XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Een suspensie van deeltjes in ds lucht.

Een transgender is toch niet genderneutraal?

IMG_1911.jpeg

Een transgender is toch niet genderneutraal?
Nee, maar transvrouwen mogen vaak niet naar het vrouwentoilet en het komt regelmatig voor dat ze bij het mannentoilet ook worden tegenhouden.
Als je dan een genderneutraaltoilet hebt is dat opgelost zeg maar.

Bij transmannen komt dat minder vaak voor naar het schijnt.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Nee, maar transvrouwen mogen vaak niet naar het vrouwentoilet en het komt regelmatig voor dat ze bij het mannentoilet ook worden tegenhouden.

Alleen bij Efteling wordt niemand tegengehouden.

Bij de Efteling lopen heel veel gewoon ”de verkeerde” wc binnen als er lange rijen staan.

Alleen bij Efteling wordt niemand tegengehouden.
Bij de Efteling lopen heel veel gewoon ”de verkeerde” wc binnen als er lange rijen staan.
Dat kan, ik leg gewoon één van de redenen uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.
I couldn't care less wie 't vrouwentoilet binnenkomt. Op zoveel plaatsen is er maar één toilet, dat is op zich ook een "genderneutraal" toilet.

Dat kan, ik leg gewoon de reden uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.
I couldn't care less wie 't vrouwentoilet binnenkomt. Op zoveel plaatsen is er maar één toilet, dat is op zich ook een "genderneutraal" toilet.
Mogen daar dan ook urinoirs in een open ruimte aan de muur hangen?

Dat kan, ik leg gewoon de reden uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.
Dat snap ik haha, maar omdat het over Efteling ging.. :rolleyes:

Mogen daar dan ook urinoirs in een open ruimte aan de muur hangen?
Ben al in toiletten geweest waar dat zo was ja.
Dat snap ik haha, maar omdat het over Efteling ging.. :rolleyes:
Omdat hij daar wekelijks komt en zich op zijn gemak wilt voelen daar.

"Nijs deelt zijn diepste zorgen, verkregen uit persoonlijke ervaringen. Het is een realiteit dat veel transgender personen zich allesbehalve veilig voelen op de traditionele toiletten."

Een persoonlijke ervaring kan dus bijvoorbeeld zijn wat ik aanhaalde, waardoor genderneutrale toiletten de oplossing zijn voor hem, en dat je daarvoor niet per se genderneutraal hoeft te zijn.

Ben al in toiletten geweest waar dat zo was ja.

Omdat hij daar wekelijks komt en zich op zijn gemak wilt voelen daar.

"Nijs deelt zijn diepste zorgen, verkregen uit persoonlijke ervaringen. Het is een realiteit dat veel transgender personen zich allesbehalve veilig voelen op de traditionele toiletten."

Een persoonlijke ervaring kan dus bijvoorbeeld zijn wat ik aanhaalde, waardoor genderneutrale toiletten de oplossing zijn voor hem, en dat je daarvoor niet per se genderneutraal hoeft te zijn.

Nogmaals, gaat het over de Efteling.

Begrijpend lezen en logisch redeneren is niet je sterkste kant?

Die van jou denk ik niet. Je haalt hun persoonlijke ervaringen aan. Ja..met de efteling dus, want daar willen ze genderneutrale toiletten hebben.
Jij benoemd als voorbeeld dat mensen gestopt worden. Nogmaals, het gaat over de Efteling, daar worden ze niet gestopt.

Maar hoe moet dat in de praktijk? Alleen genderneutrale wc’s of wc’s voor mannen, vriouwen en genderneutralen? En mag dan iedereen die laatste categorie binnenlopen?

Terug
Naar boven