XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Nee, voor mij is 'geen varken' voldoende. Normale rundergelatine zou ook prima zijn, alleen komt dat volgens mij nooit voor :roflol:

Plus, in het algemeen, als je religie er even buiten laat zou je je af moeten vragen waarom iemand nog varkensvlees eet, het staat inmiddels bekend als heel onzuiver vlees (al zal dit wellicht met biologisch oid kunnen meevallen) plus je weet maar nooit of er een gek in heeft gepist :eek:
Dat doen alleen Paki’s

Nee, voor mij is 'geen varken' voldoende. Normale rundergelatine zou ook prima zijn, alleen komt dat volgens mij nooit voor :roflol:

Plus, in het algemeen, als je religie er even buiten laat zou je je af moeten vragen waarom iemand nog varkensvlees eet, het staat inmiddels bekend als heel onzuiver vlees (al zal dit wellicht met biologisch oid kunnen meevallen) plus je weet maar nooit of er een gek in heeft gepist :eek:
Dank voor je antwoord.

Over varkensvlees hoor je weleens wat, ik weet niet in hoeverre dat in de huidige tijd opgaat. Zolang je oppast met bewerkt vlees en matigt met heel vet vlees zal het wel loslopen.

Varkensvlees is erg lekker en traditie en cultuur is ook zoiets: Erwtensoep, snert, spare ribs, pulled pork, zure zult, koplaas allerlei soorten ham.

Niet dat ik probeer je te overtuigen.

Geen zin om door te zoeken naar een studie maar misschien kan je hier wat mee;

Oh, op die fiets. Al het vlees is dan schadelijk voor je.

Dank voor je antwoord.

Over varkensvlees hoor je weleens wat, ik weet niet in hoeverre dat in de huidige tijd opgaat. Zolang je oppast met bewerkt vlees en matigt met heel vet vlees zal het wel loslopen.

Varkensvlees is erg lekker en traditie en cultuur is ook zoiets: Erwtensoep, snert, spare ribs, pulled pork, zure zult, koplaas allerlei soorten ham.

Niet dat ik probeer je te overtuigen.

Ik heb mijn porties varkensvlees gehad hoor haha. Was er nooit fan van, zelfs niet van bacon (die zo populair is haha), maar inderdaad spare ribs en erwtensoep kan erg lekker zijn.

Lekker gebakken spekjes door de boerenkoolstamppot hmmmm

Als ik goede vragen stel, volgen er wellicht goede antwoorden.

De eetgewoontes van culturen, geloven en subculturen interesseren me, of dat nu bodybuilders, duursporters, Katholieken of moslims zijn.

Oh, op die fiets. Al het vlees is dan schadelijk voor je.

Er zijn specifieke bacteriën en ziektes die vooral bij varkens van toepassing zijn.
Een deel ook omdat varkens omnivoren zijn en een korte verteringsproces tijd hebben tov koeien.

Maar goed, ik zeg ook niet dat elk ander vlees gezond is. Zelfs van sla kun je ziek worden :o

De eetgewoontes van culturen, geloven en subculturen interesseren me, of dat nu bodybuilders, duursporters, Katholieken of moslims zijn.

Leuk weetje, in Nederland kijken ze nog eens raar op als je vraagt om schapenvlees. Niet lamsvlees, maar schapenvlees.
Ik had nooit schapenvlees (noemen we 'mutton') op tot ik Moslim werd (of nja tot ik in Engeland kwam en het vrij vaak te vinden is bij de Islamitische slagers).

Een goede vraag aan Hell kan nooit beginnen met: “ ben je altijd en met alles”.

Leuk weetje, in Nederland kijken ze nog eens raar op als je vraagt om schapenvlees. Niet lamsvlees, maar schapenvlees.
Ik had nooit schapenvlees (noemen we 'mutton') op tot ik Moslim werd (of nja tot ik in Engeland kwam en het vrij vaak te vinden is bij de Islamitische slagers).
Schapenvlees heeft een vrij overheersende smaak, ik ben er niet dol op. In Griekenland wordt het ook gegeten. Lam heeft dat een stuk minder.

Ik wist niet dat jij moslim bent. Heb je Koran gelezen?

Naar ik begrepen heb is lamsvlees lekker omdat het nog niet teveel naar schaap smaakt. Dat schijnt een heel erg heftige smaak te hebben, de meeste mensen hebben een voorkeur voor lam.

Lamsvlees is makkelijk om te eten in een woestijncultuur: de schapen blijven leven, je hoeft weing te bewaren. Om vergelijkbare redenen zijn er weing Italiaanse recepten .et kip, maar wel met de eieren. Veel kipgerechten gaannuit van haan of een oude legkip: marineren en stoven.

Schapenvlees heeft een vrij overheersende smaak, ik ben er niet dol op. In Griekenland wordt het ook gegeten. Lam heeft dat een stuk minder.

Ik wist niet dat jij moslim bent. Heb je Koran gelezen?

Ik word hier regelmatig afgezeken om het Moslim zijn :o
Ja dat heb ik.

Klopt, schapenvlees moet goed gekruid worden, ik eet het zelf niet zoveel nu. Ik at ooit een keer geitenvlees (laaaaang geleden) en dat kon ik gewoon niet eten want de geur en de smaak was gewoon een kinderboerderij :roflol:

Ik eet ook vrijwel geen varkensvlees (oke, die pannenkoek met spek vorige week was een uitzondering en met kerst hebben we pancetta), maar in principe alleen rund en kip.

Ik word hier regelmatig afgezeken om het Moslim zijn :o
Ja dat heb ik.

Klopt, schapenvlees moet goed gekruid worden, ik eet het zelf niet zoveel nu. Ik at ooit een keer geitenvlees (laaaaang geleden) en dat kon ik gewoon niet eten want de geur en de smaak was gewoon een kinderboerderij :roflol:
Is het halal een geit in de melk van z'n moeder te koken?

Eet je ook wel eens schaapie a la neuk in aarsie?

Terug
Naar boven