- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt er aan of het slachtoffer zich identificeerde als links- of rechts van het politieke spectrum
Ja ze waren hierna gewoon gezellig met zijn allen naar de KFC gegaan.Absoluut geen zelfverdediging inderdaad.. enige bekendheid over de slachtoffers? Hebben ze het gehaald (degene achterin lijkt mij van niet..maar goed).
Hoopte ff dat het een taser was, tot ik het bloed zagwat een zieke mensen op deze wereld zeg gatver.
En geen lawaai maken naar je onderbuur. Kon het altijd maar zo definitief opgelost worden.0% kans op recidive.
Mazzeltov!
Moet je maar niet dreigen iemand neer te steken met een schaar.
Wel een paracetamol genomen.Ja ze waren hierna gewoon gezellig met zijn allen naar de KFC gegaan.
Hersendood waren ze toch al. 2 pleistertjes erop en verder gaan.En geen lawaai maken naar je onderbuur. Kon het altijd maar zo definitief opgelost worden.
Wel een paracetamol genomen.
Als jij raadt welke bevolkingsgroep daar verantwoordelijk voor is krijg je van mij een kletskop.
Birmingham is ook zo een pauper plaats waar volop haatbaarden wonen en er jihad rechtbanken zijn.
De welbekende Paki’s?Als jij raadt welke bevolkingsgroep daar verantwoordelijk voor is krijg je van mij een kletskop.
Mazeltov!
In Nl hebben we daar toch niet veel last van?
Nee hier wonen er niet zo veel nee. En de Indiërs die hier wonen veroorzaken vrijwel geen problemen. Volgens mij samen met Jappen het minst vertegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, uitkeringen, etc etc. Verdienen het meest, hoogste geschoold, enz. Zij doen het het beste.In Nl hebben we daar toch niet veel last van?
Meer van andere groepen.