AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Dat verbaast mij nog het meest, dat het ziekenhuis niet vol ligt met allemaal pranksters die mensen laten schrikken en het leven zuur maken voor wat hits op Social Meth. Ik ben tegen geweld, maar als ik soms van dat soort onzin voorbij ziet komen dan hoop je toch dat iemand zich heel bedreigd voelt en zichzelf verdedigd.
Gebeurt inderdaad wel eens :)

En

Wou iets kopen van 12 dollar. Komt er 20$ verzendkosten over en dan nog eens VAT $6.72
Gewoon meer dan de helft van wat het item kost.

Ook niet slaan schwarzeneggertje?

Jezus die kinderen staan al met 3-0 achter omdat mama nu een man is. Noem je ze ook nog Ties en Tuur, wat echt debiele namen zijn. En om het af te toppen heb je je 3-jarige (!!!!!) zover gekregen dat ze dien of diens genoemd wil worden? Ik heb geen kinderen maar praten ze op die leeftijd al zo?

De wereld staat op het randje van de afgrond.

Jezus die kinderen staan al met 3-0 achter omdat mama nu een man is. Noem je ze ook nog Ties en Tuur, wat echt debiele namen zijn. En om het af te toppen heb je je 3-jarige (!!!!!) zover gekregen dat ze dien of diens genoemd wil worden? Ik heb geen kinderen maar praten ze op die leeftijd al zo?

WispelTuur

Sommige kinderen wel, maar dat is 100% aangeleerd door ouders. Uit zichzelf zullen ze zo nooit praten.
Bedoel, mijn zoontje (4) noemt zichzelf af en toe meisje, maar hij maakt dan een grapje, want tegelijkertijd noemt jij mij een banaan en z'n vader een varken (al is dat laatste wel gedeeltelijk waarheid :o )

Imho ben je gewoon echt verkeerd bezig als je je kind op zo'n jonge leeftijd zo opvoed zoals die 'ouders' doen.

Sowieso in dat interview doet zij/hij alsof met poppen spelen enkel voor meisjes of non-binaire kindjes (omg krijg het nauwelijks getypt) is..mijn zoon vindt roze geweldig, vooral zijn Barbie auto (roze, maar wel een auto. Alles auto :o ) moet ik hem dan ineens non-binair opvoeden? Ughhhh

Ja dit.

Die naam ook, Ties. Dat is vragen om pesten. Ties stinkt naar kattenpies.

Oké.
Tja...
Ruben (26): ‘Ties en Tuur heb ik zelf gedragen. Voordat ik als trans man mijn medische transitie inging, raakte ik in verwachting van mijn ex.

Een 2e ladder pakken voor een eerlijk gevecht :lol:

pauper asians

Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik vind dat zoiets gewoon verboden moet worden. Als je je zogezegd man voelt en dus op kosten van de belastingbetaler wilt laten voldoen aan je psychische waanideeën door je om te laten bouwen moet je niet eerst gebruik mogen maken van de mogelijkheid om kinderen te baren.

Er is namelijk nog nooit, maar dan ook nog nooit, een man geweest die goed bij z'n verstand was die dacht : potjandriedubbeltjes wat zou ik het geweldig vinden als ik 9 maanden een kind zou kunnen dragen en het er uit zou kunnen werken. Toont alleen maar meer aan dat die lui gewoon echt voor geen halve procent goed bij hun verstand zijn en dat wij als maatschappij echt te lachwekkend voor woorden bezig zijn om ze daarin niet alleen comfortabel te laten voelen maar ze er ook nog eens in faciliteren door zulke transities te vergoeden.

Ik ben wel benieuwd hoe mannelijk Ruben zich had gevoeld als ie, voor dat ie de overgang in ging, zou horen dat de hele happening maandelijks bijvoorbeeld 1500 euro zou kosten voor de rest van z'n leven.

Hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik vind dat zoiets gewoon verboden moet worden. Als je je zogezegd man voelt en dus op kosten van de belastingbetaler wilt laten voldoen aan je psychische waanideeën door je om te laten bouwen moet je niet eerst gebruik mogen maken van de mogelijkheid om kinderen te baren.

Er is namelijk nog nooit, maar dan ook nog nooit, een man geweest die goed bij z'n verstand was die dacht : potjandriedubbeltjes wat zou ik het geweldig vinden als ik 9 maanden een kind zou kunnen dragen en het er uit zou kunnen werken. Toont alleen maar meer aan dat die lui gewoon echt voor geen halve procent goed bij hun verstand zijn en dat wij als maatschappij echt te lachwekkend voor woorden bezig zijn om ze daarin niet alleen comfortabel te laten voelen maar ze er ook nog eens in faciliteren door zulke transities te vergoeden.

Ik ben wel benieuwd hoe mannelijk Ruben zich had gevoeld als ie, voor dat ie de overgang in ging, zou horen dat de hele happening maandelijks bijvoorbeeld 1500 euro zou kosten voor de rest van z'n leven.
Ben het niet zo vaak met je eens, maar nu wel. Het is van de gekke natuurlijk hoe dit de laatste paar jaar gaat.

Terug
Naar boven