Fitness Seller

Sticky Het Moppen Topic

wie heeft de triatlon uitgevonden

een marokaan hij ging lopend naar de zwembad en kwam fietsend terug

wat zijn de 3 verschillen tussen bungiejumpen en een h**r nken
1 het is even duur
2 het duurt eefe lang
3 als de rubber scheurt ben je de lul

wat is de overeenkomst tussen een striker en een turek

ze zijn allebij illigaal

Een koppel op weg huiswaarts, besluit na een vermoeiende
vakantie,
om wat uit te rusten in een hotelletje langs de weg.
Ze vragen de receptionist om hen over vier uren weer te wekken.
Bij vertrek krijgen ze een rekening gepresenteerd van 350 euro.
De man ontsteekt in woede. De receptionist en de manager
vertellen dat dit de standaardtarieven zijn.
Het hotel beschikt over een riante sauna met massage, een
zwembad met
yacuzzi, allemaal ter beschikking van de geëerde gasten.
Elke avond een optreden van de beste artiesten uit Parijs,
Londen en
Amsterdam.
De man zegt dat ze daar geen gebruik van hebben gemaakt.
De manager blijft echter bij zijn verhaal: "Het is hier, dus u had
er gebruik van kunnen maken".
De man schrijft morrend een check uit en overhandigt die aan de
manager. Daarop roept deze verbaasd uit:
Maar mijnheer, dit is een check voor slechts 100 euro!"
'Klopt', zegt de man, 'Ik heb u 250 euro in rekening gebracht
voor
het nken met mijn vrouw'.
'Maar dat heb ik niet gedaan', roept de manager verontwaardigd.
'Tja', antwoordt de man, 'Ze was hier, dus u had er gebruik van
kunnen maken".
:laugh: geweldig.

Moppen over turken en marokkanen maken in hetzelfde soort "nederlands" als turken en marokkanen gebruiken :roflol:

Een nederlander en een belg gaan een eindje varen.. In een wilde storm op zee vergaat hun boot, en even later spoelen ze bij toeval aan op een eiland, ze worden van het strand afgehaald door een groepje kanibalen. De nederlander en de belg worden naar een dorpje gebracht midden op het eiland, daar staat een grote pan op het vuur. De kanibalen zeggen dat de Belg en de Nederlander in de pan worden gegooid en vervolgens worden opgegeten...

De Belg en de Nederlander kijken elkaar verbaasd aan en moeten iets bedenken, de Nederlander zegt op den duur tegen de kanibalen dat ze alles wel wilden doen, zolang ze maar niet opgegeten werden. De kanibalen beginnen te lachen en zeggen: ok, jullie gaan beide het bos in, en moeten 100 van de zelfde noten of vruchten bij elkaar zoeken.

Zo gezegd zo gedaan, de belg komt terug met 100 bessen, en vraagt waarom hij er 100 moest zoeken... "Je moet ze nu stuk voor stuk in je kont stoppen zonder te lachen" zegt 1 van de kanibalen.
De belg doet het, als ie bij 99 is begint ie opeens keihard te lachen.
Het stamhoofd stapt verbaasd naar de belg toe en vraag: "Waarom begin je bij 99 te lachen, je was bijna gered"
Waarop de Belg antwoorde: "Nou, ik zag die Nederlander ginder aankomen met 100 kokosnoten"

Een blondine komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdienst 101.
De rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond.
10 minuten later arriveert de rijkswachter met zijn hond en belt aan.
De blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: "HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. "

Twee domme blondjes gingen naar een restaurant.
Opeens zegt het ene domme blondje: "Ik heb een zwangerschaptest gedaan!"
Zegt het andere domme blondje: "En waren de vragen moeilijk?"

Op een mooie zomerse namiddag wandelt ze met Frank langs een kanaal.
Plots slaat ze zogezegd haar voet om en valt in het kanaal. Frank twijfelt geen seconde en springt achter haar aan. De volgende dag staat er voor Frank zijn huis een Peugot 205 cabrio met op het dashboard een briefje: "Beste Frank, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

Een week later is het de beurt aan Dirk.
Terug wandelen ze langs het kanaal, Greta slaat zogezegd haar voet om en struikelt in het water. Ook Dirk aarzelt geen seconde en redt haar van de verdrinkingsdood. De volgende dag staat ook voor Dirk zijn woning een Peugot 205 cabrio met een briefje dat zegt: "Lieve Dirk, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

De volgende week is het Bertrand zijn beurt.
Weer langs het kanaal wandelen, voetje omslaan en in het water vallen. Nu, Bertrand, die kijkt even naar links en rechts, die ziet dat er niemand in de buurt is en wandelt verder. De volgende dag staat er voor Bertand zijn garagepoort een Porsche 911 cabrio! Ook hij vindt een briefje op het dashboard met de tekst: "Beste Bertrand, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonvader Albert."

Jack en Bob gaan een weekje skiën in Oostenrijk. Onderweg met de auto worden ze verrast door een sneeuwstorm. Ze proberen nog verder te rijden, maar als ze een hoeve langs de weg opmerken besluiten ze toch maar te stoppen. Ze bellen aan en vragen aan de knappe boerin die komt opendoen of ze de nacht mogen doorbrengen.
"Ik weet dat het een erge sneeuwstorm is en er is genoeg plaats in mijn huis, maar ik ben bang dat de buren zullen roddelen als ik jullie in huis neem."
"Wees gerust mevrouw, we zullen in de schuur slapen en we zijn weg voor zonsopgang"
De vrouw gaat akkoord. Ze installeren zich in de schuur en voor dag en dauw zijn ze weer weg.
Het werd een prachtige skivakantie.
Maar negen maanden later ontvangt Bob een brief van een advocaat.
Na enkele minuten verdwaasd voor zich uit te hebben gekeken, beseft hij dat de brief afkomstig is van de advocaat van de weduwe van negen maanden geleden tijdens het skireisje.
Hij loopt tot bij Jack en vraagt hem of hij zich de knappe weduwe herinnert?"
"Ja ik herinner mij die." antwoordt Jack
"Zou het kunnen dat je midden in de nacht bent wakker geworden en haar een bezoekje hebt gebracht?"
"Euh... ja" antwoordt Jack een beetje verveeld met de zaak.
"En je hebt mijn naam gebruikt in plaats van de jouwe?"
Jack wordt nu echt rood van schaamte: "Ja, sorry hoor. Het is allemaal waar, maar waarom vraag je dat?
"Wel, ik heb net een brief gekregen van haar advocaat, ze is overleden en ik erf alles!"

komt 'n turk bij de kassa.

Een man is op de vlucht voor de politie en schuilt in een klooster. Hij vraagt aan een vriendelijke non of hij onder haar rok mag schuilen als hij politie ziet aankomen.
Even later is de politie weg en komt de man onder de non's rok vandaan.
Hij zegt tegen de non: Dat waren de mooiste benen die ik ooit gezien heb.
Zegt de non: En als je iets hoger had gekeken had je de mooiste ballen ooit gezien.

hahahahaha

Herrie op school:

De directeur stapt de lawaaierige klas binnen.
Hij wil nu eindelijk die herrieschoppers eens straffen.
'Geert,wat heb jij uitgespookt?'
'Ik heb krijt naar het bord gegooid.'
'Honderd lijnen straf! En jij Wim?'
'Ik heb een punaise op de stoel van de meester gelegd.'
'Wat?! Tweehonderd lijnen straf. En jij, Peter?'
'Ik heb snippers door het raam gegooid.'
'Goed, voor één keer. Maar doe dat niet meer.'
Op dat ogenblik komt er een jongen binnen, vol blauwe plekken , enkele tanden kwijt die lijkt alsof hij is overreden door een vrachtwagen.
'En wat doe jij daar?', vraagt de directeur boos, 'Hoe heet jij?'
'Swen Snippers, meneer.'

Een belg en een hollander op een eiland:

Een Belg vaart met zijn privé-jacht, er komt een andere boot op hem af, beide boten zinken. Op die andere boot zat er een Hollander. De Belg en de Hollander zwemmen samen naar een eiland. Op dat eiland is er een stam gevestigd. Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:"In de pan ermee". De Belg en de Hollander vragen wat ze moeten doen om te blijven leven. Het stamhoofd zegt:" zoek 100 dezelfde vruchten". De Belg en de Hollander gaan allebei het bos in en de Belg komt het eerst terug met 100 bessen. Het stamhoofd zegt:"En steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen." Het lukt de Belg vlot maar bij de 100ste bes begint hij te lachen. Het stamhoofd: "IN DE PAN ERMEE". Omstanders vroegen verbaasd waarom de Belg nu bij de 100ste bes begon te lachen! De Belg antwoordde:"Ik zag die Hollander afkomen met 100 kokosnoten!!"

Terug
Naar boven