Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als je verdacht wordt van gijzeling en mishandeling is het oke als je dan 6 dagen later weer buiten staat?
Als iedereen er zo over denkt is het niet heel gek inderdaad.
De standaard is in vrijheid afwachten van proces, er moeten gegronde redenen zijn om iemand langer in voorlopige hechtenis te houden. Achteraf is het mooi wonen.Dus als je verdacht wordt van gijzeling en mishandeling is het oke als je dan 6 dagen later weer buiten staat?
Wel als de gegijzelde niets wilt verklaren.Dus als je verdacht wordt van gijzeling en mishandeling is het oke als je dan 6 dagen later weer buiten staat?
daarom vertrekt hij ook naar NoorwegenDe standaard is in vrijheid afwachten van proces, er moeten gegronde redenen zijn om iemand langer in voorlopige hechtenis te houden. Achteraf is het mooi wonen.
Hoezo moet ik dat nou weer weten? Ik denk dat google je wel het antwoord kan geven.@Steks vraagje jij weet dit vast wel.
Wanneer mag je iets als overlast kwalificeren? Is dit bij een bepaald decibel of als sprake van structureel geluids(overlast).
Volgens mij afhankelijk van het tijdstip@Steks vraagje jij weet dit vast wel.
Wanneer mag je iets als overlast kwalificeren? Is dit bij een bepaald decibel of als sprake van structureel geluids(overlast).
Ik trek mijn vechtpak vast aan!
Als Catwoman?
Gaat wel om vogels dus dat komt mooi van pas
Dan kan ze gewoon even tussendoor als vogelverschrikker langskomen.
Ah, vlieg op!Dan kan ze gewoon even tussendoor als vogelverschrikker langskomen.
Kan beide.@Steks vraagje jij weet dit vast wel.
Wat heeft een paar maanden gezeten. Waarvoor zou hij eigenlijk moeten zitten?Niet oké, maar wel begrijpelijk. Bedoel, meneertje Tate zit ook niet in de gevangenis.
Hoeveel mensen die iemand mishandeld hebben zit überhaupt vast voordat ze veroordeeld zijn?
Wat heeft een paar maanden gezeten. Waarvoor zou hij eigenlijk moeten zitten?
Waar baseer je dat op?Kben geen Tate fan maar zijn aanklachten zijn onzinnig.
Feesboek