Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

So-beautiful-it-should-be-a-painting-1681939762802.jpg

Krijgen jullie ook van die rare spam op Facebook reclame?

Laatst bewerkt:

Was dat op station bijlmer wel een blanke? Was er nog een verhaal rond bekend wat betreft aanleiding enzo? Heb daar niks over vernomen (dat zegt ook weer wat.)

Een mes lijkt me wel het domste wapen om voor zelfverdediging te hebben/gebruiken.

In al mijn jaren op de zolderkamer filmpjes bestuderen heb ik ze zelden betrouwbaar gezien.

Het wordt meestal een heel erg rommelig gevecht, nodigt zulke figuren uit om ook messen tegen je te gebruiken, of geeft tegen meerdere tegenstanders een vervelende kans dat je met je eigen mes gestoken wordt. Aan de andere kant kan 1 goede prik erg effectief zijn, maar dan mag je wel echt weten wat je doet en flinke mazzel hebben met al die factoren tegen je - of eigenlijk het initiatief in het gevecht moeten nemen en dat gaat achteraf weer problemen geven.

Laatst een filmpje op active self protection waarin het wel aardig werkte maar ondanks dat hij duidelijk echt getraint was ermee te vechten deed hij 0 damage. Had zeker met meer tegenstanders alsnog erg slecht met hem kunnen aflopen.

Hier hebben we veel betere technologie voor.

Terug
Naar boven