MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ja is toch zo in de commerciele gyms heb ik weleens last gehad van de tren brigade die zich niet normaal kunnen gedragen.

Dan ben je de eerste die de Basic Fist CEO heeft weten te bereiken.
Was in een traditionele sportschool, ga binnenkort naar BF. Maar voordat ik kon slaan vluchtte het aanstaande slachtoffer weg. Bij navraag bleek het niet de eerste keer dat hij een sterker persoon had uitgedaagd.

Laatst bewerkt:
Ja kan gebeuren heb ook wel eens ruzie gehad in de sportschool.

Ben altijd netjes en beleefd maar ik laat mijzelf niet onbeschoft behandelen.
Ik heb werkelijk nog nooit ruzie gehad in welke sportschool dan ook. M.a.w.: zeg dit iets over jou of over mij?

Was in een traditionele sportschool, ga binnenkort naar BF. Maar voordat ik kon slaan vluchtte het aanstaande slachtoffer weg. Bij navraag bleek het niet de eerste keer dat hij een sterker persoon had uitgedaagd.
Waarom zou je vrijwillig naar het grootste grafhol vol ruziezoekende paupertokkies en ander ranzig volk gaan?

Ik heb werkelijk nog nooit ruzie gehad in welke sportschool dan ook. M.a.w.: zeg dit iets over jou of over mij?
Ik vorige week bijna, gewoon beleefd gebleven maar had hem zo graag willen hoeken. Ach ja, heb bijna m'n homegym klaar dus dan train ik alleen nog met 1 irritant mannetje in de gym en dat ben ik zelf.

Ben wel benieuwd naar het verhaal
Heb ik al eens opgeschreven, maar voor jou dan:

Irritante vent in mijn vorige sportschool had een nieuwe vriendin bij zich. "Normaal" is hij al zo chronisch vervelend en grensoverschrijdend bezig, dat het een wonder is dat hij niet voortdurend klappen krijgt, Hij beledigt bijvoorbeeld ook aan de lopende band mensen die buiten langs de sportschool lopen of die daar hun auto parkeren. Durfde nu ook grote jongens verbaal aan te pakken zoals mijn trainingsmaat (1m95, 140kg) en ik (hoewel hij zelf aanzienlijk langer is dan ik, zeker 20 jaar jonger en best een beetje gespierd). Bij mij stond hij al op de RODE lijst omdat mij vaak complimenten geeft over mijn kracht om er dan aan toe te voegen dat ik veel te dik ben.

Omdat wij niet reageerden op zijn provocerende monoloog over Chinezen (mijn trainingspartner en ik hebben Chinese vrienden uit Suriname), probeerde hij me anders aan te pakken toen mijn maatje in een andere zaal ging trainen. Hij legde steeds als ik even niet oplette mijn halter weg en ging zelf op die plek trainen. Na een aantal waarschuwingen zei ik dat ik de sportschooleigenaar ging zoeken, maar die had zich verstopt omdat hij de ruzie zag aankomen. Uiteindelijk vond ik hem in de bezemkast en toen om toestemming gevraagd om die klier te slaan. Dus weer naar de trainingsruimte en het goede/slechte nieuws gebracht ("heb toestemming gekregen van de eigenaar om je een klap te geven").

Had hij niet verwacht en hij begint een partijtje vuil te schelden. Dus ik stap op hem af, hij trekt een fel sprintje, grijpt zijn vriendin bij de hand en scheurt weg op zijn scooter. Maand niet gezien en maanden lang niet naar hem hoeven luisteren.

Laatst bewerkt:
[..] de sportschooleigenaar ging zoeken, maar die had zich verstopt omdat hij de ruzie zag aankomen. Uiteindelijk vond ik hem in de bezemkast en toen om toestemming gevraagd om die klier te slaan. Dus weer naar de trainingsruimte en het goede/slechte nieuws gebracht ("heb toestemming gekregen van de eigenaar om je een klap te geven").

Had hij niet verwacht en hij begint een partijtje vuil te schelden. Dus ik stap op hem af, hij trekt een fel sprintje, grijpt zijn vriendin bij de hand en scheurt weg op zijn scooter. Maand niet gezien en maanden lang niet naar hem hoeven luisteren.
Pareltje weer, dit. En dan moet je nog beginnen bij de Basic-Fit!

Irritante vent in mijn vorige sportschool had een nieuwe vriendin bij zich. "Normaal" is hij al zo chronisch vervelend en grensoverschrijdend bezig, dat het een wonder is dat hij niet voortdurend klappen krijgt, Hij beledigt bijvoorbeeld ook aan de lopende band mensen die buiten langs de sportschool lopen of die daar hun auto parkeren. Durfde nu ook grote jongens verbaal aan te pakken zoals mijn trainingsmaat (1m95, 140kg) en ik (hoewel hij zelf aanzienlijk langer is dan ik, zeker 20 jaar jonger en best een beetje gespierd). Bij mij stond hij al op de zwarte lijst omdat mij vaak complimenten geeft over mijn kracht om er dan aan toe te voegen dat ik veel te dik ben.

Omdat wij niet reageerden op zijn provocerende monoloog over Chinezen (mijn trainingspartner en ik hebben Chinese vrienden uit Suriname), probeerde hij me anders aan te pakken toen mijn maatje in een andere zaal ging trainen. Hij legde steeds als ik even niet oplette mijn halter weg en ging zelf op die plek trainen. Na een aantal waarschuwingen zei ik dat ik de sportschooleigenaar ging zoeken, maar die had zich verstopt omdat hij de ruzie zag aankomen. Uiteindelijk vond ik hem in de bezemkast en toen om toestemming gevraagd om die klier te slaan. Dus weer naar de trainingsruimte en het goede/slechte nieuws gebracht ("heb toestemming gekregen van de eigenaar om je een klap te geven").

waarschijnlijk zat er ook nog een PR in? :D

Goed verhaal

Irritante vent in mijn vorige sportschool had een nieuwe vriendin bij zich. "Normaal" is hij al zo chronisch vervelend en grensoverschrijdend bezig, dat het een wonder is dat hij niet voortdurend klappen krijgt, Hij beledigt bijvoorbeeld ook aan de lopende band mensen die buiten langs de sportschool lopen of die daar hun auto parkeren. Durfde nu ook grote jongens verbaal aan te pakken zoals mijn trainingsmaat (1m95, 140kg) en ik (hoewel hij zelf aanzienlijk langer is dan ik, zeker 20 jaar jonger en best een beetje gespierd). Bij mij stond hij al op de zwarte lijst omdat mij vaak complimenten geeft over mijn kracht om er dan aan toe te voegen dat ik veel te dik ben.

Apart ik trainde zelf vaak vroeger in f4f bijlmer maar niks opgemerkt

Terug
Naar boven