MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Nee hier wonen er niet zo veel nee. En de Indiërs die hier wonen veroorzaken vrijwel geen problemen. Volgens mij samen met Jappen het minst vertegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, uitkeringen, etc etc. Verdienen het meest, hoogste geschoold, enz. Zij doen het het beste.
In Amerika trouwens ook.

Wel frappant dat Paki's, hetgeen een buurvolk is, dat juist totaal niet doen. Dat terwijl het praktisch hetzelfde volk is genetisch gezien EN het allebei koelies zijn.

Vreemd.. heel vreemd... iemand een verklaring hiervoor?
Ik denk dat dat met religie te maken heeft.

Wel frappant dat Paki's, hetgeen een buurvolk is, dat juist totaal niet doen. Dat terwijl het praktisch hetzelfde volk is genetisch gezien EN het allebei koelies zijn.

Vreemd.. heel vreemd... iemand een verklaring hiervoor?
Geen werelddeel waarin landen zo verschillend zijn, als in Azië? 🤷🏼‍♀️

Ik denk dat dat met religie te maken heeft.
Onmogelijk!
Geen werelddeel waarin landen zo verschillend zijn, als in Azië? 🤷🏼‍♀️
Hmm is dat zo?
Gelet op aantal landen en het verschil. Of verschil qelet op oppervlakte?

Alsnje alleen al in Nederland kijkt heb je elk kwartier een ander accent of dialect. Giga veel verschil voor zo'n klein stukje land qua oppervlakte.

Onmogelijk!
Hmm is dat zo?
Gelet op aantal landen en het verschil. Of verschil qelet op oppervlakte?

Alsnje alleen al in Nederland kijkt heb je elk kwartier een ander accent of dialect. Giga veel verschil voor zo'n klein stukje land qua oppervlakte.
Nederlanders, Belgen, Duitsers, voor iemand buiten Europa lijkt dat toch allemaal op elkaar? Zowel qua uiterlijk als cultuur en gebruiken. Tussen noordwest en zuid Europa zit misschien wat verschil, maar dan heb je het ook wel gehad. Dat kan ik van bv Afghanistan, China, Rusland en inda niet zeggen.

Nederlanders, Belgen, Duitsers, voor iemand buiten Europa lijkt dat toch allemaal op elkaar? Zowel qua uiterlijk als cultuur en gebruiken. Tussen noordwest en zuid Europa zit misschien wat verschil, maar dan heb je het ook wel gehad. Dat kan ik van bv Afghanistan, China, Rusland en inda niet zeggen.
Is dat niet evenredig met de afstand?

Alleen Rusland is qua oppervlakte al groter dan heel Europa.17 vs 10 miljoen km2.

Qua oppervlakte is Europa cultureel diverser dan Azië denk ik.

Was grapje :D :kiss:

Maar nee serieus, heb je daar zoveel last van?

Was grapje :D :kiss:

Maar nee serieus, heb je daar zoveel last van?
Nah soms al dan niet met outsourcing (ook mee gewerkt/moeten werken/opdracht ingepikt) of dat halve bedrijven wel erg overgerepresenteerd zijn. Bij een bepaald soort bedrijven vaak. Mag je soms afvragen of je wel "bij het team past" in je eigen land. Maar ik heb toch geen zin om te werken dus ze doen maar.

Zag ook nieuws dat er weer zoveelhonderdmiljoen door de overheid in ICT geïnvesteerd gaat worden om het diverser te maken.

Moet er vooral door South Park aan denken.

@Spambod ik heb wel eens gehoord dar er binnen de Russische taal maar weinig variatie in de vorm van accenten aanwezig is, klopt dat?

Iemand nog een Gucci?

1697900796000-1697905286957.jpg

Terug
Naar boven