AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Als dit je eigen kindje is en je gaat geen verhaal halen als ouder zijnde ben je wel erg triest.

Kinderen van een jaar of 10/12 dat ie met elkaar op de vuist gaan is niet tegen te houden, maar op deze leeftijd is gewoon slechte opvoeding/milieu dat je al als kind dit gedrag vertoont.

Man met dat hondje is ook zwaar triest om te zien. Hoop dat de man zich bij het volgende rondje met de hond bewapend.

Zou niet de eerste keer zijn dat een compleet onschuldig iemand onterecht kapot wordt gemaakt door zo'n beschuldiging.

Ik wil niet zeggen dat het onzin, maar vind het wel erg makkelijk om het gelijk voor waarheid aan te nemen.

Als dit je eigen kindje is en je gaat geen verhaal halen als ouder zijnde ben je wel erg triest.

Kinderen van een jaar of 10/12 dat ie met elkaar op de vuist gaan is niet tegen te houden, maar op deze leeftijd is gewoon slechte opvoeding/milieu dat je al als kind dit gedrag vertoont.
Ja. Beetje in de categorie van: doorgaan als de ander op de grond ligt. Sommige dingen zijn gewoon niet oke

Ik wil niet zeggen dat het onzin, maar vind het wel erg makkelijk om het gelijk voor waarheid aan te nemen.
Dat Gideon van Meijeren dit puur gebruikt voor een opheffilmpje is voor mij wel duidelijk. Als hij hier zich echt zorgen over maakte dan had hij in de TK wel andere woorden gebruikt. De gevolgen waren te verwachten en nu gaat het alleen maar daarover.

Dat station hangt vol camera's dus dat verhaal is zo te bewijzen.

Desondanks is het een lynching waaraan iedereen maar mee doet. Zelfs dat kleine jochie. Het is conform de huidige tijdsgeest met alle geestverkankerende troep die uit Amerika komt. BLM, CRT en nu blanken/aziaten/ouderen/vrouwen/weerlozen jumpen en lynchen terwijl je het filmt. Gelukkig filmen ze hun eigen bewijslast.

Door dit soort filmpjes heb ik ooit al mn social media verwijderd. Je wordt er zo moedeloos en haatdragend van. Dan maar een struisvogel.

VQcB1w1.gif
Hahaha ik ken 'm, goede film.

Door dit soort filmpjes heb ik ooit al mn social media verwijderd. Je wordt er zo moedeloos en haatdragend van. Dan maar een struisvogel.
Heb ik geen social media voor nodig. Paar dagen geleden nog in de supermarkt. Marokkaan van rond de 18 a 20 die een grote bek gaf tegen een ouwtje omdat hij niet voor hem aan de kant wilde gaan in de rij bij de kassa.
Ik stond in de rij ernaast rustig te kijken, te wachten of het ging escaleren zodat ik kon ingrijpen (en een paar tikken uit kon delen hehe) maar zo ver kwam het gelukkig (of helaas) niet.

Opgefokte mannetjes overal. De jeugd is helemaal fucked.

Vrees voor de jeugd die met dat gespuis naar school moet. En het wordt nog veel erger.

Dat Gideon van Meijeren dit puur gebruikt voor een opheffilmpje is voor mij wel duidelijk. Als hij hier zich echt zorgen over maakte dan had hij in de TK wel andere woorden gebruikt. De gevolgen waren te verwachten en nu gaat het alleen maar daarover.
Leeft de man eigenlijk nog?

• Like
Waarderingen: Boca
Heb ik geen social media voor nodig. Paar dagen geleden nog in de supermarkt. Marokkaan van rond de 18 a 20 die een grote bek gaf tegen een ouwtje omdat hij niet voor hem aan de kant wilde gaan in de rij bij de kassa.
Ik stond in de rij ernaast rustig te kijken, te wachten of het ging escaleren zodat ik kon ingrijpen (en een paar tikken uit kon delen hehe) maar zo ver kwam het gelukkig (of helaas) niet.

Opgefokte mannetjes overal. De jeugd is helemaal fucked.
Het is jammer dat je 'm, bij gebrek aan een vader die het doet, niet tijdens 't geven van z'n grote bek een kassabalkje in z'n strot mag trappen. Als "we" dat vaker zouden doen zouden "ze" de volgende keer wel nadenken.

Terug
Naar boven