Is het halal een geit in de melk van z'n moeder te koken?
Ligt eraan, leeft de geit op dat moment nog? Dan nee

Edit:
Iemand
APFEL
maar dan is het niet zo "oeverloos discussiëren" en off topic blabla.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het halal een geit in de melk van z'n moeder te koken?

maar dan is het niet zo "oeverloos discussiëren" en off topic blabla.Jij bent moslim?Ik word hier regelmatig afgezeken om het Moslim zijn
Ja dat heb ik.
Klopt, schapenvlees moet goed gekruid worden, ik eet het zelf niet zoveel nu. Ik at ooit een keer geitenvlees (laaaaang geleden) en dat kon ik gewoon niet eten want de geur en de smaak was gewoon een kinderboerderij![]()
Ik heb niets tegen de Islam, maar begrijp niets van de goedkeuring van geweld en wraak in de Koran.Ik word hier regelmatig afgezeken om het Moslim zijn
Ja dat heb ik.
Klopt, schapenvlees moet goed gekruid worden, ik eet het zelf niet zoveel nu. Ik at ooit een keer geitenvlees (laaaaang geleden) en dat kon ik gewoon niet eten want de geur en de smaak was gewoon een kinderboerderij![]()
Gezien het antwoord ben ik nog altijd DBB's beste vragensteller.Een goede vraag aan Hell kan nooit beginnen met: “ ben je altijd en met alles”.

Interessante opmerking, komend van onze kolonel, en niet van het Leger des Heils.Ik heb niets tegen de Islam, maar begrijp niets van de goedkeuring van geweld en wraak in de Koran.

Dat ligt dan eerder aan de jury dan aan de deelnemers.Gezien het antwoord ben ik nog altijd DBB's beste vragensteller.![]()

De jury bestaat uit de meest objectieve DBB'er, wat is je probleem?Dat ligt dan eerder aan de jury dan aan de deelnemers.![]()
Is het mijn probleem als ik dit een slechte vraag vind?
Hangt ervanaf wat "dit" is en wat je criteria zijn voor een goede of slechte vraag, met name of deze absoluut of relatief zijn.Is het mijn probleem als ik dit een slechte vraag vind?
Wat bedoel ik in bovenstaande vraag met "dit"?

Filmje zou nep zijn en/of een prank, ik heb het niet zo op pranksters, die verdienen iedere klap die ze terecht of onterecht krijgen.
Ben nog steeds tegen geweld.

Is er ook zinvol geweld?

Is er ook zinvol geweld?
In before: vraag dat maar aan haar man
Geintje Hell
'Houdt dat vol' zou je normaal zeggen.
Ik doe mijn best maar het is knap lastig.
Nee, dat bedoel ik niet.
Dit.
Nee, dat bedoel ik niet.
Dit.
Er bestaat geen zinvol geweld, hoogstens nodig of noodzakelijk geweld, maar dat is veel zeldzamer dan "beledigde", "gekwetste" of "geprovoceerde" figuren denken.