515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
Ben ik van plan om te kopen (ooit
)Waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Duidelijk weer een stapje verder!Vandaag weer les gehad..Super lekker weer natuurlijk. Ter voorbereiding van het examen van volgende week de bijzondere verrichtingen nog even doorgenomen. Ging prima. Ik wilde ook nog even de snelweg op, want daar heb ik zoals bekent nog wat moeite mee.
De tip van HB89 ter harte genomen en er voor gezorgd dat ik het stuur ontspannen vast hield, dat was een gouden tip want het ging uitstekend!
Waar ik eerder 120km pu méér dan genoeg vond, heb ik 'm nu wat verder doorgetrokken en een aardig stukje 140km pu gereden.
Ja...dat voelde goed.Duidelijk weer een stapje verder!
Goed bezig man, werkte voor mij ook prima! Ik heb 17 mei AVB examen en gisteren te horen gekregen dat, bij positief resultaat, ik 1 juni opkan voor het AVD. Ik kan dus op 1 juni mijn motorrijbewijs hebben!
Mooi man! Dat is mijn streven ook! Rond 1 juni. Meer eerst maar eens volgende week afwachten. Die bijzondere verrichtingen zitten er goed in maar je weet maar nooit.

Laat ik je eens opbeuren bro.. Dit vertelde een vriend me ook, en ik voelde me gelijk zekerder:
Er zijn 12 AVB oefeningen waarvan je er 7 op het examen krijgt. En van die 7 mag je er nog 2 onvoldoende scoren, dus dat betekend dat je maar 5 voldoenden moet hebben!
Van de 4 verplichte oefeningen die je kijgt weet je nu al dat je het lopend inparkeren met de motor en de noodstop zowiso wel haalt! Wat blijft er dan over?
Je kunt het kerel, wij kunnen het haha..![]()
Maarja..er zakken toch ook mensen voor.
Hoop dat de examinator goed gezind is. Heb wel het gevoel dat ik alle verrichtingen goed beheers, dus heb er zin an! Bring it on!ik heb toen ik avb moest doen een meisje 2x zien vallen, en ze slaagde, no whorries

nou toen ik moest afrijden was er een kerel bezig. die deed alles perfect..dat ik zin kreeg terug naar huis te rijden.
toen moest hij de noodstop doen en hij remde echt TE en TEVEEL met de voorrem..BAM gezakt. zelf was ik voor het truukjes doen ook eerste x gezakt. deed 2 oefeningen niet goed genoeg
theorie 3 fout en afrijden eerste x goed
Dat hoort niet, 1 keer vallen is einde examen is mij verteld.
Laat ik je eens opbeuren bro.. Dit vertelde een vriend me ook, en ik voelde me gelijk zekerder:
Er zijn 12 AVB oefeningen waarvan je er 7 op het examen krijgt. En van die 7 mag je er nog 2 onvoldoende scoren, dus dat betekend dat je maar 5 voldoenden moet hebben!
Van de 4 verplichte oefeningen die je kijgt weet je nu al dat je het lopend inparkeren met de motor en de noodstop zowiso wel haalt! Wat blijft er dan over?
Je kunt het kerel, wij kunnen het haha..![]()

nvm, belgie zo te zien. Weet niet precies hoe die regelgeving werkt daar.
Maar in nederland zou ik iets wat meer 'motor achtig' opzoeken. Vind 250cc te weinig pit hebben, en beetje brommer uitstraling.
Nog eens even vragenZo'n "windscherm" van een Kawasaki Ninja 250R helpt dat eigenlijk tegen die rijwind, of is dat meer voor de sier?
http://3.bp.blogspot.com/_vwuLjslQG...NNLe4ufM/s800/kavazakininja-250r-2010-7-3.jpg