MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Slechts 3 rug netto per maand? Wat een racisten.

Dit is niet verkeerd voor lekker niks doen heel de dag. Stond op nu.nl Over het sociaal inkomen
1688449232424.png
Belachelijke toeslagen voor luie parasieten

En nog vinden mensen het te weinig, is het leven dan zo duur of ligt de norm gewoon te hoog?

Lonen liggen te laag uitkeringen en toeslagen te hoog . Iemand die laag geschoold werk doet houd minder over dan iemand in de uitkering
Dit is het probleem, menig laaggeschoolde met baan of alleenstaande in uitkeringsituatie kan niet rondkomen.

Lonen liggen niet per se te laag.

De belastingdruk en levenskosten liggen veel en veel te hoog.

Lonen liggen niet per se te laag.

De belastingdruk en levenskosten liggen veel en veel te hoog.
De belastingdruk is niet hoog, maar scheef en het lijkt wel of we er steeds minder of slechter voor terugkrijgen.

Ik woon liever in Denemarken of Noorwegen dan in de Verenigde Staten.

De belastingdruk is niet hoog, maar scheef en het lijkt wel of we er steeds minder of slechter voor terugkrijgen.

Ik woon liever in Denemarken of Noorwegen dan in de Verenigde Staten.
Hebben wij niet de duurste brandstof ter wereld vanwege de belasting erop?
Alleen Hong Kong is duurder dacht ik.

Sinds 1 juli weer duurder. Zomaar een voorbeeld van de hebberigheid van de regering.

In landen als Denemarken of Finland is het een stuk beter leven en geregeld dan hier.

Met name het immigratiebeleid.

Maar als lonen omhoog gaan wordt alles weer duurder en blijft de koopkracht redelijk hetzelfde toch?

Belasting moet naar beneden. Belasting op producten en inkomstenbelasting.

Hell, alle belasting.

Papa die beetje zwart bijklust in shoarma tent van Ali. Zoon die paar avondjes in de week kabouterpost bezorgd.

Mwa, tikt wel aan hoor.

En waar hebben we het over? 3k netto is misschien geen vetpot. Maar je hoeft er helemaal niks voor te doen. Goedkoop sociaal huurflatje in Kanaleneiland, 2x per jaar naar Marokko op vakantie voor een maand. Al je levensmiddelen haal je goedkoop. Voor iemand die uit de bergen in Shitholistan komt is dit Valhalla.

En ondertussen maar b**chen en b**chen op de autochtone bevolking.

Hebben wij niet de duurste brandstof ter wereld vanwege de belasting erop?
Alleen Hong Kong is duurder dacht ik.

Sinds 1 juli weer duurder. Zomaar een voorbeeld van de hebberigheid van de regering.
Hier in België is het nog erger, en liggen de lonen ook nog eens lager.
Ze doen ook nog eens minder met al het belastingsgeld. Het kan altijd erger.

Terug
Naar boven