AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Of ik wil gewoon zeker zijn dat het geen kind is die gewoon kut irritant is voordat ik erop los sla. Apfelstrudel boeit dat niet en zou een kind kapotslaan :)
En als het een meerderjarige is met een babyface, of een kinds dat er een paar jaar ouder uitziet dan hij/zij daadwerkelijk is?

Of ik wil gewoon zeker zijn dat het geen kind is die gewoon kut irritant is voordat ik erop los sla. Apfelstrudel boeit dat niet en zou een kind kapotslaan :)
Nee je slaat iets in een chucky masker dat jou aanvalt kapot. Daarnaast horen normale kinderen niet alleen in de metro rond te lopen. En normale kinderen vallen mensen niet aan in een Chucky masker.

In elk geweld is geweld gebruiken hier gewoon prima toegestaan. Het is niet alsof je vrouw geen lekker avondeten heeft bereid.

Nee je slaat iets in een chucky masker dat jou aanvalt kapot. Daarnaast horen normale kinderen niet alleen in de metro rond te lopen. En normale kinderen vallen mensen niet aan in een Chucky masker.

In elk geweld is geweld gebruiken hier gewoon prima toegestaan. Het is niet alsof je vrouw geen lekker avondeten heeft bereid.

Waar zei ik dat het niet is toegestaan dan? :roflol: verzin er anders ff lekker alles bij.

Ik zei dat het irritant is dat je niet 100% zeker weet dat het geen kind is.
Ik zeg nergens dat je jezelf niet mag verdedigen.
Jij zegt 'gewoon kapotslaan', ookal is het een kind.

Heeeeel anders.

Je hebt helemaal gelijk

ET3Y9D4WoAAWRLJ.jpg

Hell is het resultaat als je je kind te weinig (of juist teveel en tevaak op het hoofd) corrigerende tikken hebt gegeven.

Een kind krijgt sowieso te weinig klappen als ie in z'n hoofd haalt dit te doen toch? Zelfde geldt voor al die zogenaamde pranks tegenwoordig. Als je dat bij je vriendjes doet prima, doe je het bij een vreemde moet je het ook accepteren als de uitkomst is dat je een paar weken door een rietje eet.

Een kind krijgt sowieso te weinig klappen als ie in z'n hoofd haalt dit te doen toch? Zelfde geldt voor al die zogenaamde pranks tegenwoordig. Als je dat bij je vriendjes doet prima, doe je het bij een vreemde moet je het ook accepteren als de uitkomst is dat je een paar weken door een rietje eet.
Dat verbaast mij nog het meest, dat het ziekenhuis niet vol ligt met allemaal pranksters die mensen laten schrikken en het leven zuur maken voor wat hits op Social Meth. Ik ben tegen geweld, maar als ik soms van dat soort onzin voorbij ziet komen dan hoop je toch dat iemand zich heel bedreigd voelt en zichzelf verdedigd.

Terug
Naar boven