Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan nu eenmaal niet want er zijn ook mensen die niet in aanraking willen komen met woke.De Efteling identificeert zich als een pretpark voor iedereen.
![]()
Plopsaland past zwembadfoto's aan met artificial intelligence: mannen dragen plotseling zwemslip
Dat de kledingvoorschriften in de Plopsa-waterparken zijn aangepast, zorgde onlangs voor hoofdbrekens op kantoor. Op marketingmateriaal droegen...www.looopings.nl
Nieuwe discussie?
Tada, geen Marokkaanse jongeren meer in je zwembad.De regels voor zwemkleding in de twee Belgische Plopsa-baden zijn in juni aangescherpt. Sindsdien mogen mannen alleen zwembroeken dragen van de stof lycra, zonder zakken, ritssluitingen of knopen. Ondergoed dragen onder de badkledij is uit den boze. Volgens Plopsa was dat nodig in verband met "veiligheid en de hygiëne".
Dus dit is een goede keuze?![]()
Plopsaland past zwembadfoto's aan met artificial intelligence: mannen dragen plotseling zwemslip
Dat de kledingvoorschriften in de Plopsa-waterparken zijn aangepast, zorgde onlangs voor hoofdbrekens op kantoor. Op marketingmateriaal droegen...www.looopings.nl
Nieuwe discussie?
xxxtoys.eu
Niet leverbaar jammer.Dus dit is een goede keuze?
Bekijk Heren olifanten string op: https://www.bol.com/nl/p/heren-olifanten-string/9300000036974978?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Voldoet niet aan de door het zwembad gestelde eisen.Dus dit is een goede keuze?
Bekijk Heren olifanten string op: https://www.bol.com/nl/p/heren-olifanten-string/9300000036974978?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Volgens mij niet.
Waar staat dat dan hier?
Doel je nou op het stuk waar hij zegt dat ie een "transman" is? Volgens mij zeg ik daar letterlijk "of je zoekt wat verder", als je niet zelf al de conclusie kan trekken uit alle gegevens die in dat artikel al worden gegeven.Waar staat dat dan hier?
![]()
Genderneutrale Efteling-bezoeker verdrietig: 'Ik kan niet naar het toilet'
De 18-jarige Nijs koestert een diepe liefde voor de Efteling brent het betoverende park dan ook bijna wekelijks een bezoekje. Toch is er éénsgxl.nl
Man komt 1 keer voor in het woord niemand, verder niet.
Als je verder zoekt vind je dan ook de info over waar hij wel geweigerd wordt in normale toiletten?Doel je nou op het stuk waar hij zegt dat ie een "transman" is? Volgens mij zeg ik daar letterlijk "of je zoekt wat verder", als je niet zelf al de conclusie kan trekken uit alle gegevens die in dat artikel al worden gegeven.
Als je verder zoekt vind je dan ook de info over waar hij wel geweigerd wordt in normale toiletten?
En waarom geeft je dit als antwoord?
Zou niet weten waarom ik die info zou moeten vinden of zoeken gezien ik dat nergens heb gezegd.Als je verder zoekt vind je dan ook de info over waar hij wel geweigerd wordt in normale toiletten?
Omdat ik het zelfde artikel heb gelezen, waar ik al de conclusie had getrokken dat ie een transman is. Zie m'n eerste zin.
Dus het gaat nu volgens jou weer ineens wel specifiek om de Efteling?Zou niet weten waarom ik die info zou moeten vinden of zoeken gezien ik dat nergens heb gezegd.
Bij mij geven ze altijd uiteindelijk op.Discussies met een vrouw winnen jullie toch niet dus geef haar nou gewoon gelijk en ga je zaterdag nuttig spenderen.
Die opmerking over geweigerd worden was een voorbeeld nadat jij aanhaalde dat transgenders toch niet genderneutraal zijn. Dit had verder helemaal niets met de Efteling of Nijs te maken, dat hebben jullie ervan gemaakt. Heb ik volgens mij nu al 3x gezegd?Dus het gaat nu volgens jou weer ineens wel specifiek om de Efteling?
Zou niet weten waarom ik die info zou moeten vinden of zoeken gezien ik dat nergens heb gezegd.
Ik zeg niet dat transgenders in de Efteling worden tegengehouden of dat hij daar vervelende ervaringen heeft meegemaakt (dat weten we niet), ik zeg dat je je ook ongemakkelijk kan voelen op een andere plek dan waar je iets hebt meegemaakt waardoor je een verandering wilt op de plek waar je vaak komt, bij deze in de Efteling, omdat je je daardoor nu ook daar ongemakkelijk voelt. En het begon überhaupt bij dat je niet genderneutraal bent of moet zijn om genderneutrale toiletten te willen, gezien veel transgenders hier voorstander van zijn, door onder andere het voorbeeld dat ik noemde.
Dit is volgens mij geen Chinees.
Als ze dat niet-drinken nou gewoon eens een week vol zouden houden.Zou niet weten waarom ik die info zou moeten vinden of zoeken gezien ik dat nergens heb gezegd.
Omdat ik het zelfde artikel heb gelezen, waar ik al de conclusie had getrokken dat ie een transman is. Zie m'n eerste zin.
Daarna zeg ik "OF je zoek wat verder".
Vermoeiend dit hoor Steks.
De petitie zelf opzoeken was ook teveel moeite waarschijnlijk.
![]()