choker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
i know, ik wilde ff muggenziften

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in!" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".

hahaha ne 4x4 gatracer !!Er komt een homo bij de tatoeëerder, en hij wil een ferrari op zijn lul laten zetten. Dus, zogegzegd, zo gedaan. Als het geheel af is, vindt de homo zijn balzak wat kaal. Hij vraagt de tatoeëerder er zijn fantasie op los te laten. Na enige tijd staat er een tractor op zijn ballen, waarop de homo vraagt: Hoezo een tractor? Nou, zegt die tatoeëerder, die is om die ferrari uit de stront te trekken.
Waarom lopen er in België zoveel gekleurde mensen rond.
De h**ren slikken daar SMARTIES in plaats van de pil!!

Er is een spermacel, die telkens te laat is bij de zaadlozing. op een dag is hij het beu, en besluit hij naar de winkel te gaan om de nieuwste Nike running shoes te halen. De eerst volgende keer is hij haantje de voorste, maar zijn vrienden zien hem ineens terugrennen. Daarop vragen die andere zaadcellen: Wat doe je man? Nou, zegt die andere, je denkt toch niet dat ik met mijn nieuwe schoenen door de stront ga rennen?!?

Wat neemt een belg mee naar bed als ie gaat slapen?
-steen om t licht uit te gooien.
-zaklamp om te kijken of het licht daadwerkelijk uit is
!!