- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Gelukkig niet, want de buurvrouw is hier 🤌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig niet, want de buurvrouw is hier 🤌
ik keur het goed
Aah heeft chris zijn moeder hem eindelijk op straat gegooid!
Ja hij zit of nou ja ligt bij mij op zolderAah heeft chris zijn moeder hem eindelijk op straat gegooid!
Je kruipt toch wel tegen hem aan?Dan lig je bij de buren ik heb geen verwarming aan boven 😂
Natuurlijk lekker kroelen 😂
Deze vrouw wil het toch echt niet!!"Een rechts kabinet wil je niet als vrouw zijnde"
Jawel.
Dat hij bestolen is, hij geeft toch aan dat hij de werkelijke winnaar is.Wat had hij volgens jo
Wat had hij dan moeten zeggen? Alleen gefeliciteerd?
Lijkt mij gewoon slim om dit te zeggen, laat Wilders nu maar laten zien dat hij het echt anders wil met Nederland.
En dat gaat niet gebeuren zoals ik je al 10 keer gezegd hebt want 'onze' politici besturen het land niet!
Ik denk dat wat hij nu doet verstandiger is aangezien fraude voorlasnog moeilijk te bewijzen is. Mijn gezond verstand zegt in elk geval dat er flink fraude met de verkiezingen is gepleegd anders zouden we niet stemmen op de manier zoals we nu doen: Met een potlood op een papiertje en dan in een bus stoppen.Dat hij bestolen is, hij geeft toch aan dat hij de werkelijke winnaar is.
Als we zoveel FvD stemmers zijn die er zo over denken (dat zijn er namelijk best veel) waarom zijn die dan niet massaal bij het tellen van de stemmen of zelfs lid van van een stembureau.Ik denk dat wat hij nu doet verstandiger is aangezien fraude voorlasnog moeilijk te bewijzen is. Mijn gezond verstand zegt in elk geval dat er flink fraude met de verkiezingen is gepleegd anders zouden we niet stemmen op de manier zoals we nu doen: Met een potlood op een papiertje en dan in een bus stoppen.
Zelfs ik, als in iemand die er niet voor geleerd heeft, weet wel iets te bedenken wat way more waterdicht en transparanter is dan dit.
Er is ergens een filmpje maar kan het even niet vinden, van een 'hacker' die in een programma verteld hoe verbaast hij was hoe makkelijk de nederlandse verkiezingen te hacken zijn. Volgens mij is dat diezelfde persoon die tijdens een reis ineens van de aardbodem is verdwenen.Als we zoveel FvD stemmers zijn die er zo over denken (dat zijn er namelijk best veel) waarom zijn die dan niet massaal bij het tellen van de stemmen of zelfs lid van van een stembureau.
![]()
Tellen van de stemmen
Na afloop van de stemming tellen de leden van elk stembureau (handmatig) de in dat stembureau uitgebrachte stemmen. De leden van het stembureau kunnen bij het tellen van de stemmen geholpen worden door plaatsvervangende leden en gemeenteambtenaren. Kiezers mogen deze zogeheten stemopneming...www.kiesraad.nl
![]()
Leden stembureau
Een stembureau bestaat uit minstens drie leden, van wie er één voorzitter is. In aanvulling hierop kunnen plaatsvervangende leden worden benoemd, bijvoorbeeld om te tellen. Hiervoor geldt geen (maximum) aantal. Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente benoemt de leden.www.kiesraad.nl