gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets zit er toch ook op de foto die ik poste? Of is dat nog iets anders?
Maar houdt zo'n ruitje redelijk wat wind tegen of is dat meer voor de sier?
Succes tremendes! Avb is voor de meeste vrij makkelijk!
en gelijk de avd aangevraagd, dit wordt 24 mei.Gefelici man! Netjes! AVD is er ook al snel achteraan! Eind mei heb je als het goed is gewoon je rijbewijs!
Wat moest je allemaal doen vandaag bij AVB? Had je alles goed?![]()
Maar hij wilde dat de motor het laatste stukje nog wel een beetje rolde. Dus nog een keer en heb toen iets minder rigoreus geremd en toen was het goed. De rest verliep vlekkeloos.dubbel bubble is dat er in het midden een soort bel zit, die de wind hoger blaast dan zonder die ´bubble´. En het is echt voor de wind maar ook voor het oog, racer zonder ruitje ziet er m.i. niet uit...
Na een paar honderd kilometer snelweg wen je gauw aan die wind hoor.Bedankt! Nog eentje te gaan!
AVD is idd lekker snel er achteraan. Heb het gewoon gelijk aan laten vragen, instructeur vond het wel erg snel maar heb nog 4 uur les tot die tijd. Heb er zelf vertrouwen in en kan nog wel 10 lessen nemen maar gok het er op. Dan heb ik iets van 22-23 uur les gehad. Me dunkt.
Ik moest...uitwijkproef, snelle slalom, langzame slalom, lopen met motor, achtje maken, noodstop en precisiestop.
Alleen de noodstop wilde de examinator nog een keertje zien. De lesmotor heeft nl ABS en ik kleunde vol in de ankers, is immers een noodstop, toch?Maar hij wilde dat de motor het laatste stukje nog wel een beetje rolde. Dus nog een keer en heb toen iets minder rigoreus geremd en toen was het goed. De rest verliep vlekkeloos.
Het moeilijkste vond ik(wat ik al dacht) de rit van 40min snelweg er naar toe. Vindt die wind gewoon k*t. Ging de laatste tijd al wel beter maar vandaag waaide het best hard. Laatste stuk van de rit stond de wind wat gunstiger en toen voelde het een stuk beter.
Maar missie completed, two down..one to go!
Belangrijkste vind ik zijn oordopjes, dat maakt het al een stuk aangenamer. (als je deze nog niet gebruikt)Geslaagd!en gelijk de avd aangevraagd, dit wordt 24 mei.