Onder die noemer kan je dus ook geweld tegen anders denkenden scharen.Als het zinvol (nuttig, nodig, helpend) is om geweld te gebruiken om mezelf te verdedigen, is dat zinvol geweld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder die noemer kan je dus ook geweld tegen anders denkenden scharen.Als het zinvol (nuttig, nodig, helpend) is om geweld te gebruiken om mezelf te verdedigen, is dat zinvol geweld.
Onder die noemer kan je dus ook geweld tegen anders denkenden scharen.
Of zinloos geweld bestaat niet.Kan, als diegene het zelf zinvol vindt, maar daarmee geef je al gelijk aan dat er zinvol en zinloos geweld bestaat.
Het probleem zit het dan meer in 'wat vind je zinvol geweld'.
Maar als iemand zegt dat zinvol geweld niet bestaat, dan zegt diegene dus eigenlijk dat geweld gebruiken ter zelfverdediging niet iets nuttigs is en/of het geen geweld is.
Stop alstublieft met die zinloze discussies.Kan, als diegene het zelf zinvol vindt, maar daarmee geef je al gelijk aan dat er zinvol en zinloos geweld bestaat.
Het probleem zit het dan meer in 'wat vind je zinvol geweld'.
Maar als iemand zegt dat zinvol geweld niet bestaat, dan zegt diegene dus eigenlijk dat geweld gebruiken ter zelfverdediging niet iets nuttigs is en/of het geen geweld is.
DiscriminatieMaar @Mentat of ieder ander persoon wordt natuurlijk niet aangesprokenprima.
Hoe zou je man het noemen als hij je eindelijk eens stil krijgt?Als iets noodzakelijk is, noem ik het zinvol.
Als het zinvol (nuttig, nodig, helpend) is om geweld te gebruiken om mezelf te verdedigen, is dat zinvol geweld.
Er bestaat geen zinvol geweld, hoogstens nodig of noodzakelijk geweld, maar dat is veel zeldzamer dan "beledigde", "gekwetste" of "geprovoceerde" figuren denken.
Ja inderdaad, @Mentat.
Wat is dit voor trent dat iedereen mij maar overal bij gaat noemen. Allemaal de schuld van @Steks en zijn meelopers.

Zinvolle discussies mogen wel?

AfterlifeHoe zou je man het noemen als hij je eindelijk eens stil krijgt?

Het verschil is dat ik niet begin met het verkeerd interpreteren van jouw post en er dan pagina's lang met alles en iedereen over in discussie ga om dat vervolgens op te rekken met een Calimero-discussie dat ik de enige ben die wordt aangesproken zonder dat ik in de gaten heb dat ik de enige ben die er zo lang over doorgaat.Ik tagde jou omdat wij allebei het erover hadden nav jouw 'tegen geweld' opmerking en mijn vraag mbt 'zinloos geweld'.
Maar alleen ik moet ermee ophouden natuurlijk. Ook prima.
Hun postgedrag kun je niet vergelijken met die van jou, als je dat zelf niet snapt, prima.Maar @Mentat of ieder ander persoon wordt natuurlijk niet aangesprokenprima.
Nou.. die @Mentat kan er ook wel wat van hoor.Hun postgedrag kun je niet vergelijken met die van jou, als je dat zelf niet snapt, prima.