Nee, daarin niet, maar wel binnen de analytische chemie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, daarin niet, maar wel binnen de analytische chemie.
Het gaat er niet om wat die mensen bedoelen, het roept bij mij scepsis en wantrouwen op, in 99% van de gevallen terecht.Steks zal het weten, hij past het in crypto toe. 😂
110% is een uitdrukking wat overdreven aanduidt. Volle 100% !
Je hebt mijn post over intuïtieve statistiek zomaar gelikte?Het gaat er niet om wat die mensen bedoelen, het roept bij mij scepsis en wantrouwen op, in 99% van de gevallen terecht.
Neen, in volle overtuiging.Je hebt mijn post over intuïtieve statistiek zomaar gelikte?

het is wat het is, niet of jij er sceptisch tegenover staat.Het gaat er niet om wat die mensen bedoelen, het roept bij mij scepsis en wantrouwen op, in 99% van de gevallen terecht.
Zoals ik al zei, het is in 99% van de gevallen terecht.het is wat het is, niet of jij er sceptisch tegenover staat.
Je mening herhalen maakt het nog niet waar.Zoals ik al zei, het is in 99% van de gevallen terecht.
Ik kan je met 110% zekerheid vertellen dat Mentat gelijk heeft wat dit betreft.
Op wie slaat die onzekerheidsmarge nu eigenlijk?Ik kan je met 110% zekerheid vertellen dat Mentat gelijk heeft wat dit betreft.

Dat weet ie niet zeker
En zo zal het zijn !
Wie is de slagroomsoes en wie de natte flamoes?
Als je er goed van geniet stroomt er witte...
Overdrijven is een vak dat niet in mijn curriculum zat.Nee, daarin niet, maar wel binnen de analytische chemie.
Dat krijg je in het laatste jaar.Overdrijven is een vak dat niet in mijn curriculum zat.

Heet dat in je huidige curriculum niet "au bien marie"?Overdrijven is een vak dat niet in mijn curriculum zat.
Kheb alle vakken gehaald

Gaat de leesnoodzaak ook niet achteruit?r**ards![]()
Leesvaardigheid Nederlandse 15-jarigen verder achteruitgegaan
Weer komt uit internationaal onderzoek naar voren dat Nederlandse tieners slecht lezen. Een op de drie 15-jarigen loopt het risico laaggeletterd het onderwijs te verlaten.nos.nl
Lezen is racistisch.
Wel voorspelbaar.