apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus de oplossing is om niet gepakt te worden.
Dus. Vergiftigen?
![]()
Genderneutrale Efteling-bezoeker verdrietig: 'Ik kan niet naar het toilet'
De 18-jarige Nijs koestert een diepe liefde voor de Efteling brent het betoverende park dan ook bijna wekelijks een bezoekje. Toch is er éénsgxl.nl
Simpel op te lossen, zet een Dixie of 2 neer voor die debielen.![]()
De 18-jarige Nijs koestert een diepe liefde voor de Efteling brent het betoverende park dan ook bijna wekelijks een bezoekje. Toch is er éénsgxl.nl
![]()
Nee, maar transvrouwen mogen vaak niet naar het vrouwentoilet en het komt regelmatig voor dat ze bij het mannentoilet ook worden tegenhouden.
Nee, maar transvrouwen mogen vaak niet naar het vrouwentoilet en het komt regelmatig voor dat ze bij het mannentoilet ook worden tegenhouden.
Als je dan een genderneutraaltoilet hebt is dat opgelost zeg maar.
Bij transmannen komt dat minder vaak voor naar het schijnt.
Bij de Efteling lopen heel veel gewoon ”de verkeerde” wc binnen als er lange rijen staan.Nee, maar transvrouwen mogen vaak niet naar het vrouwentoilet en het komt regelmatig voor dat ze bij het mannentoilet ook worden tegenhouden.
Als je dan een genderneutraaltoilet hebt is dat opgelost zeg maar.
Bij transmannen komt dat minder vaak voor naar het schijnt.
Dat kan, ik leg gewoon één van de redenen uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.Bij de Efteling lopen heel veel gewoon ”de verkeerde” wc binnen als er lange rijen staan.
Mogen daar dan ook urinoirs in een open ruimte aan de muur hangen?Dat kan, ik leg gewoon de reden uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.
I couldn't care less wie 't vrouwentoilet binnenkomt. Op zoveel plaatsen is er maar één toilet, dat is op zich ook een "genderneutraal" toilet.
Dat snap ik haha, maar omdat het over Efteling ging..Dat kan, ik leg gewoon de reden uit waarom ze liever een genderneutraaltoilet hebben.
I couldn't care less wie 't vrouwentoilet binnenkomt. Op zoveel plaatsen is er maar één toilet, dat is op zich ook een "genderneutraal" toilet.

Ben al in toiletten geweest waar dat zo was ja.Mogen daar dan ook urinoirs in een open ruimte aan de muur hangen?
Omdat hij daar wekelijks komt en zich op zijn gemak wilt voelen daar.Dat snap ik haha, maar omdat het over Efteling ging..![]()
Ben al in toiletten geweest waar dat zo was ja.
Omdat hij daar wekelijks komt en zich op zijn gemak wilt voelen daar.
"Nijs deelt zijn diepste zorgen, verkregen uit persoonlijke ervaringen. Het is een realiteit dat veel transgender personen zich allesbehalve veilig voelen op de traditionele toiletten."
Een persoonlijke ervaring kan dus bijvoorbeeld zijn wat ik aanhaalde, waardoor genderneutrale toiletten de oplossing zijn voor hem, en dat je daarvoor niet per se genderneutraal hoeft te zijn.
Begrijpend lezen en logisch redeneren is niet je sterkste kant?
Begrijpend lezen en logisch redeneren is niet je sterkste kant?
Maw je voorbeeld is niet de realiteit in dit geval.Begrijpend lezen en logisch redeneren is niet je sterkste kant?