Unesco = VN = allemaal enge marxistische kleurmensch groepjes met een tyfushekel aan blanken.
Apart, de lijst staat namelijk vol met puur Hollandse evenementen en katholieke dagen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unesco = VN = allemaal enge marxistische kleurmensch groepjes met een tyfushekel aan blanken.
Zwarte piet is puur HollandsApart, de lijst staat namelijk vol met puur Hollandse evenementen en katholieke dagen..
Misschien moet ik ook maar wat vaker aliexpress checken.
Ik zeg nergens dat die hele lijst anti-blank is. Ik zeg dat de VN anti-blank is.Dat die eraf is gehaald betekent niet dat de hele lijst ineens anti-blank is
Overigens staat bijv Sint Piterfeest in Grou er wel in.
Ik zeg nergens dat die hele lijst anti-blank is. Ik zeg dat de VN anti-blank is.
Fox racing verkoopt ze kant en klaar:Ik heb al uniformen voor onze toekomstige elite Furor Teutonicus Brigade gekocht.
![]()
het irritante is, is dat je niet 100% zeker weet of het een kind is of volwassene, dus inderdaad masker aftrekken. Had wel meer willen zien daarna eigenlijk 
Lekker belangrijk, gewoon kapotslaan.Wtfhet irritante is, is dat je niet 100% zeker weet of het een kind is of volwassene, dus inderdaad masker aftrekken. Had wel meer willen zien daarna eigenlijk
![]()
Niet iedereen laat zich graag mishandelen.
Dat weet je toch niet? Het heeft een masker op en valt je aan. Dus verdedig je jezelf.
Dat weet je toch niet? Het heeft een masker op en valt je aan. Dus verdedig je jezelf.
![]()
Haar veiligheid gaat dus toch niet altijd boven haat vrijheid of vice versa.Dat weet je toch niet? Het heeft een masker op en valt je aan. Dus verdedig je jezelf.
![]()
Haar veiligheid gaat dus toch niet altijd boven haat vrijheid of vice versa.