XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

haha

Zucht..

• Sad
Waarderingen: BB_
Wait...waaaiit...wait for it :D

Gisteren avond sint maarten. De vrouw met de kinderen voor de laatste keer langs de deuren. Kinderen zijn er net zo druk mee als met Sinterklaas en Kerst.
19.00 de kindjes te bed gaan leggen en een zak met de snoepjes aan de deur gehangen. Tijdens het voorlezen van de kinderen hoorde ik kindjes zingen aan de deur. Kinderen te bed ik wil die zak naar binnen halen heeft iemand die mee genomen.
Hoop dat de persoon die heel de zak heeft meegenomen ziek in bed heeft gelegen of wakker heeft gelegen van de sugar rush.
50-60 mini twixen en mars en snickers en dergelijke:eating::barf:

Vind 't wel grappig. Iedereen denkt tegenwoordig maar te pas en te onpas een camera in iemands gezicht te duwen, zeker voor dit soort aandachtsgeile programma's die niet gericht zijn op het helpen van de gedupeerde maar enkel op het genereren van views. Tja, dan loop je af en toe tegen de verkeerde aan. En als je dan als "security" een enorme papz*k meeneemt die, zodra er daadwerkelijk vuisten vliegen, eigenlijk alleen weg kan rennen sta je nog wel een beetje voor lul ook.

En als je dan als "security" een enorme papz*k meeneemt die, zodra er daadwerkelijk vuisten vliegen, eigenlijk alleen weg kan rennen sta je nog wel een beetje voor lul ook.
Die dikkerd was de man van die vrouw die nog geld kreeg. Je ziet vaak dat mensen toch anders reageren dan ze zelf verwachten bij zo een confrontatie.

Die dikkerd was de man van die vrouw die nog geld kreeg. Je ziet vaak dat mensen toch anders reageren dan ze zelf verwachten bij zo een confrontatie.
Oh dat wist ik niet. Heb doorgespoeld tot het stukje van de confrontatie.

Ik snap best dat mevrouw haar knaken terug wil overigens, oprecht. Het oplicht gedeelte maakt die vent ook een zware pauper, ook mee eens. Ik denk alleen dat je een klein beetje dom bent als je verwacht dat die gozer nu opeens wel gaat betalen omdat je met een camera crew en een interviewertje die krap aan uit de luiers uit het Gooi is komen wandelen aan komt zetten. Je kunt ervan uitgaan dat die vent niet erg blij is.

Dus tip voor opgelichte mevrouw, ga er niet met een team camera-zwaaiende kneusjes heen maar met een ploeg gasten met een paar kettingzagen ofzo.

Als die vriend er niet bij was, was het niet zo uit de hand gelopen. buiten viel hij hem gelijk aan

Oh dat wist ik niet. Heb doorgespoeld tot het stukje van de confrontatie.

Ik snap best dat mevrouw haar knaken terug wil overigens, oprecht. Het oplicht gedeelte maakt die vent ook een zware pauper, ook mee eens. Ik denk alleen dat je een klein beetje dom bent als je verwacht dat die gozer nu opeens wel gaat betalen omdat je met een camera crew en een interviewertje die krap aan uit de luiers uit het Gooi is komen wandelen aan komt zetten. Je kunt ervan uitgaan dat die vent niet erg blij is.

Dus tip voor opgelichte mevrouw, ga er niet met een team camera-zwaaiende kneusjes heen maar met een ploeg gasten met een paar kettingzagen ofzo.
Volgens mij mogen ze zoiets niet eens zonder toestemming herkenbaar online zetten. Iets met portretrecht. Maar best kans dat die boete minder is dan de opbrengst van de views. En zo ja, dan weet je ook niet wat er aan vooraf is gegaan.

Als zo'n cameraploeg al tijden bij de ingang aan het dralen is, dan begrijp ik best dat die man zijn geduld verliest.

Herinner mij nog zo'n gast die bij een huurbaas wel ff de huur zou komen ophalen ala Pieter Storms. Resultaat was kaakfractuur.
Dacht dat diezelfde gast ook met Olivier Richter achter oplichter aanging van MM

Herinner mij nog zo'n gast die bij een huurbaas wel ff de huur zou komen ophalen ala Pieter Storms. Resultaat was kaakfractuur.
Tim Hofman (ook) toch?

In de betreffende uitzending probeerde Hofman huisbaas Ton H. te bevragen nadat een bewoonster van een van de woningen van H. had geklaagd.

De presentator en zijn cameraman werden daarop hardhandig de deur uit gewerkt, waarbij Hofman een gebroken kaak werd geslagen.

In een recenter geval blijkbaar opgezocht door een gek :eek:

Terug
Naar boven