XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Laatst bewerkt:
Heb net een fragment voorbij zien komen waarbij een beveiliger van de tweede kamer verteld dat ze daar ook schijt aan de regels hebben. Dat ze gewoon borrelen daar, https://www.instagram.com/gaande/p/CYzOueMsyxP/?utm_medium=copy_link
Wat dacht jij dan? Dat de boven ons gestelden zich hielden aan hun eigen woorden?
De maatregelen zijn voor het gepeupel.

Daarom houd ik mij ook niet aan de maatregelen, draag ik geen kapje, nodig ik gerust veel mensen tegelijk uit bij mij thuis, eet en drink ik waar ik wil, etc.

Wat dacht jij dan? Dat de boven ons gestelden zich hielden aan hun eigen woorden?

Daarom houd ik mij ook niet aan de maatregelen, draag ik geen kapje, nodig ik gerust iedereen uit bij mij thuis, etc.
Nog geen uitnodiging ontvangen maar goed

Daarom houd ik mij ook niet aan de maatregelen, draag ik geen kapje, nodig ik gerust veel mensen tegelijk uit bij mij thuis, eet en drink ik waar ik wil, etc.
En het dan gek vinden dat de ongevaccineerden de schuld krijgen.

En het dan gek vinden dat de ongevaccineerden de schuld krijgen.
Vreemde beredenering. Ik ben het boegbeeld van alle ongevaccineerden?

Bijna niemand die ik ken houdt zich nog aan de maatregelen. De helft is gevaccineerd, waarvan meer dan de helft er spijt van heeft. Slechts een paar dragen nog een mondkapje.

Iedereen, gevaccineerd en ongevaccineerd, zou schijt moeten hebben aan alle arbitraire maatregelen.

Vreemde beredenering. Ik ben het boegbeeld van alle ongevaccineerden?

Bijna niemand die ik ken houdt zich nog aan de maatregelen. De helft is gevaccineerd, waarvan meer dan de helft er spijt van heeft. Slechts een paar dragen nog een mondkapje.

Iedereen, gevaccineerd en ongevaccineerd, zou schijt moeten hebben aan alle arbitraire maatregelen.
Het was een grapje ;). Hap hap

Vind 3 minuten Tim Hofman al lastig uit te zitten, laat staan 1:20u.
Wacht wel tot iemand er een mooie samenvatting van maakt en kijk toe hoe ze deze puinzooi recht gaan lullen komende weken
Cartoon Popcorn GIF by SpongeBob SquarePants

Aanklacht verkrachting is niet mals

Had wel ondertiteling mogen zijn bij die verwrongen stemmen.

Terug
Naar boven