AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Probleem is dat dit soort types nooit iemand uitzoeken die eruit ziet alsof diegene zwaar traint
nat geo hyena GIF by National Geographic Channel

Ik had het filmpje nog niet gekeken maar toen ik "waarom zit je voor mij" las wist ik somehow toch zeker dat het zo'n geïmporteerde kansenparel zou zijn.

Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen. Voor mezelf denk ik dat ik een milde poging zou doen om weg te lopen zodat het niet escaleert maar de seconde dat ie op zou staan van z'n stoel wordt de situatie dreigend imo en is het hij of ik.

Overigens niet om de Rambo uit te hangen want ook ik kan tegen de verkeerde aanlopen uiteraard. Ik verbaas me er alleen over hoe makkelijk de meeste zich tot slachtoffer laten kronen.
Ik zou hem gedwongen hebben zijn muts op te eten.

Ik had het filmpje nog niet gekeken maar toen ik "waarom zit je voor mij" las wist ik somehow toch zeker dat het zo'n geïmporteerde kansenparel zou zijn.

Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen. Voor mezelf denk ik dat ik een milde poging zou doen om weg te lopen zodat het niet escaleert maar de seconde dat ie op zou staan van z'n stoel wordt de situatie dreigend imo en is het hij of ik.

Overigens niet om de Rambo uit te hangen want ook ik kan tegen de verkeerde aanlopen uiteraard. Ik verbaas me er alleen over hoe makkelijk de meeste zich tot slachtoffer laten kronen.

Tijdje terug was er hier een idioot die een tram in ging met een mes. Heldhaftige man probeerde hem te stoppen, maar dat werd z'n dood.

Ik heb geen idee wat ik zou doen, proberen weg te rennen waarschijnlijk maar in een tram/trein/bus kan dit lastig zijn dus dan is het vechten voor je leven denk ik dan.
Ben zelf vrij sterk in vasthouden dus denk dat als rennen niet lukt, ik dan probeer klem te zetten en vast te houden tot politie er is.
Of dit IRL lukt? Geen idee :roflol:

f**k you, f**k them, f**k everybody :D

lol

Of course
goddammit-circus.gif

Failed state Mexico

Terug
Naar boven