XXL Nutrition

Het motor-rijbewijs topic.

Ben bang dat je van de website niet veel wijzer zal worden!

http://www.motorkledingoutletbreda.nl/

Al weet je nu, d.m.v., een local shop welke maat je hebt, dan zou je natuurlijk ook eens kunnen kijken bij een online Duitse winkel. Prijsverschillen kunnen echt behoorlijk groot zijn!

Het leven begint pas na het behalen en gebruiken van je A'tje :cool:

Heb vandaag voor de eerste keer theorie gedaan. Had vijf fout, maar wel geslaagd! Eerste deel is binnen! :cool:

Ben ook geinteresseerd in een supermotard.

Nu kom ik geregeld zo'n husky 570 tegen die op papier maar 7kw ofzo heeft.
Mag ik hier dan mee rijden met mn autorijbewijs?

Relax man :)

Nou nog effe je rijbewijs halen, maar dat zal vast wel goedkomen ;)

Ik mag bijna rijden, eindelijk... Althans 7 april 1ste keer afrijden.

Hier nog mijn kleding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er komt alleen nog een donker vizier op de helm, maar dat pas na afrijden omdat de examinator dat niet echt kan waarderen.

Kan iemand mij eigenlijk vertellen hoe het zit met minder sterke motors rijden de eerste jaren van je motorrijbewijs? want iemand vertelde mij dat als je na je 22ste of zo ging lessen en je rijbewijs had, dat je dan die ongein niet hoefde en gewoon elke motor kon fixen die je wou.
Hoop eigenlijk dat dit wel zo is want anders kan ik nog wel ff op me droommotor wachten.

Thx! Heb jij je theorie al tremendes?

Jazeker! Weekje of 3 geleden gehaald, 2 foutjes..:p

Hier nog mijn kleding:

Er komt alleen nog een donker vizier op de helm, maar dat pas na afrijden omdat de examinator dat niet echt kan waarderen.

Strak setje man!

Kan iemand mij eigenlijk vertellen hoe het zit met minder sterke motors rijden de eerste jaren van je motorrijbewijs? want iemand vertelde mij dat als je na je 22ste of zo ging lessen en je rijbewijs had, dat je dan die ongein niet hoefde en gewoon elke motor kon fixen die je wou.
Hoop eigenlijk dat dit wel zo is want anders kan ik nog wel ff op me droommotor wachten.

Volgens mij als je na je 21e op een "zware" motor je lessen volgt en afrijd mag je idd alles rijden, anders zit je aan de 25kw vast. Maar check even het cbr, vindt je alle info.. www.cbr.nl

Super, bedankt.

Hier nog mijn kleding:

[Link niet meer beschikbaar]

Mooi spul ouwe! Ik ga binnenkort ook beginnen :D

In mijn auto zit ook een motor. Telt dit ook ?

Zit er voor de prijs ook een herexamen bij? Heb ooit eens iemand zijn vallen met zijn motor.:eek:

Terug
Naar boven