apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volgens hem had ik een tv gezichtJa, want deze teksten hadden de uitzending wel gehaald...
Komt wel dichtbij zo, stay safe.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens hem had ik een tv gezichtJa, want deze teksten hadden de uitzending wel gehaald...
Komt wel dichtbij zo, stay safe.

Type "teleurgestelde en boze witte man"?

De enige blanke?
Update. Het is een ripdeal geweest.
Mag je raden wie/wat er woont in die woning.
Paki’sUpdate. Het is een ripdeal geweest.
Dat donkerbruine vermoeden van jou is correct.Is het licht getint? Of is het donker getint? Hoe dan ook is 1 correct.
Die post.nl bezorger?Update. Het is een ripdeal geweest.
Die zit aan die kabel die je zietArme duiker, is een magneet aan een touwtje niet makkelijker?
.Toen ik in een wildpark in Zambia woonde (Kasanka), had ik er 1 als huisdier. Als er een gevaarlijke slang zoals een black mamba in een hut van een medewerker was gekropen, mochten ze "Oscar" lenen, die maakte daar korte metten mee. We hadden ook een gewone huiskat en die kon dat trouwens eveneens.@ak Heb je je kat al terug ?
![]()
Tijgerkat ontsnapt uit huis in Helmond: 'Probeer hem niet zelf te vangen'
In de Helmondse wijk Houtsdonk is donderdagavond een serval ontsnapt, ook wel bekend als 'tijgerkat'. Het katachtige roofdier is er vandoor gegaan en houdt zich ergens in de buurt schuil. Buurtbewoners zijn al aan het zoeken, maar zelf het dier proberen te vangen is volgens de dierenambulance...www.omroepbrabant.nl
Mijn poes loopt niet zomaar weg ✌️@ak Heb je je kat al terug ?
![]()
Tijgerkat ontsnapt uit huis in Helmond: 'Probeer hem niet zelf te vangen'
In de Helmondse wijk Houtsdonk is donderdagavond een serval ontsnapt, ook wel bekend als 'tijgerkat'. Het katachtige roofdier is er vandoor gegaan en houdt zich ergens in de buurt schuil. Buurtbewoners zijn al aan het zoeken, maar zelf het dier proberen te vangen is volgens de dierenambulance...www.omroepbrabant.nl
Ik bedoel niet die achter kuisheidsgordel
jouw poes is nie toes