- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik probeer mijn vriendin ook nog steeds te overtuigen. Gewoon kiezen voor een bizarre subfetish en dan 2-3 jaar volhouden. Koop je 2 van die huizen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verwacht je op (relatief) korte termijn in zoiets te kunnen wonen? Of is het nog niet echt bereikbaar? Lijkt me wel knap als je zoiets kan kopen zonder te erven of de loterij te winnenVoorbeelden te over;
https://www.funda.nl/koop/putten/huis-42103032-kozakkenweg-9/
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl

Heb je geen bezwaar ingediend ?Nee, zeker niet toevallig.
Overigens, ons huis is "gewoon" een hoekwoning. Onderstaand staatje zegt genoeg;
![]()
Verwacht je op (relatief) korte termijn in zoiets te kunnen wonen? Of is het nog niet echt bereikbaar? Lijkt me wel knap als je zoiets kan kopen zonder te erven of de loterij te winnen![]()
Tip: Als je nou zegt dat je ook werkloos bij je ouders zit raken ze misschien in de war.Ik doe verder geen uitspraken over mijn financiële situatie - https://dwarsnieuws.nl/een-inktzwar...n-eu-tuigt-massasurveillancesysteem-op-video/
Tip: Als je nou zegt dat je ook werkloos bij je ouders zit raken ze misschien in de war.

Mja ok. Ohja maar m'n punt was meer dat je zelfs daarvoor, voor het allerminste, van wat ik zie dus 6k moet verdienen. Dus als je voor minder dan 6k werkt dan kun je niet eens meer op jezelf gaan wonen?Ik zou liever dan in een klein kutappartementje wonen dan op zolder bij mijn ouders denk ik.![]()

Ik kan daar sowieso niet echt wat zinnigs over zeggen gezien de lonen en de prijzen van woningen hier nogal verschillen met Nederland.Mja ok. Ohja maar m'n punt was meer dat je zelfs daarvoor, voor het allerminste, van wat ik zie dus 6k moet verdienen. Dus als je voor minder dan 6k werkt dan kun je niet eens meer op jezelf gaan wonen?
Ik weet niet hoe de vaste arbeidsmarkt nu is maar 6k krijg je niet zo makkelijk geloof ik![]()
Klopt maar als je een vriend zoekt heb je 2x 6k bruto en krijg je dus 6ton hypotheek!Mja ok. Ohja maar m'n punt was meer dat je zelfs daarvoor, voor het allerminste, van wat ik zie dus 6k moet verdienen. Dus als je voor minder dan 6k werkt dan kun je niet eens meer op jezelf gaan wonen?
Ik weet niet hoe de vaste arbeidsmarkt nu is maar 6k krijg je niet zo makkelijk geloof ik![]()
Netto?Mja ok. Ohja maar m'n punt was meer dat je zelfs daarvoor, voor het allerminste, van wat ik zie dus 6k moet verdienen. Dus als je voor minder dan 6k werkt dan kun je niet eens meer op jezelf gaan wonen?
Ik zie 6k = 325, bijna 1700 maandlasten niet echt anders dan vrije sector huur.Als je voor 1/3 hetzelfde huis ook ergens kunt huren in de vrije sector.
Als het ene niet kan. Dan moet je toch voor die tweede optie kiezen lijkt mij?Ik zie 6k = 325, bijna 1700 maandlasten niet echt anders dan vrije sector huur.
Uhm oh of ver buiten de stad huren dan misschien?
Ik zie 6k = 325, bijna 1700 maandlasten niet echt anders dan vrije sector huur.
Uhm oh of ver buiten de stad huren dan misschien?
😍Ik weet genoeg gewoon stil zijn (en niet met scharen of wat het ook was dreigen)A father and son were allegedly shot dead by their downstairs neighbor in Brooklyn Sunday night. The search is still on for the shooter. The victim's family called the suspect psychotic, saying he would constantly complain about noise when they weren't making any.