. De telefoniste vraagt: „Bent u daar zeker van?”. Waarop er een geweerschot klinkt, de man weer aan de lijn komt en zegt: „Okee, en nu?“

Terug
Naar boven