AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Die opmerking over geweigerd worden was een voorbeeld nadat jij aanhaalde dat transgenders toch niet genderneutraal zijn. Dit had verder helemaal niets met de Efteling of Nijs te maken, dat hebben jullie ervan gemaakt. Heb ik volgens mij nu al 3x gezegd?
Maar dat hij geweigerd werd staat wel in de link die gepost is.

Of toch niet, wie heeft dat dan al eerste geopereerd?

Doel je nou op het stuk waar hij zegt dat ie een "transman" is? Volgens mij zeg ik daar letterlijk "of je zoekt wat verder", als je niet zelf al de conclusie kan trekken uit alle gegevens die in dat artikel al worden gegeven.

Serieus..jij claimt te weten dat hij een transman is omdat 'hij' gebruikt wordt in het artikel en je daaruit wel de conclusie kan trekken.
Dat is opzich al idioot natuurlijk.
Verder kun je inderdaad verder zoeken ja, maar het ging over DAT artikel en ik vroeg ook gewoon waar jij dat las (het antwoord: niet in DAT artikel dus).

Wat bedoelde je hier dan mee en waar is hij dan daadwerkelijk geweigerd. Of had dat zomaar weleens gebeurd kunnen zijn?
Volgens mij is het redelijk duidelijk dat dit een hypothetische situatie is waardoor je je ongemakkelijk kunt zijn gaan voelen.

ik zeg dat je je ook ongemakkelijk kan voelen op een andere plek dan waar je iets hebt meegemaakt (weten wij veel wat die iets is) waardoor je een verandering wilt op de plek waar je vaak komt, bij deze in de Efteling, omdat je je daardoor nu ook daar ongemakkelijk voelt.

Wij hebben het gissen naar zijn slechte persoonlijke ervaringen. Hij heeft kennelijk toch wel dingen meegemaakt waardoor hij dit wilt.
Ik geaf een voorbeeld van een ervaring die ik al vaker heb gehoord en opeens reflecteer je dit continu terug op die Nijs?

Die opmerking over geweigerd worden was een voorbeeld nadat jij aanhaalde dat transgenders toch niet genderneutraal zijn.

Hij haalde het aan naar aanleiding van het artikel over Efteling, over een persoon in de Efteling, met betrekking tot toiletten in de Efteling.
Jouw voorbeeld was sowieso een kansloos antwoord op dat transgenders geen genderneutrale mensen zijn.

Serieus..jij claimt te weten dat hij een transman is omdat 'hij' gebruikt wordt in het artikel en je daaruit wel de conclusie kan trekken.
Dat is opzich al idioot natuurlijk.
Verder kun je inderdaad verder zoeken ja, maar het ging over DAT artikel en ik vroeg ook gewoon waar jij dat las (het antwoord: niet in DAT artikel dus).
Ben je hier nog steeds?
Als een artikel over transgenders gaat waar "hij" en "zijn" in wordt gebruikt over de persoon in kwestie denk ik dat je kunt zeggen dat hij een transman is ja. Verder weet jij toch helemaal niet of ik al verder was gaan zoeken of niet? Jij zei dat ik een aanname deed, ik had die petitie al gezien dus ik deed geen aanname. Dat jij niet verder leest dan een artikeltje en enkel binnen de grenzen van dat artikeltje wilt discussiëren is niet mijn probleem.

Ben je hier nog steeds?
Als een artikel over transgenders gaat waar "hij" en "zijn" in wordt gebruikt over de persoon in kwestie denk ik dat je kunt zeggen dat hij een transman is ja. Verder weet jij toch helemaal niet of ik al verder was gaan zoeken of niet? Jij zei dat ik een aanname deed, ik had die petitie al gezien dus ik deed geen aanname. Dat jij niet verder leest dan een artikeltje en enkel binnen de grenzen van dat artikeltje wilt discussiëren is niet mijn probleem.

Nee alweer, jij nog steeds zo te lezen.
Want een man, geboren als man, tevreden als man, kan natuurlijk nooit een artikel schrijven of petitie maken voor transgenders..?

Ik vroeg WAAR jij het las. Enige wat je moest doen was gewoon een linkje sturen maar neeee, je deed lastig.

Hij haalde het aan naar aanleiding van het artikel over Efteling, over een persoon in de Efteling, met betrekking tot toiletten in de Efteling.
Jouw voorbeeld was sowieso een kansloos antwoord op dat transgenders geen genderneutrale mensen zijn.
Ik kan heel moeilijk discussiëren met iemand die niet begrijpend kan lezen en redeneren :)

Nee alweer, jij nog steeds zo te lezen.
Want een man, geboren als man, tevreden als man, kan natuurlijk nooit een artikel schrijven of petitie maken voor transgenders..?

Ik vroeg WAAR jij het las. Enige wat je moest doen was gewoon een linkje sturen maar neeee, je deed lastig.
Misschien moet je alles eens opnieuw lezen en opnieuw proberen.
Ik heb gezegd dat ik die conclusie trok uit bepaalde zaken uit het artikel, jij vroeg waar dat in dat artikel stond en opnieuw heb ik gezegd dat ik die conclusie trok aan de hand van de gegevens in het artikel.
Of dat je ook verder kan zoeken, als je per se de bevestiging wilt.
Jouw voorbeeld was een dom 'antwoord' op de vraag over trans en genderneutraal. The end.
Het is een voorbeeld dat ik zelf al heb gehoord van transgenders simpele ziel :roflol:

Misschien moet je alles eens opnieuw lezen en opnieuw proberen.
Ik heb gezegd dat ik die conclusie trok uit bepaalde zaken uit het artikel, jij vroeg waar dat in dat artikel stond en opnieuw heb ik gezegd dat ik die conclusie trok aan de hand van de gegevens in het artikel.
Of dat je ook verder kan zoeken, als je per se de bevestiging wilt.

Het is een voorbeeld dat ik zelf al heb gehoord van transgenders simpele ziel :roflol:

Het is een voorbeeld dat niks te maken heeft met of, en waarom, een transgender wel/niet genderneutraal is.

Het was een voorbeeld mbt toiletten, maar daar had jij het nooit over volgens jou ..

Het is een voorbeeld dat niks te maken heeft met of, en waarom, een transgender wel/niet genderneutraal is.

Het was een voorbeeld mbt toiletten, maar daar had jij het nooit over volgens jou ..
Nee, het is een voorbeeld waarom veel transgenders voorstander zijn van genderneutrale toiletten zonder dat ze zelf genderneutraal zijn, zodat ze dat probleem in mijn voorbeeld niet meer hebben.
Laat jij je 4-jarige op DBB ofzo, ffs?

Nee, het is een voorbeeld waarom veel transgenders voorstander zijn van genderneutrale toiletten zonder dat ze zelf genderneutraal zijn, zodat ze dat probleem in mijn voorbeeld niet meer hebben.
Laat jij je 4-jarige op DBB ofzo, ffs?
Ok, niemand vroeg om een voorbeeld waarom een transgender voorstander is van genderneutrale toiletten :fluit:

Heel gek om hier een voorbeeld te geven waarom je niet genderneutraal moet zijn om een genderneutraal toilet te willen, tjonge tjonge. :emo:

Lees nog eens: NIEMAND vroeg waarom je niet genderneutraal hoeft te zijn om een genderneutraal toilet te willen.
Niemand vroeg daar iets over.
N I E M A N D

Lees nog eens: NIEMAND vroeg waarom je niet genderneutraal hoeft te zijn om een genderneutraal toilet te willen.
Niemand vroeg daar iets over.
N I E M A N D
Dus omdat iemand nergens expliciet naar vraagt mag je geen voorbeeld meer geven over het onderwerp? Je snapt hoe een conversatie of discussie werkt, of dat ook niet?
Niemand vroeg achter jouw mierenneukerij hier, maar toch ben je weer terug.

Terug
Naar boven