AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Genoeg keuze :D

Waarom zou je als man in godsnaam zoveel kinderen willen hebben? :dunno:

Valt mij juist op dat bepaald slag volk vaak vroeg en veel kinderen krijgt en wat hoger niveau maar zit te twijfelen en te wikken en te wegen wel of niet.

Beetje een gevoel als in de film van idiocracy

Ze hebben in ieder geval geen last van de in mijn ogen hubris die nodig is om een nieuw leven in deze wereld te brengen.

Valt mij juist op dat bepaald slag volk vaak vroeg en veel kinderen krijgt en wat hoger niveau maar zit te twijfelen en te wikken en te wegen wel of niet.

Dat, maar door opleiding en carrière is het vaak sowieso later beginnen

Ouders naar gemeente, UWV en vast andere problemen. Zal vast hele industrie omheen draaien dus werkgelegenheid om zo een gezin te laten draaien. Zo blijft alles in stand gehouden.

En de double income no kids stellen maar betalen

Benieuwd wat die gekken de staat kosten per jaar.

Het Groeipakket is een verzameling van financiële tegemoetkomingen op maat van het kind. Het maandelijkse basisbedrag is 173,20 euro voor elk kind geboren vanaf 1 januari 2019. Kinderen geboren voor 1 januari 2019 behouden de basisbedragen uit de oude kinderbijslag (incl. de leeftijdstoeslagen op 6, 12 en 18 jaar).

Geen idee wat het bedrag voor 2019 was, maar laten we voor het gemak het huidige maandelijks basisbedrag vermenigvuldigen: 2.251,6 euro

Marino hoeft niet eens te werken door de kinderbijslag

En door gebrek aan natuurlijke selectie zullen alle r**ards ons eruit fokken.

Idiocracy is inmiddels een docu geworden.

De Franse staatssecretaris van Sociale Economie en Gemeenschapsleven Marlène Schiappa zal de cover van de ‘Playboy’-editie van 6 april sieren. Dat bevestigt haar entourage. Ze zal daarbij getooid zijn in een lange witte rok.
Marlène Schiappa is “sapioseksueel” :eek:
IMG_0370.jpeg

De Franse staatssecretaris van Sociale Economie en Gemeenschapsleven Marlène Schiappa zal de cover van de ‘Playboy’-editie van 6 april sieren. Dat bevestigt haar entourage. Ze zal daarbij getooid zijn in een lange witte rok.
Marlène Schiappa is “sapioseksueel” :eek:
IMG_0370.jpeg
Dat zie je Marion Maréchal niet zo snel doen.

Terug
Naar boven