AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Er is ergens een filmpje maar kan het even niet vinden, van een 'hacker' die in een programma verteld hoe verbaast hij was hoe makkelijk de nederlandse verkiezingen te hacken zijn. Volgens mij is dat diezelfde persoon die tijdens een reis ineens van de aardbodem is verdwenen.

Mogelijk weet iemand anders wie ik bedoel?
Ze zijn ook tevens ontzettend makkelijk te controleren door massaal aanwezig te zijn.

Daarnaast komt de uitslag goed overeen met de exitpolls en ligt die ook redelijk in lijn met de vele verschillende peilingen.

Laatst bewerkt:
Er is ergens een filmpje maar kan het even niet vinden, van een 'hacker' die in een programma verteld hoe verbaast hij was hoe makkelijk de nederlandse verkiezingen te hacken zijn. Volgens mij is dat diezelfde persoon die tijdens een reis ineens van de aardbodem is verdwenen.

Mogelijk weet iemand anders wie ik bedoel?
Documentaire van op Netflix. Ik weet zo ook even zijn naam niet meer.

Ze zijn ook tevens ontzettend makkelijk te controleren door massaal aanwezig te zijn.

Daarnaast komt de uitslag goed overeen met de exitpolls en ligt die ook redelijk in lijn met de vele verschillende peilingen.
Zomaar een voorbeeldje en dit is nog maar (mogelijke) 2e lijns fraude. Eerste lijn is bv het weggummen van de potloodstem.

1701073159770.png

Zomaar een voorbeeldje en dit is nog maar (mogelijke) 2e lijns fraude. Eerste lijn is bv het weggummen van de potloodstem.

1701073159770.png
Het wordt 4x geteld. 2x puur op de partij, 2x op namen. Als daar een afwijking in zit dan begint het tellen opnieuw. Daarom is de uitslag 1 december pas echt officieel.

Maar als je je twijfels hebt, waarom meld je jezelf dan niet aan als vrijwilliger? Bedoel, als het niet betrouwbaar is zou je er ook je voordeel uit kunnen halen.

Reden: Spelfout
Laatst bewerkt:
Nou je t zegt, volgens mij heb ik die gezien. Was na het kanoen ofzo toch?
Volgens mij zat ie bij de Piratenpartij.

Wtf rookt die gast??

1701073159770.png
Iedereen kan zo’n plaatje posten op internet, maar ook iedereen kan delen nemen aan of kijken naar het proces om tot een uitslag te komen.

Staat in MSM beschreven, dus is het onzin. :aluhoedje:

Ja idd die gast. Zag week geleden een clip met hem er in voorbij komen.

Ziek

Vragen kan altijd.

Terug
Naar boven