hete laptop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 69kg
komt nog, alleen ben ik druk met examens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uitlaat enzobanden zelfde als gemiddelde autoband. met een motor rij je meestal niet veel dus voorband gaat belachelijk lang mee. achterbandje = idd zo op maargoed dat is 1 band. aan je auto zijn het meestal ook 2 bandjes per jaar
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor banden je erop hebt liggen.
Ikzelf heb bijvoorbeeld Pirelli Diablo Rosso Corsa's. Super banden, maar achterband gaat maar een half seizoen mee. Je kan natuurlijk ook gewoon all-round banden pakken, deze gaan dan weer een stuk langer mee en kosten ook niet zoveel.
Maar Tommyboy heeft wel gelijk natuurlijk, je kan het zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt.
Klopt het dat motor theorie moeilijker is dan voor auto b?
Hoeveel kost een gemiddeld rijbewijs ongeveer (gem. lessen/examens/theorie/etc.)
en hoeveel kost gear/een degelijke motor?
Ben de auto stront en strontzat. Steeds die files, scheef parkerende fl**kers en andere schijtzooi waar je met je bak niks aan kan doen.
Tot wanneer is het geldig? Vind het echt jammer dat het maar een jaar geldig is, zeker als je al een autorijbewijs hebt.
+ heeft zn Arai-helm v 500euro (schat ik) keihard tegen de grond gekeild
Half seizoen? Weet niet hoe of wat je rijd
Maar zou dan eens serieus naar de MPR 2ct, MPR 3ct kijken.

maar niet vol vermogen
"Voor de onbeperkte categorie is het, net als nu, verplicht 2 jaar in het bezit te zijn van A-beperkt, wat echter gaat veranderen is de leeftijd om dit rijbewijs in 1 keer te halen. Op dit moment ligt deze op 21 jaar, dit wordt verhoogd naar 24."
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/diversen/16637-veranderingen-motorrijbewijs.html
![]()

ik had scooter 1 fout auto 2 en motor 3 (en dat klopte wel met mijn bevindingen)
ik was 1200 kwijt dat is inclusief het 1 en ander aan extra lessen. pakket was denk 900 ? (ja kan goedkoper weet ik)
helm 300 a 600 (beter goede helm kopen. hen shoei van normaal 469)
jasje 400 broek 300 of "race"pak van 700 tot 1200 (je kan er alle kanten mee op ..maar hier geld ook weer: beter geen rommel kopen)
degelijke motors kan je kopen van 0 tot zo duur je wilt.
maar zou er de eerste x liever geen nieuwe kopen maar laten we zeggen 4 of 5 duizend uitgeven en dan eerst ECHT leren rijden. als je op je bek gaat heb je al gauw heel veel schade.
Wat een onzin, kan allemaal veel goedkoper. Koop je alles met een laag bladgoud erover ofzo?

Slaat ook nergens op eigenlijk, eenmaal alles behaald blijft het wel geldig.
Tis natuurlijk net welke je style je mooi vindt, flashy pakken en dure merken bv. Waar ik me overigens wat bij voor kan stellen hoor. Is ook maar net wat voor motor je rijd.
Ik als liefhebber van die oldtimer Honda cb's ben idd een stuk goedkoper uit. Op de motorbeurs een mooie retro leren jas gekocht en dito laarzen, totaal 200,-euro. Helm+bijpassende bril was 90,-euro. Handschoenen 50,-euro.
Totale outfit(op broek na): 340,-euro
Iemand nog een suggestie voor een broek, wat een beetje matched bij die oldtimers? Zit aan zo'n spijkerbroek te denken. Iemand nog een goede link voor dat soort kledij?