MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Schwarzeneggertje zou niet terug slaan?

:D

@Hell93 gaat dit ook zo bij jullie thuis?

Ik had dit niet verwacht van jou..

Ze had laatst het avondeten niet op tijd op tafel staan, komt haar man beneden, zij in de stress, begint hij opeens met een heel vreemd hoog stemmetje te zingen.

Toch wel aardig van The Prodigy.

Wel van jou, niks anders gewend dan dat je onzin lult. Je zit in ieder geval wel in het juiste topic; pauper eerste klas jij.

• Heart
Waarderingen: AK
Ik had dit niet verwacht van jou..

Wel van jou, niks anders gewend dan dat je onzin lult. Je zit in ieder geval wel in het juiste topic; pauper eerste
Ik ben er van bewust dat ik mijn post in het juiste topic heb geplaatst aangezien het over jou ging.

En we gaan over tot de orde van de dag.

'Waarom zit je voor mij?'​

"Als de man net een zitplaats heeft gevonden en nietsvermoedend naar wat muziek luistert, roept een man achter hem: 'Waarom zit je voor mij? Waarom zit je voor mij?'", schrijft de politie in een bericht. "Het slachtoffer draait zich om en realiseert zich dat de verdachte op zoek is naar een confrontatie."

Daarom staat de man op, om weg te lopen van de verdachte. "Op dat moment haalt de verdachte gelijk uit met grof geweld."

OVerduidelijk wat hier aan de hand is. De man ging zitten op zijn ontnomen stagezitplaats. Door zo'n provocatie als blanke man zijnde vraag je er natuurlijk ook wel een beetje om om middels culturele verrijking gecorigeerd te worden voor je xenofobische blanke superieure gedrag

Gelukkig is de Nederlandse politie de slechtste niet en zijn ze pro-actief en zowel oplossings- als opsporingsgericht wat betreft dit soort incidenten, dus hebben ze dit voorval van maandag 31 juli jongstleden al gisteren op woensdag 29 november online gepubliseerd.

Het monopolie op geweld mag immers niet in het geding komen.

Laatst bewerkt:
Ik ben er van bewust dat ik mijn post in het juiste topic heb geplaatst aangezien het over jou ging.

En we gaan over tot de orde van de dag.

OVerduidelijk wat hier aan de hand is. De man ging zitten op zijn ontnomen stagezitplaats. Door zo'n provocatie als blanke man zijnde vraag je er natuurlijk ook wel een beetje om om middels culturele verrijking gecorigeerd te worden voor je xenofobische blanke superieure gedrag

Gelukkig is de Nederlandse politie de slechtste niet en zijn ze pro-actief en zowel oplossings- als opsporingsgericht wat betreft dit soort incidenten, dus hebben ze dit voorval van maandag 31 juli jongstleden al gisteren op woensdag 29 november online gepubliseerd.

Het monopolie op geweld mag immers niet in het geding komen.

Ik had het filmpje nog niet gekeken maar toen ik "waarom zit je voor mij" las wist ik somehow toch zeker dat het zo'n geïmporteerde kansenparel zou zijn.

Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen. Voor mezelf denk ik dat ik een milde poging zou doen om weg te lopen zodat het niet escaleert maar de seconde dat ie op zou staan van z'n stoel wordt de situatie dreigend imo en is het hij of ik.

Overigens niet om de Rambo uit te hangen want ook ik kan tegen de verkeerde aanlopen uiteraard. Ik verbaas me er alleen over hoe makkelijk de meeste zich tot slachtoffer laten kronen.

Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen.
giphy (21).gif

The force is weak in this one

Ik had het filmpje nog niet gekeken maar toen ik "waarom zit je voor mij" las wist ik somehow toch zeker dat het zo'n geïmporteerde kansenparel zou zijn.

Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen. Voor mezelf denk ik dat ik een milde poging zou doen om weg te lopen zodat het niet escaleert maar de seconde dat ie op zou staan van z'n stoel wordt de situatie dreigend imo en is het hij of ik.

Overigens niet om de Rambo uit te hangen want ook ik kan tegen de verkeerde aanlopen uiteraard. Ik verbaas me er alleen over hoe makkelijk de meeste zich tot slachtoffer laten kronen.
Probleem is dat dit soort types nooit iemand uitzoeken die eruit ziet alsof diegene zwaar traint

Terug
Naar boven