apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belachelijke toeslagen voor luie parasietenDit is niet verkeerd voor lekker niks doen heel de dag. Stond op nu.nl Over het sociaal inkomen
![]()
Lonen liggen te laag uitkeringen en toeslagen te hoog . Iemand die laag geschoold werk doet houd minder over dan iemand in de uitkeringEn nog vinden mensen het te weinig, is het leven dan zo duur of ligt de norm gewoon te hoog?
Maar iemand met een uitkering heeft dat ook veel meer vrije tijd in te vullen, dat kost ook geld.Lonen liggen te laag uitkeringen en toeslagen te hoog . Iemand die laag geschoold werk doet houd minder over dan iemand in de uitkering
Het roken van zelf gemaakte sigaretten de hele dag kost idd klauwen met geldMaar iemand met een uitkering heeft dat ook veel meer vrije tijd in te vullen, dat kost ook geld.
Dit is het probleem, menig laaggeschoolde met baan of alleenstaande in uitkeringsituatie kan niet rondkomen.Lonen liggen te laag uitkeringen en toeslagen te hoog . Iemand die laag geschoold werk doet houd minder over dan iemand in de uitkering
De belastingdruk is niet hoog, maar scheef en het lijkt wel of we er steeds minder of slechter voor terugkrijgen.Lonen liggen niet per se te laag.
De belastingdruk en levenskosten liggen veel en veel te hoog.
Hebben wij niet de duurste brandstof ter wereld vanwege de belasting erop?De belastingdruk is niet hoog, maar scheef en het lijkt wel of we er steeds minder of slechter voor terugkrijgen.
Ik woon liever in Denemarken of Noorwegen dan in de Verenigde Staten.
wisevoter.com
![]()
Highest Taxed Countries 2023 - Wisevoter
Taxation systems around the world are incredibly diverse, with different countries having different structures for taxation. The taxes paid by individuals and businesses vary greatly from country to country, ranging from extremely low levels of taxation to very high levels. For example, in some...wisevoter.com

Ik heb geen idee.Komt dat niet vooral omdat we een belastingparadijs zijn voor big corp?![]()
Lonen zijn te laag en dat zeg ik als werkgeverLonen liggen niet per se te laag.
De belastingdruk en levenskosten liggen veel en veel te hoog.
Gezin met 3 kinderen, dus pa en ma hebben samen 3141? Dat is niet veel hoor.Dit is niet verkeerd voor lekker niks doen heel de dag. Stond op nu.nl Over het sociaal inkomen
![]()
Ik verdien geen 3141 per maand. Met het part time werk van mijn vrouw komen we daar wel boven maar dan werken wij samen ook 64 uur totaal.Gezin met 3 kinderen, dus pa en ma hebben samen 3141? Dat is niet veel hoor.
Hier in België is het nog erger, en liggen de lonen ook nog eens lager.Hebben wij niet de duurste brandstof ter wereld vanwege de belasting erop?
Alleen Hong Kong is duurder dacht ik.
Sinds 1 juli weer duurder. Zomaar een voorbeeld van de hebberigheid van de regering.