XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Dus omdat iemand nergens expliciet naar vraagt mag je geen voorbeeld meer geven over het onderwerp? Je snapt hoe een conversatie of discussie werkt, of dat ook niet?
Niemand vroeg achter jouw mierenneukerij hier, maar toch ben je weer terug.

Een voorbeeld geven in een antwoord op een vraag waar het voorbeeld geen verband mee heeft? Nee, mag niet.

Als jij het verband tussen beide niet ziet ben je nog slechter in redeneren dan ik dacht :roflol:

Leg eens het verband uit tussen de vraag 'transgenders zijn toch niet genderneutraal?' en het voorbeeld dat transgenders wellicht slechte ervaringen met openbare toiletten hebben.

Ik wacht wel.

Leg eens het verband uit tussen de vraag 'transgenders zijn toch niet genderneutraal?' en het voorbeeld dat transgenders wellicht slechte ervaringen met openbare toiletten hebben.

Ik wacht wel.
Het verband is dat je niet genderneutraal moet zijn om genderneutrale toiletten te willen, aangezien de vraag er ook is bij transgenders, die (vaak) niet genderneutraal zijn.

Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij altijd in zo'n discussies belandt? Misschien ligt het toch echt wel aan jou dat je bepaalde dingen niet begrijpt?

Het verband is dat je niet genderneutraal moet zijn om genderneutrale toiletten te willen, aangezien de vraag er ook is bij transgenders, die (vaak) niet genderneutraal zijn.

Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij altijd in zo'n discussies belandt? Misschien ligt het toch echt wel aan jou dat je bepaalde dingen niet begrijpt?

Het verband is er niet want nergens in de vraag wordt gevraagd naar toiletten.
Hoezo beland ik altijd in zo'n discussie? (Zulke discussies). Laatste keer stond ik aan jouw kant, nu niet, dus is het ineens een probleem? Hahahaha

Het verband is er niet want nergens in de vraag wordt gevraagd naar toiletten.
Hoezo beland ik altijd in zo'n discussie? (Zulke discussies). Laatste keer stond ik aan jouw kant, nu niet, dus is het ineens een probleem? Hahahaha
Want Steks zijn comment ging niet over het artikel over GENDERNEUTRALE TOILETTEN.

Jij denkt dat je hier niet bekend staat om je stomme discussies die nergens op slaan? Nou, bij deze weet je dat.

Volgens mij is het redelijk duidelijk dat dit een hypothetische situatie is waardoor je je ongemakkelijk kunt zijn gaan voelen.

ik zeg dat je je ook ongemakkelijk kan voelen op een andere plek dan waar je iets hebt meegemaakt (weten wij veel wat die iets is) waardoor je een verandering wilt op de plek waar je vaak komt, bij deze in de Efteling, omdat je je daardoor nu ook daar ongemakkelijk voelt.

Wij hebben het gissen naar zijn slechte persoonlijke ervaringen. Hij heeft kennelijk toch wel dingen meegemaakt waardoor hij dit wilt.
Ik geaf een voorbeeld van een ervaring die ik al vaker heb gehoord en opeens reflecteer je dit continu terug op die Nijs?
Het gaat om een petitie van Nijs voor genderneutrale toiletten in de Efteling, natuurlijk reflecteer ik dan continu terug op Nijs. Als ik het breder zou trekken zou ik zeggen dat een redelijk aandeel van de Efteling bezoekers niet eens kijkt naar welk toilet ze binnenlopen.

Wtfffff. Hopelijk blijft zij achter tralies tot ze doodbloedt.
Ergste is dat zo iemand dus na x jaar vast zitten gewoon weer de maatschappij inrolt terwijl je vooraf weet dat zo iemand gewoon 99.9% kans op enige vorm van herhaling heeft. Iemand die letterlijk tientallen babys heeft vermoord of geprobeerd zal niet genezen door 10 jaar te zitten en wat voor vorm van therapie ze haar ook geven.

Ergste is dat zo iemand dus na x jaar vast zitten gewoon weer de maatschappij inrolt terwijl je vooraf weet dat zo iemand gewoon 99.9% kans op enige vorm van herhaling heeft. Iemand die letterlijk tientallen babys heeft vermoord of geprobeerd zal niet genezen door 10 jaar te zitten en wat voor vorm van therapie ze haar ook geven.
Ben benieuwd, zullen maandag weten, opzich hebben ze hier in Engeland wel goede straffen!

• Like
Waarderingen: AK
Het gaat om een petitie van Nijs voor genderneutrale toiletten in de Efteling, natuurlijk reflecteer ik dan continu terug op Nijs. Als ik het breder zou trekken zou ik zeggen dat een redelijk aandeel van de Efteling bezoekers niet eens kijkt naar welk toilet ze binnenlopen.
Stuur dan even een mailtje naar Nijs met de vraag welke slechte ervaringen hij heeft gehad en over heeft gehoord waardoor hij genderneutrale toiletten wil, gezien voorbeelden van wat er kan geweest zijn niet gegeven mogen worden Steks.

1 maal daags 4gr loodtherapie doet wonderen.

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven