MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik zit te kijken en met 6k bruto salaris kun je net iets over 300k hypo krijgen. Dat zijn zonder overbieden meegerekend de kleinste kutappartementjes met betonnen uitzicht hier. Misschien incl overbieden lukt dat niet eens?

Ben ik gek als ik dat niet motiverend vind?

Faciliteiten
Energielabel

Enz.
Heb je een foto of link van een voorbeeld? Ben wel benieuwd naar een mooi huis.

Oke vul ze eens in dan :roflol: 'm²' is geen eis.

Hoeft trouwens niet, het boeit me niet. Het punt is, voor 475K kun je nog steeds een goede woning (waar niks aan hoeft te gebeuren) kopen. Dat jouw eisenpakketje je naar 800K+ brengt is jouw probleem.

Ik zit te kijken en met 6k bruto salaris kun je net iets over 300k hypo krijgen. Dat zijn zonder overbieden meegerekend de kleinste kutappartementjes met betonnen uitzicht hier. Misschien incl overbieden lukt dat niet eens?

Voorbeelden te over;

https://www.funda.nl/koop/putten/huis-42103032-kozakkenweg-9/

Hoeft trouwens niet, het boeit me niet. Het punt is, voor 475K kun je nog steeds een goede woning (waar niks aan hoeft te gebeuren) kopen. Dat jouw eisenpakketje je naar 800K+ brengt is jouw probleem.

Fijn dat het niet hoeft, was even bang dat ik iets moest gaan doen voor jou.

Ik zou liever dan in een klein kutappartementje wonen dan op zolder bij mijn ouders denk ik. :o

• Like
Waarderingen: Boca
Ik zou liever dan in een klein kutappartementje wonen dan op zolder bij mijn ouders denk ik. :o

Ik zou denk ik liever bij mijn ouders gaan wonen tijdelijk om te kunnen sparen, als ik in zo'n situatie zou belanden. Dat geeft je veel meer opties tot echt iets fatsoenlijks, dan wanneer je een groot deel van je inkomsten kwijt bent aan een kutappartementje.

Ik zou denk ik liever bij mijn ouders gaan wonen tijdelijk om te kunnen sparen, als ik in zo'n situatie zou belanden. Dat geeft je veel meer opties tot echt iets fatsoenlijks, dan wanneer je een groot deel van je inkomsten kwijt bent aan een kutappartementje.
Ja oké, maar hij woont daar nu al jaren, ik zou 't wel gehad hebben :roflol:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Beter dan Oal Pekel waar de stambomen cirkels zijn :P

Ik woon hier in de buurt dus kijk ook hier in de buurt. En voor 4 ton heb jij gewoon een vrijstaande woning :P

Twee onder 1 kap kost hier al snel 600+ dus knap als je vrijstaand hier in de regio kunt vinden voor < 400. Of het is een veredelde schuur.

Zit je in de drugs toevallig?

Nee, zeker niet toevallig.

Overigens, ons huis is "gewoon" een hoekwoning. Onderstaand staatje zegt genoeg;

1698399797077.png

Terug
Naar boven