Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Het is jammer dat je 'm, bij gebrek aan een vader die het doet, niet tijdens 't geven van z'n grote bek een kassabalkje in z'n strot mag trappen. Als "we" dat vaker zouden doen zouden "ze" de volgende keer wel nadenken.
Ik stond er met de kinderwagen dus had ook geen zin om de situatie te escaleren. Maar niets doen en toekijken als het uit te hand loopt is geen optie.

Maar ja, je hebt helemaal gelijk.

Wacht maar tot ze doorhebben dat ze hier gewoon de huizen kunnen binnelopen.

Verwarde man

We hebben in Nederland inmiddels al twee TBS klinieken voor asielzoekers

Screenshot_20230511_123131_Chrome.jpg

Laatst bewerkt:
Wacht maar tot ze doorhebben dat ze hier gewoon de huizen kunnen binnelopen.
Daarom een wapen in huis. Liefst 1 naast je bed en 1 naast de voordeur.
We hebben in Nederland inmiddels al twee TBS klinieken voor asielzoekers

Screenshot_20230511_123131_Chrome.jpg
Nederland is 1 groot open TBS-kliniek.
Bewijst maar weer hoe belangrijk die Tazer is voor de politie.

Zonder dat dingen hadden ze die gast moeten pepperen wat toch minder goed werkt en daarna met zo'n gast gaan vechten om hem in de boeien te krijgen.
Derek Chauvin zou hier wel raad mee weten.

Daarom een wapen in huis. Liefst 1 naast je bed en 1 naast de voordeur.
Eens. Zorg dat je wat basic skills hebt in een vechtsport als (kick)boksen zodat je in 't openbaar in ieder geval geen makkelijk doelwit bent. Thuis iets van een wapen waar je wat mee geoefend hebt en je komt een eind.

Zou liever 10 jaar TBS pakken dan moeten leven met 't idee dat ik niet alles heb gedaan om vrouw en kinderen ( die ik niet heb maar dat terzijde) en spullen te beschermen.

Bewijst maar weer hoe belangrijk die Tazer is voor de politie.

Zonder dat dingen hadden ze die gast moeten pepperen wat toch minder goed werkt en daarna met zo'n gast gaan vechten om hem in de boeien te krijgen.
Buiten de makkelijke grap dat je hier geen taser of pepperspray nodig hebt vooreen oplossing van het probleem...
:trollface:

Alle verwarde personen die nu op het bordje van de politie terecht komen is ook het gevolg van jarenlang "beleid" bij de ggz.

Terug
Naar boven