AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Nee, zeker niet toevallig.

Overigens, ons huis is "gewoon" een hoekwoning. Onderstaand staatje zegt genoeg;

1698399797077.png
Heb je geen bezwaar ingediend ?
Dan kunnen de gemeentijke belastingen ook gelijk een stuk omlaag.

Jullie loon ligt ook hoger dan hier. Dus niet zo klagen. :trollface:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ik zou liever dan in een klein kutappartementje wonen dan op zolder bij mijn ouders denk ik. :o
Mja ok. Ohja maar m'n punt was meer dat je zelfs daarvoor, voor het allerminste, van wat ik zie dus 6k moet verdienen. Dus als je voor minder dan 6k werkt dan kun je niet eens meer op jezelf gaan wonen?

Ik weet niet hoe de vaste arbeidsmarkt nu is maar 6k krijg je niet zo makkelijk geloof ik :o

Mja ok. Ohja maar m'n punt was meer dat je zelfs daarvoor, voor het allerminste, van wat ik zie dus 6k moet verdienen. Dus als je voor minder dan 6k werkt dan kun je niet eens meer op jezelf gaan wonen?

Ik weet niet hoe de vaste arbeidsmarkt nu is maar 6k krijg je niet zo makkelijk geloof ik :o
Ik kan daar sowieso niet echt wat zinnigs over zeggen gezien de lonen en de prijzen van woningen hier nogal verschillen met Nederland.
Moest dat echt 't geval zijn is het idd triest gesteld.

Laatst bewerkt:
.

Klopt maar als je een vriend zoekt heb je 2x 6k bruto en krijg je dus 6ton hypotheek!

Denk in oplossingen 🙏

Netto?

Ze rekenen nog steeds met bruto bedragen bij de hypotheekverstrekkers.

Met 2x6K kun je overigens wel meer lenen dan 600. De vraag is hoe verstandig het is met 5% rente. Als je voor 1/3 hetzelfde huis ook ergens kunt huren in de vrije sector.

Kwam nog wel een mooie pareltje tegen:

:headbang:

Terug
Naar boven