- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
En daarom een wapen op zak. Een goed mes werkt prima.
Hier heb je dr nog eentje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daarom een wapen op zak. Een goed mes werkt prima.
Was dat dat kleine negroide primaatje dat schopte?Las net ergens dat het zgn slachtoffer een minderjarige heeft gekust, zonder toestemming en er al aangifte is gedaan hiervan.
Ja. Beetje in de categorie van: doorgaan als de ander op de grond ligt. Sommige dingen zijn gewoon niet okeAls dit je eigen kindje is en je gaat geen verhaal halen als ouder zijnde ben je wel erg triest.
Kinderen van een jaar of 10/12 dat ie met elkaar op de vuist gaan is niet tegen te houden, maar op deze leeftijd is gewoon slechte opvoeding/milieu dat je al als kind dit gedrag vertoont.
Dan zijn het vaak witteDan was het schoppen volgens velen toch geoorloofd?
Dat Gideon van Meijeren dit puur gebruikt voor een opheffilmpje is voor mij wel duidelijk. Als hij hier zich echt zorgen over maakte dan had hij in de TK wel andere woorden gebruikt. De gevolgen waren te verwachten en nu gaat het alleen maar daarover.Ik wil niet zeggen dat het onzin, maar vind het wel erg makkelijk om het gelijk voor waarheid aan te nemen.
En daarom gaat mijn zoon op vechtsport van jongs af aan.Ik zorg wel voor wat feelgood dan
Hahaha ik ken 'm, goede film.
Heb ik geen social media voor nodig. Paar dagen geleden nog in de supermarkt. Marokkaan van rond de 18 a 20 die een grote bek gaf tegen een ouwtje omdat hij niet voor hem aan de kant wilde gaan in de rij bij de kassa.Door dit soort filmpjes heb ik ooit al mn social media verwijderd. Je wordt er zo moedeloos en haatdragend van. Dan maar een struisvogel.
Leeft de man eigenlijk nog?Dat Gideon van Meijeren dit puur gebruikt voor een opheffilmpje is voor mij wel duidelijk. Als hij hier zich echt zorgen over maakte dan had hij in de TK wel andere woorden gebruikt. De gevolgen waren te verwachten en nu gaat het alleen maar daarover.
Wat Gideon doet zou ik geen leven willen noemen...
Helaas is het "praktisch" onderwijs óók een dumpplek voor allerlei bijzondere figuren.Vrees voor de jeugd die met dat gespuis naar school moet. En het wordt nog veel erger.
Het is jammer dat je 'm, bij gebrek aan een vader die het doet, niet tijdens 't geven van z'n grote bek een kassabalkje in z'n strot mag trappen. Als "we" dat vaker zouden doen zouden "ze" de volgende keer wel nadenken.Heb ik geen social media voor nodig. Paar dagen geleden nog in de supermarkt. Marokkaan van rond de 18 a 20 die een grote bek gaf tegen een ouwtje omdat hij niet voor hem aan de kant wilde gaan in de rij bij de kassa.
Ik stond in de rij ernaast rustig te kijken, te wachten of het ging escaleren zodat ik kon ingrijpen (en een paar tikken uit kon delen hehe) maar zo ver kwam het gelukkig (of helaas) niet.
Opgefokte mannetjes overal. De jeugd is helemaal fucked.