- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Probleem is dat dit soort types nooit iemand uitzoeken die eruit ziet alsof diegene zwaar traint
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem is dat dit soort types nooit iemand uitzoeken die eruit ziet alsof diegene zwaar traint
Ik zou hem gedwongen hebben zijn muts op te eten.Ik had het filmpje nog niet gekeken maar toen ik "waarom zit je voor mij" las wist ik somehow toch zeker dat het zo'n geïmporteerde kansenparel zou zijn.
Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen. Voor mezelf denk ik dat ik een milde poging zou doen om weg te lopen zodat het niet escaleert maar de seconde dat ie op zou staan van z'n stoel wordt de situatie dreigend imo en is het hij of ik.
Overigens niet om de Rambo uit te hangen want ook ik kan tegen de verkeerde aanlopen uiteraard. Ik verbaas me er alleen over hoe makkelijk de meeste zich tot slachtoffer laten kronen.
Ik had een naaldhak naar zijn hoofd geslingerdGezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen.
Ik had het filmpje nog niet gekeken maar toen ik "waarom zit je voor mij" las wist ik somehow toch zeker dat het zo'n geïmporteerde kansenparel zou zijn.
Gezien de vrij diverse populatie op DBB ben ik wel benieuwd hoe er hier gereageerd zou worden mocht je dit overkomen. Voor mezelf denk ik dat ik een milde poging zou doen om weg te lopen zodat het niet escaleert maar de seconde dat ie op zou staan van z'n stoel wordt de situatie dreigend imo en is het hij of ik.
Overigens niet om de Rambo uit te hangen want ook ik kan tegen de verkeerde aanlopen uiteraard. Ik verbaas me er alleen over hoe makkelijk de meeste zich tot slachtoffer laten kronen.

![]()
Probleemkind Danielle Bregoli uit Dr. Phil heeft nu heel ander leven: eerst werd ze miljonair, nu is ze ‘zwanger’
De meestbesproken gast uit 21 seizoenen Dr. Phil, voormalig probleemkind Danielle Bregoli (20), lijkt zelf moeder te worden. De Amerikaanse, tegenwoordig multimiljonair, deelt twee foto’s waarop haar zwangere buik te zien is. Je weet bij haar niet altijd of ze serieus is, maar alle Amerikaanse...www.ad.nl
Of course
@chrisk, grijp je kans!![]()
② Varkens — Schapen, Geiten en Varkens — 2dehands
Tamme varkens2 beertjes meer informatie 0468058228www.2dehands.be
De linker of de rechter?
![]()
Wat doe jij met kerst?![]()
② Varkens — Schapen, Geiten en Varkens — 2dehands
Tamme varkens2 beertjes meer informatie 0468058228www.2dehands.be
De linker of de rechter?
![]()
Als inkomsten en belastingen in verhouding zijn met elkaar kun je nog is iets leuks aanschaffen..