XXL Nutrition

Sticky Het Moppen Topic

Schoolreglement:

1. Gij zult niet te laat komen (kom liever helemaal niet)
2. Gij zult niet spieken(Je kunt beter openlijk overleggen)
3. Gij zult geen propjes gooien(Schooltassen hebben meer effect)
4. Gij zult in de klas niet praten(Schreeuwen trekt meer aandacht)
5. Gij zult geen afval op het plein gooien(Gooi het in school, daar is plek zat!)
6. Gij zult in de gangen niet glijden(schaatsen is leuker)
7. Gij zult niet op de verwarming zitten(Doe het toch, beter je kont verbranden dan een blikken reet van die snertstoelen)
8. Gij zult op het schoolplein niet roken(Doe het in school, daar valt de lucht toch niet op
9. Gij zult in de pauzes niet vervelend zijn(Onder de les is toch veel leuker!?!
10. Gij zult het leven van de leraar niet zuur maken(Dat doet z'n vrouw wel)

:p

de onderwijzer vraagt."Hoe noem je iemand die maar praat en en praat terwijl niemand luisterd?"Een leerling antwoordt."Een leerkracht natuurlijk!"

school: er stromen elke dag zoveel mensen naar binnen je zou haast denken dat er iets te doen was!!

in de wachtkamer van de dierenarts zit een dobberman en een duitse herder,zegt de duitse herder tegen de dobberman en wat mankeer jij? zegt de dobberman ik heb een kind gebeten en nu moet ik een spuitje krijgen, maar ik heb het verdiend. even later vraagt de dobberman aan de duitse herder wat er met hem aan de hand is, de duitse herder zegt ik heb mijn bazin besprongen. vraagt de dobberman, en moet je ook een spuitje? nee zegt de duitse herder, ik moet me nagels laten knippen

School is als een vuilnisbelt: elk uur een andere zak

:p :D :)

eerst krijg ik een klap op mijn kop. daarna verbijzeren ze mijn schedel
en vervolgens eten ze me langzaam helemaal op rara wat ben ik?

een ei!

De juffrouw in de klas zegt: "Kinderen, aangezien dat dit de tweede les Duits is, beginnen we nu met de Duitse lidwoorden. Eerst hebben we het mannelijke "DER", dan het vrouwelijke "DIE" en tenslotte het onzijdige "DAS" ". Ze wendt zich tot Marieke en zegt: "Marieke, zeg maar eens een Duits zinnetje met DER"? Marieke peinst en peinst en zegt dan" Der zug ist am Bahnhof gekommen".
"Uitstekend Marieke", zegt de juf. "Jos, nu jij, zeg me een zin met het woord DIE erin."
Jos denkt even en zegt dan: "Die Tante ist krank."
"Bravo, Jos, je hebt het begrepen", zegt juf waarderend.
Komt Jantje en zegt: "Juf, ik ken een zin met alledrie die lidwoorden tegelijk erin!"
De juf kijkt ongelovig en zegt dan:" O, ja? Dat wil ik wel eens horen. Vertel het maar eens, Jantje."
Jantje: "Meine Schwester hatte eines kind bekommen." "Maar daar zit geen lidwoord in", zegt de juf verwonderd. "Ho, ho", zegt Jantje vlug, "ik ben nog niet klaar." En hij vervolgt: "DER DIE DAS gemacht hatte, ist pleite gegangen!!"

:roflol:

waarom heeft een tandarts een kapje voor zijn mond

antwoord: omdat hij zijn tanden niet wil laten zien

Er staan twee domme blondjes elk aan een andere kant van de weg. Het ene blondje vraagt hoe kom ik aan de andere kant van de weg? Dommie zegt het andere blondje je staat toch al aan de andere kant!’’

omg!!

Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens:
"HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN"
en gooit de telefoon terug toe.
De man vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt de blondine, een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was!!!!!!

Een blondine komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdienst 101.
De rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond.
10 minuten later arriveert de rijkswachter met zijn hond en belt aan.
De blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: "HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. "

:roflol:

Een blondje heeft het vermoeden dat haar vriend haar bedriegt met een andere vrouw.
Onverwachts gaat ze terug haar appartement binnen en ziet daar inderdaad haar man met een andere vrouw in bed.
Blind van woede neemt ze de revolver en mikt tussen haar eigen ogen. De man schreeuwt: Neen schat, doe het niet!!!!
Waarop het blondje zegt: Hou je kop, jij bent de volgende.

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?"
De hele bar wordt in éénn klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
Een - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw.
Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan uw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil u die mop nog altijd vertellen ?
" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt, "Nee, niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."

Een blondje gaat naar een email-center, omdat ze haar moeder eens een email sturen wil.
Medewerker: Dat kost 50 euro mevrouw.
Blondje: Zo veel geld heb ik niet, maar ik zou er alles voor doen om toch een berichtje naar mijn mammie te kunnen sturen.....!
Medewerker: (met opgetrokken wenkbrauw) Werkelijk alles ?!?!?
Blondje: Ja, ja, alles !
Medewerker: Nou, dan komt u maar eens mee naar achteren.
Hij gaat naar een kamertje achterin de zaak.
Het blondje doet wat haar gezegd werd en volgt hem.
Medewerker: Kom naar binnen en sluit de deur achter je
Zij sluit de deur.
Medewerker: Ga op je knieën voor me zitten!
Ze knielt neer.
Medewerker: Open nu mijn broek..... en neem hem er uit !
Ze twijfelt eventjes....., maar haalt hem er dan toch uit, houdt hem met
beide handen vast en wacht.
De medewerker sluit zijn ogen van opwinding, zucht eens diep en zegt: "Ga door, ga door."
Ze bevochtigd nog eens haar lippen. Dan beweegt ze haar hoofd langzaam naar
voren toe, tot dat haar gespitste lippen zich vlak voor de optimalepositie bevinden.
Ze haalt nog eens diep adem.....en fluistert zachtjes......
"Mamma, kun je me horen......?"

Hoe zie je dat op 1 april de verkeersongevallen stijgen met domme blondjes?
Als ze voor het rood staan denken ze dat het een grap is.

Waarom hangt een dom blondje gordijnen aan haar computer?

Om windows te openen

:p

Waarom loopt een dom blondje altijd op haar tenen als zij langs de medicijnenkast loopt ?

Om de slaapmiddelen niet wakker te maken.

waarom gaan blondjes altijd met 18 naar de film? Omdater staat: onder 18 mag je niet binnen !!!

:roflol: !!

Een dom blondje stapt een electro zaak binnen en vraagt: "Hoeveel kost die tv?" De man van de winkel zegt:"Sorry mevrouw wij verkopen niet aan domme blondjes." Dan verkleedt het dom blondje haar een beetje en vraagt terug aan die meneer: "hoeveel kost die tv?" En de man antwoordt: " Wij verkopen niet aan domme blondjes! Dan vraagt ze aan een slim zwartje om haar te vermommen en vraagt terug aan de man: "Hoeveel kost die tv?" En de man zegt weer: "Wij verkopen niet aan domme blondjes." En dan vraagt het dom blondje aan de man: "Hoe weet jij altijd dat ik een dom blondje ben?" De man zegt:" Dat is geen tv, dat is een microgolfoven

hoe noem je een dom blondje met 2 hercencellen?

ZWANGER!!!!!!

:rolleyes:

Terug
Naar boven