Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Wat lopen ze nou allemaal te janken.

Je creëert een knuffelmarokkaan als medialandschap en dan ga je zeuren als hij met jonge meisjes gaat knuffelen.

Wat had je dan verwacht. Zou ie Maxima ook een minuutje plezier hebben gegeven?
Trix heeft ook meer gehad dan een knuffel hoor...

Dit moet toch einde carriere zijn voor Ali betreft muziek en optredens?

Verkrachting lijkt mij moeilijk te bewijzen/bestraffen als je enkel onder druk wordt gezet en maar uit angst begint te pijpen. Maar einde carriere is een passende straf.

• Like
Waarderingen: AK
Dit moet toch einde carriere zijn voor Ali betreft muziek en optredens?

Verkrachting lijkt mij moeilijk te bewijzen/bestraffen als je enkel onder druk wordt gezet en maar uit angst begint te pijpen. Maar einde carriere is een passende straf.
Deporteren naar Marokko lijkt mij een gepaste straf.

Als straf voor het maken van zulke kutmuziek. Die voice sletjes boeien mij niet zoveel.

• Like
Waarderingen: AK

Ali leert het wel even.

Begint al bij 55:00 maar 57:00 is het moment. Niet even vragen "hoezo moet er worden geneukt" en dat was dan de topjournalist.

Laten we nou eerst eens wachten tot het OM besloten heeft met welke zaken ze doorgaan. Dit lijkt me een enorme storm in een glas water. Ons aller Nienke heeft zelfs in een interview aangegeven weleens een beschuitje te willen eten met die bandleider, nadat het misbruik zou hebben plaatsgevonden.

Het is vooral opvallend dat je alleen mensen hoort die het niet gemaakt hebben in de industrie.

Screenshot_20220120-200356_Instagram.jpg

Hypocriet zooitje allemaal

Boos normaal al tldr maar dit was na 15 min al teveel. Ook al is het wel sicke situatie.

Los van of het allemaal waar is of niet, ik heb het altijd maar een perverse situatie gevonden, die BN'ers die dan in zo'n jury zitten en/of coach zijn en een beetje gaan bepalen of zo'n bakvis het wel of niet gaat maken.

Laatst bewerkt:
Zometeen vivandaag kijke

Terug
Naar boven