XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Vind 3 minuten Tim Hofman al lastig uit te zitten, laat staan 1:20u.
Wacht wel tot iemand er een mooie samenvatting van maakt en kijk toe hoe ze deze puinzooi recht gaan lullen komende weken
Cartoon Popcorn GIF by SpongeBob SquarePants
Die Tim is een typetje van Kees van Kooten.

Vind 3 minuten Tim Hofman al lastig uit te zitten, laat staan 1:20u.
Wacht wel tot iemand er een mooie samenvatting van maakt en kijk toe hoe ze deze puinzooi recht gaan lullen komende weken
Cartoon Popcorn GIF by SpongeBob SquarePants
Samenvatting: showbizz zit vol met smeerpijpen en pedo's.

Vertel me wat nieuws. Hoe harder BN'ers schreeuwen dat ze deugen (Marco was ambassadeur van War Child) des te meer skeletten er in de kast zitten.

Oja en Linda de Mol wist dit allemaal en is geen haar beter. Maar gelukkig deugt ze zo lekker met al die goede doelen in haar programma's.

Wellicht komt ze binnenkort met een giro voor Jeroen-blijf-van-m'n-lijf huizen.

Wat lopen ze nou allemaal te janken.

Je creëert een knuffelmarokkaan als medialandschap en dan ga je zeuren als hij met jonge meisjes gaat knuffelen.

Wat had je dan verwacht. Zou ie Maxima ook een minuutje plezier hebben gegeven?

Die voice sletjes weten nu wel hoe die leipe mocro flavour smaakt.

Lol Ali B zat ook bij War Child. Ze zouden dat soort bedrijven eens helemaal moeten doorlichten. Zal nog wel veel meer aan het licht komen.

Laatst bewerkt:
Wel allemaal gehyped. Heb 0 bewijzen gezien alleen paar spannende verhalen die 0.0 onderbouwd konden woorden door een tastbaar bewijs, terwijl alle slachtoffers aangaven gestalkt te worden of zelfs een dickpick toegestuurd te krijgen.

Zal zeker wel wat rommelen binnen het programma, maar had stiekem toch wel wat meer bewijzen gezien.

Ben wel benieuwd wie die regisseur was.

Wel allemaal gehyped. Heb 0 bewijzen gezien alleen paar spannende verhalen die 0.0 onderbouwd konden woorden door een tastbaar bewijs, terwijl alle slachtoffers aangaven gestalkt te worden of zelfs een dickpick toegestuurd te krijgen.

Zal zeker wel wat rommelen binnen het programma, maar had stiekem toch wel wat meer bewijzen gezien.
Die dickpicks van de man van Linda de Mol zijn toch bewezen? Althans, die hadden ze gezien.

Al over de millie views

Ik was ook teleurgesteld.

Hadden ze eindelijk hard bewijs, komen ze helaas met een slap verhaal. Daar zakt toch wel echt je broek van af. Ik denk nou nu krijgen we een hoogtepunt, is het zo'n anti-climax. Dat trek ik echt heel slecht.
Zelf bedacht? Je hebt talenten jong

Terug
Naar boven