AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Wij compenseren het hier met accijns enzo. Geloof dat bij energie 70% naar dr staat gaat :o
Volgens mij ligt de belastingdruk in België, in het algemeen, zelfs nog iets hoger dan in Nederland.

Ik heb niet het idee dat ze daar meer voor terug krijgen.

Als een goede atleet, kok, monteur iets doet ziet het er ook zo makkelijk uit....
Niet zo de monteurs die aan mijn motorfietsen "werken", ik neem het weer over want ze laten mij alles zelf doen en rekenen dan een hoog uurloon voor de (langdurige) controle van mijn eigen reparaties (NB. nog onder garantie).

Wij compenseren het hier met accijns enzo. Geloof dat bij energie 70% naar dr staat gaat :o
Eigenlijk als je zou nagaan hoeveel er naar de staat gaat, snap ik niet dat België telkens zoveel miljarden tekortkomt bij de begroting. Van je loon moet de werkgever al een deel afgeven aan de staat, daarvan mag je als werknemer nog eens bijna de helft afgeven. Op alles wat je koopt, betaal je ook nog eens belasting.
Maar dan kijk je weer eens naar het nieuws (of terzake, zevende dag, ... in België) en weet je direct weer hoe het komt dat er miljoenen, miljarden verspild worden :roflol:

Eigenlijk als je zou nagaan hoeveel er naar de staat gaat, snap ik niet dat België telkens zoveel miljarden tekortkomt bij de begroting. Van je loon moet de werkgever al een deel afgeven aan de staat, daarvan mag je als werknemer nog eens bijna de helft afgeven. Op alles wat je koopt, betaal je ook nog eens belasting.
Maar dan kijk je weer eens naar het nieuws (of terzake, zevende dag, ... in België) en weet je direct weer hoe het komt dat er miljoenen, miljarden verspild worden :roflol:

Is bij ons niet anders in NL.

1690961137569.png

Kan me niet voorstellen dat het een bestseller gaat worden. Lijkt wel een vent.

Wat een vierkant, streeft ze de Kaag look na ofzo?

Dan ben je ergens in de 20 en heb je een 50 jarig botoxhoofd. Man man man.
Ik ken haar verder niet echt. Maar als je haar ziet een jaar of 10 geleden was het een leuke meid. Kort daarna kreeg ze al zo een strakke kaak lijn maar dit begint er niet meer uit te zien. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

Geen idee wie het is, dacht bij de foto oprecht dat het zo'n uitgewaste 50 jarige BNer was die weer aandacht/geld tekort komt.

1691823962447.png

Mishandeling en gijzelen van een persoon. 6 dagen later weer vrij (onder voorwaarden) en 2 dagen later een vrouw doodrijden onder invloed.

Nederlandse rechtstaat weer op volle toeren.

Edit:
Goed onderzoek gedaan ook na het vinden van die vrouw.
1691824230901.png

1691823962447.png

Mishandeling en gijzelen van een persoon. 6 dagen later weer vrij (onder voorwaarden) en 2 dagen later een vrouw doodrijden onder invloed.

Nederlandse rechtstaat weer op volle toeren.

Edit:
Goed onderzoek gedaan ook na het vinden van die vrouw.
1691824230901.png

Opzich niet heel gek dat hij op voorwaarden is vrijgelaten, maar wel bizar en zeldzaam dat hij daarna nog een misdrijf pleegt..

Je zou toch verwachten dat men wel opmerkt dat de man niet bepaald emotioneel stabiel is?

Ik ken niet de hele zaak of de persoon verder, maar op basis van wat ik lees hier, zou er wellicht geen gegronde reden zijn om hem vast te houden; de verdachte en slachtoffer waren bekenden dus geen gevaar voor de samenleving (denken zij dan). Ook is mishandeling en gijzeling (nogmaals ik ken de details niet) niet direct een teken van emotioneel onstabiel.

Beter is natuurlijk vast zitten tot rechtzaak, maar zo werkt het niet.

Terug
Naar boven