ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Misschien vind ik dat wel lekker 😌Zijn moeder is nu zijn vader, wel op blijven letten!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien vind ik dat wel lekker 😌Zijn moeder is nu zijn vader, wel op blijven letten!
Ben jij wel een vrouw?Zijn moeder is nu zijn vader, wel op blijven letten!
Dankjewel
Zo ben ik.
Zo is het.
Een 2e ladder pakken voor een eerlijk gevecht
pauper asians
Ik kan je met 110% zekerheid vertellen dat Loca een vrouw is. Zelfs zonder mijn leesbril te dragen
Die extra 10% heeft mij overtuigd.Ik kan je met 110% zekerheid vertellen dat Loca een vrouw is. Zelfs zonder mijn leesbril te dragen
Wist ik al van te voor, daarom ook gedaan. Je weet toch hoe ik ben
Ik kan je met 110% zekerheid vertellen dat Loca een vrouw is. Zelfs zonder mijn leesbril te dragen
Ik heb er een neusje voorOnderschat vooral dat + niet...![]()
LHBTIQA+ : wat betekent het? - Jouw GGD
<h2>Seksuele voorkeur, seksuele identiteit</h2> <p>Val jij op jongens, of op meisjes? Of op allebei? Voel je je een jongen, terwijl je als meisje bent geboren, of andersom? Wil jij je uiterlijk en kleding niet af laten hangen van je geslacht?</p> <p>Vroeger bestonden alleen de termen hetero of...www.jouwggd.nl
Lief van jeWist ik al van te voor, daarom ook gedaan. Je weet toch hoe ik ben

Daar word ik altijd extra sceptisch van, meer dan 100% van iets als zekerheid kan namelijk niet.
Wel als de foutmarge in de mate van zekerheid groot is.Daar word ik altijd extra sceptisch van, meer dan 100% van iets als zekerheid kan namelijk niet.
Ik snap wel waarom linksmensen zo'n tyfushekel aan beta's hebben.Wel als de foutmarge in de mate van zekerheid groot is.

Daar word ik altijd extra sceptisch van, meer dan 100% van iets als zekerheid kan namelijk niet.
Als je moet vragen of ze een vrouw is, zou ik mijn reactie maar niet bekritiseren.Ik snap wel waarom linksmensen zo'n tyfushekel aan beta's hebben.
Op zich is rekening houden met een foutmarge op DBB in het algemeen geen slecht idee.![]()
Ik heb net van @Steks geleerd dat mensen die met hoge percentages zekerheid schermen, rekening houden met hun eigen foutmarge, niet meer dan terecht.Als je moet vragen of ze een vrouw is, zou ik mijn reactie maar niet bekritiseren.
nu lijkt het alsof je lacht, als een boer met kiespijn. 😉
Steks zal het weten, hij past het in crypto toe. 😂