AndroidHealthClinic

Sticky Het Moppen Topic

Drie goede redenen om 50 euro op je lul te tatoeeren:
Je ziet je geld leker groeien
Het geeft niet als je vrouw er aan zit
Je kunt leker met je geld spelen

deze vind ik persoonlijk heel goed :p

een nederlander een belg en een mexikaan zitten in een vliegtuig. als ze over nederland vliegen, zegt de nederlander dit is het land van de kaas ! waarop de belg en mexikaan antwoorden: daar vegen wij ons gat aan !
als ze dan over belgie vliegen, zegt de belg, dit is het land van het bier !waarop de nederlander en de mexikaan op antwoorden daar vegen wij ons gat aan ! alze dan een tijdje later over mexico vliegen zegt de mexikaan: dit is het land van de cactusen veeg daar maar een keer je gat aan !!!

viva la mexico !! :p

Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in!" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".

Er komt een homo bij de tatoeëerder, en hij wil een ferrari op zijn lul laten zetten. Dus, zogegzegd, zo gedaan. Als het geheel af is, vindt de homo zijn balzak wat kaal. Hij vraagt de tatoeëerder er zijn fantasie op los te laten. Na enige tijd staat er een tractor op zijn ballen, waarop de homo vraagt: Hoezo een tractor? Nou, zegt die tatoeëerder, die is om die ferrari uit de stront te trekken.

Waarom lopen er in België zoveel gekleurde mensen rond.
De h**ren slikken daar SMARTIES in plaats van de pil!!

Een Hollander zat in een psychiatrische instelling. Hij zou worden vrijgelaten indien hij een verklaring kon afleggen dat hij niet gek was...Hij kwam binnen in het hoofdbureau en had een klein doosje bij zich.
-"vertel eens, wat ga je bewijzen ?" , vroeg de directeur.
Hij deed dat doosje open waar er een spin in zat.
"Let op", zei de Hollander."Vooruit" - die spin ging vooruit. "Achteruit"- die spin ging achteruit.Daarop trok hij al de poten van de spin en zei :
"Vooruit !" -de spin ging niet vooruit."Achteruit !" - die spin ging niet achteruit.
"Wat heb je nu bezwezen ? "
"Ehwel, als je de poten van een spin uittrekt gehoorzaamt ze niet meer !"

:rolleyes:

Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in!" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".
:roflol:
Er komt een homo bij de tatoeëerder, en hij wil een ferrari op zijn lul laten zetten. Dus, zogegzegd, zo gedaan. Als het geheel af is, vindt de homo zijn balzak wat kaal. Hij vraagt de tatoeëerder er zijn fantasie op los te laten. Na enige tijd staat er een tractor op zijn ballen, waarop de homo vraagt: Hoezo een tractor? Nou, zegt die tatoeëerder, die is om die ferrari uit de stront te trekken.
hahaha ne 4x4 gatracer !!
Waarom lopen er in België zoveel gekleurde mensen rond.
De h**ren slikken daar SMARTIES in plaats van de pil!!

:hahaha:

Er is een spermacel, die telkens te laat is bij de zaadlozing. op een dag is hij het beu, en besluit hij naar de winkel te gaan om de nieuwste Nike running shoes te halen. De eerst volgende keer is hij haantje de voorste, maar zijn vrienden zien hem ineens terugrennen. Daarop vragen die andere zaadcellen: Wat doe je man? Nou, zegt die andere, je denkt toch niet dat ik met mijn nieuwe schoenen door de stront ga rennen?!?

Een Belg loopt rond het huis van zijn Hollandse buur.dan ziet hij dat zen buur zo vlug aan ’t schilderen is en vraagt: waarom schilder je zo snel? Waarop de holander antwoord : omdat ik wil klaar zijn voor mijn pot verf leeg is.

Er is een spermacel, die telkens te laat is bij de zaadlozing. op een dag is hij het beu, en besluit hij naar de winkel te gaan om de nieuwste Nike running shoes te halen. De eerst volgende keer is hij haantje de voorste, maar zijn vrienden zien hem ineens terugrennen. Daarop vragen die andere zaadcellen: Wat doe je man? Nou, zegt die andere, je denkt toch niet dat ik met mijn nieuwe schoenen door de stront ga rennen?!?

waarom ebben bijna alle hollanders een speedboot?
om sneller bij et brood te zijn dan de eendjes.

:)

Waarom vliegen de duiven boven Nederland op hun rug ?
Dan moeten ze niet naar beneden zien.

Er reden 3 hollanders door de hoerenbuurt in Antwerpen. Ze keken al rijdend naar de mooie dames in de etalage's. Op zeker moment zagen ze hun keuze en stopten ze. Ze informeerden wat een beurt moest kosten? De dame in kwestie riep "van voor 75 € " en "van achter 100 €". Verontwaardigd deed de passagier die op de achterbank zat zijn raampje open en riep!!
"Waarom moet ik meer betalen dan die 2 vooraan !!!"

een niet al te snuggere hollander steekt een lucifer aan blaast hem uit stopt hem terug in het doosje en zegt:
die bewaar ik want die doet het!

:rolleyes:

Wat neemt een belg mee naar bed als ie gaat slapen?
-steen om t licht uit te gooien.
-zaklamp om te kijken of het licht daadwerkelijk uit is

Een auto met Nederlandse nummerplaat stopt ergens in Vlaanderen aan een benzinestation
Hij neemt een pomp en steekt de slang in zijn achterste. De pompbediende ziet dit gebeuren,loopt naar buiten en zegt tegen de man :" Zeg is dat normaal".
Zegt de chauffeur:" Nee het is super."

Vraag: Wat gebeurt er als een Belgische Limburger verhuist naar Nederland?

Antwoord: Het IQ zal stijgen in beide landen

Terug
Naar boven