Fitness Seller

Het motor-rijbewijs topic.

Daar hebben we het nog zeker over op de 14de ouwe, welke motoren denk je aan dan?

Ik wil binnenkort ook beginnen met motorrijlessen, maar heb 0 ervaring op een schakelbrommer oid. Hadden jullie lang nodig om dat schakelen met de motor onder de knie te krijgen?

Ik wil binnenkort ook beginnen met motorrijlessen, maar heb 0 ervaring op een schakelbrommer oid. Hadden jullie lang nodig om dat schakelen met de motor onder de knie te krijgen?

nee, 1 les voor nodig, had wel scooterervaring 2 jaar, maar geen autorijervaring verder. Gaat echt onwijs makkelijk en tijdens het rijden gebeurt het automatisch, is echt heel makkelijk ik wou eerst ook een schakel kopen maar iemand zei dat dat echt niet nodig was en dat was het ook niet.

gisteren theorie gaan doen voor de motor en dan direct rijlessen gaan vastleggen ook :) in mei mag ik er aan beginnen, nu nog uitkijken voor een leuke motor :)

Leuk man! wat voor soort motoren vind je mooi?

Mijn vader rijdt ook met de moto en heeft altijd al ducati gereden, heeft trouwens een 1098 nu, later wil ik dat ook wel maar om op deze leeftijd al een duc te kopen, dat zal een beetje te kostelijk worden, heb nog een auto te onderhouden ook..:rolleyes:

Ben momenteel wat aan het rondkijken, R6 van '99-'01 spreekt me echt wel aan en redelijk groot aanbod 2dehands, of een gsxr 600.. kawa Z750 vind ik ook wel vet maar ook al iets hogere prijsklasse..:)

Daar hebben we het nog zeker over op de 14de ouwe, welke motoren denk je aan dan?

Ik kan echt niet kiezen, racers zijn heel gaaf natuurlijk, maar ook supermotard spreekt me heel erg aan, maar ook motoren ala Honda CB1000RA of Kawasaki Z750 vind ik prachtig. Ik denk dat het heel wat proefrijden word om te kijken wat ik het lekkerst vind.

Honda CB1000RA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kawasaki Z750
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moeilijk moeilijk...

Vandaag mijn eerste rijles gehad :D ! Echt super vet! Ik ben verkocht!

Schakelen was idd niet moeilijk, maar het sturen vanuit de heupen moet ik nog wel onder de knie zien te krijgen :p.

je moet gewoon kijken waar je heen wilt, op de een of andere manier gaat je motor dan ook die kant op :P

Vandaag mijn eerste rijles gehad :D ! Echt super vet! Ik ben verkocht!

Schakelen was idd niet moeilijk, maar het sturen vanuit de heupen moet ik nog wel onder de knie zien te krijgen :p.

Ja super hè?

Gisteren gehoord dat ik 29 april af kan rijden voor het avb. Kan niet wachten! :)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Klopt, maar om die 8 te maken.. Pfoe dat vond ik toch knap lastig hoor :p.

8-je maken ging me eigenlijk meteen wel goed af maar bochten met een beetje snelheid...pffff dát was mijn achilleshiel. Gaat gelukkig nu stukken beter.

Ja super hè?

Gisteren gehoord dat ik 29 april af kan rijden voor het avb. Kan niet wachten! :)

8-je maken ging me eigenlijk meteen wel goed af maar bochten met een beetje snelheid...pffff dát was mijn achilleshiel. Gaat gelukkig nu stukken beter.

Ja was echt super. Het liefst had ik de hele dag doorgereden.

Maar 29 april, dat duur niet lang meer! Hoeveel uren heb je dan les gehad?

Ik kan echt niet kiezen, racers zijn heel gaaf natuurlijk, maar ook supermotard spreekt me heel erg aan, maar ook motoren ala Honda CB1000RA of Kawasaki Z750 vind ik prachtig. Ik denk dat het heel wat proefrijden word om te kijken wat ik het lekkerst vind.

Honda CB1000RA
[Link niet meer beschikbaar]

Kawasaki Z750
[Link niet meer beschikbaar]

Moeilijk moeilijk...

Ik zou niet beginnen op een 1000cc.

Ja was echt super. Het liefst had ik de hele dag doorgereden.

Maar 29 april, dat duur niet lang meer! Hoeveel uren heb je dan les gehad?

Dan heb ik er 20 gehad. Voordat ik dan weer examen op de weg ga doen heb ik ook nog wel wat lesjes natuurlijk. Denk dat ik er op een 25 kom in totaal. Mits ik slaag natuurlijk.

Laatst bewerkt:
ik had het meeste moeite met langzame slalom, terwijl ik de acht en de halve draai de allereerste keer al voor 90% goed deed, bij m'n broer was het juist andersom... Ik ben ook drie keer gevallen met langzame slalom haha k*toefening:P

Ik ben vandaag gezakt, voor het weg gedeelte...

Terug
Naar boven