- Waardering
- 27.877
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
De Boreale Uil van MinervaDe Autobiografie van Thierry Baudet: de wederkomst van onzelieveheer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Boreale Uil van MinervaDe Autobiografie van Thierry Baudet: de wederkomst van onzelieveheer?
Ah gelukkig, ik was bang dat ik er 71 had gemist ergens.
Laatste tijd heeft hij toch meer met de islam?De Autobiografie van Thierry Baudet: de wederkomst van onzelieveheer?
Zo ook zijn volgelingen...

Zonder biologische voorkennis zou het theoretisch juiste antwoord: "veel" of "geen" moeten zijn!
En met biologische voorkennis?Zonder biologische voorkennis zou het theoretisch juiste antwoord: "veel" of "geen" moeten zijn!
2. Dit komt doordat er zowel genen in de celkernen als in de mitochondria zitten. Voor (optimale) samenwerking tussen die twee sets genen draagt alleen de eicel de mitochondriale chromosomen over.
Dus het is de eicel zijn schuld dat @jhonfromtokyo een chromosoom te veel heeft?2. Dit komt doordat er zowel genen in de celkernen als in de mitochondria zitten. Voor (optimale) samenwerking tussen die twee sets genen draagt alleen de eicel de mitochondriale chromosomen over.
De juiste conclusie uit de ontdekking van dit waarschijnlijk unieke mechanisme is dat er in de rest van het heelal geen eukaryoten voorkomen.Dus het is de eicel zijn schuld dat @jhonfromtokyo een chromosoom te veel heeft?
Een “ja” was voldoendeDe juiste conclusie uit de ontdekking van dit waarschijnlijk unieke mechanisme is dat er in de rest van het heelal geen eukaryoten voorkomen.

Mensen geloven liever in scheppingsverhalen of abducties door aliens dan in werkelijke wonderen.
Na Alex en Axel volgden Xela (13), Lexa (12), Xael (11), Xeal (9), Exla (7), Leax (6), Xale (4), Elax (3), Alxe (2), Laex (1) en nu dus Laxe.![]()
Gwenny en Marino verwelkomen dertiende kindje, allemaal hebben ze naam met letters ‘A’, ‘L’, ‘E’ en ‘X’: “Laxe maakt ons gezin nu pas écht compleet”
Het al bijzonder kroostrijke gezin van Gwenny Blanckaert (33) en Marino Vaneenoo (40) uit Staden met de nog meer bijzondere namen is opnieuw uitgebreid. Op 16 maart verwelkomde het koppel hun dertiende (!) kindje. Opmerkelijk, want het koppel liet na de geboorte van hun twaalfde spruit al weten...www.hln.be
Kill me please.

Niet?Dit koppel is geen goede reclame voor mijn provincie.![]()