AndroidHealthClinic

Het motor-rijbewijs topic.

schermpje is meestal voor de wind, je hebt ook van die bubble ruitjes dat er zon verhoging zit zodat je minder wind vangt

Ik weet niet juist wat je met die bubble ruitjes bedoelt, heb je hier misschien een foto van?

Zoiets zit er toch ook op de foto die ik poste? Of is dat nog iets anders? :o
Maar houdt zo'n ruitje redelijk wat wind tegen of is dat meer voor de sier?

Morgen examen avb. Vanavond proef gedraaid met m'n instructeur en als ik het morgen ook zo doe dan slaag ik volgens hem. Ben benieuwd. :)

Zoiets zit er toch ook op de foto die ik poste? Of is dat nog iets anders? :o
Maar houdt zo'n ruitje redelijk wat wind tegen of is dat meer voor de sier?

dubbel bubble is dat er in het midden een soort bel zit, die de wind hoger blaast dan zonder die ´bubble´. En het is echt voor de wind maar ook voor het oog, racer zonder ruitje ziet er m.i. niet uit...

succes tremendes! goed weer, komt wel goed

Succes tremendes! Avb is voor de meeste vrij makkelijk!

Succes kerel en kick ass:thumb:

en.. en..? ;)

Gefelici man! Netjes! AVD is er ook al snel achteraan! Eind mei heb je als het goed is gewoon je rijbewijs! :D

Wat moest je allemaal doen vandaag bij AVB? Had je alles goed? :)

Bedankt! Nog eentje te gaan!

Gefelici man! Netjes! AVD is er ook al snel achteraan! Eind mei heb je als het goed is gewoon je rijbewijs! :D

Wat moest je allemaal doen vandaag bij AVB? Had je alles goed? :)

AVD is idd lekker snel er achteraan. Heb het gewoon gelijk aan laten vragen, instructeur vond het wel erg snel maar heb nog 4 uur les tot die tijd. Heb er zelf vertrouwen in en kan nog wel 10 lessen nemen maar gok het er op. Dan heb ik iets van 22-23 uur les gehad. Me dunkt.

Ik moest...uitwijkproef, snelle slalom, langzame slalom, lopen met motor, achtje maken, noodstop en precisiestop.
Alleen de noodstop wilde de examinator nog een keertje zien. De lesmotor heeft nl ABS en ik kleunde vol in de ankers, is immers een noodstop, toch?:) Maar hij wilde dat de motor het laatste stukje nog wel een beetje rolde. Dus nog een keer en heb toen iets minder rigoreus geremd en toen was het goed. De rest verliep vlekkeloos.
Het moeilijkste vond ik(wat ik al dacht) de rit van 40min snelweg er naar toe. Vindt die wind gewoon k*t. Ging de laatste tijd al wel beter maar vandaag waaide het best hard. Laatste stuk van de rit stond de wind wat gunstiger en toen voelde het een stuk beter.
Maar missie completed, two down..one to go!

Laatst bewerkt:
van harte, nu de rest nog

Bedankt! Nog eentje te gaan!

AVD is idd lekker snel er achteraan. Heb het gewoon gelijk aan laten vragen, instructeur vond het wel erg snel maar heb nog 4 uur les tot die tijd. Heb er zelf vertrouwen in en kan nog wel 10 lessen nemen maar gok het er op. Dan heb ik iets van 22-23 uur les gehad. Me dunkt.

Ik moest...uitwijkproef, snelle slalom, langzame slalom, lopen met motor, achtje maken, noodstop en precisiestop.
Alleen de noodstop wilde de examinator nog een keertje zien. De lesmotor heeft nl ABS en ik kleunde vol in de ankers, is immers een noodstop, toch?:) Maar hij wilde dat de motor het laatste stukje nog wel een beetje rolde. Dus nog een keer en heb toen iets minder rigoreus geremd en toen was het goed. De rest verliep vlekkeloos.
Het moeilijkste vond ik(wat ik al dacht) de rit van 40min snelweg er naar toe. Vindt die wind gewoon k*t. Ging de laatste tijd al wel beter maar vandaag waaide het best hard. Laatste stuk van de rit stond de wind wat gunstiger en toen voelde het een stuk beter.
Maar missie completed, two down..one to go!
Na een paar honderd kilometer snelweg wen je gauw aan die wind hoor. :) Belangrijkste vind ik zijn oordopjes, dat maakt het al een stuk aangenamer. (als je deze nog niet gebruikt)

Ik wil bij deze nog even reclame maken voor Motorrijschool Ferdinand in Huizen. Supervent echt, wel erg streng maar ik geloof dat een streng oog een student beter doet leren. Hij had o.a. een motor waar ie 4-5 ton meegereden had en op zijn huidige motor ook alweer ver boven de 2 ton. Een man met veel ervaring dus, rijdt nooit in een auto, ook niet als het hard hard sneeuwt.
Als je een beetje aanleg hebt en laat zien dat je het kunt, kun je voor minder dan 800 euro afrijden (totaal pakket). (ligt aan wat hij van je rijdkunsten vindt en dat maakt ie echt wel gauw genoeg duidelijk)
Ik heb daar vorig jaar m'n zwaar rijbewijs in 1 weekje gehaald inclusief theorie, AVB en AVD voor ik geloof 600e. Hij koopt vantevoren een hoop examens in en wie er maar klaar voor is kan dan bijna op elke willekeurige datum afrijden.

• Topic Starter Topic Starter
Geslaagd!:) en gelijk de avd aangevraagd, dit wordt 24 mei.

Hey kerel, ik lees het nu pas. GEFELICITEERD man, te gek! Viel het je mee of tegen? Ik heb de 17e AVB, nog 3 keer lessen te gaan, maar het gaat lekker al zeg ik het zelf.

24 op voor je AVD? Damn, dan heb je een week eerder AVD dan ik, gaat goed komen!

Terug
Naar boven