Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Is het halal een geit in de melk van z'n moeder te koken?

Ligt eraan, leeft de geit op dat moment nog? Dan nee :D

Edit:

Iemand
APFEL
moet het weer verpesten; verdere vragen misschien in Battle Topic zetten, niet per se om te battlen :o maar dan is het niet zo "oeverloos discussiëren" en off topic blabla.

Ik word hier regelmatig afgezeken om het Moslim zijn :o
Ja dat heb ik.

Klopt, schapenvlees moet goed gekruid worden, ik eet het zelf niet zoveel nu. Ik at ooit een keer geitenvlees (laaaaang geleden) en dat kon ik gewoon niet eten want de geur en de smaak was gewoon een kinderboerderij :roflol:
Jij bent moslim?

Ik word hier regelmatig afgezeken om het Moslim zijn :o
Ja dat heb ik.

Klopt, schapenvlees moet goed gekruid worden, ik eet het zelf niet zoveel nu. Ik at ooit een keer geitenvlees (laaaaang geleden) en dat kon ik gewoon niet eten want de geur en de smaak was gewoon een kinderboerderij :roflol:
Ik heb niets tegen de Islam, maar begrijp niets van de goedkeuring van geweld en wraak in de Koran.

Is het mijn probleem als ik dit een slechte vraag vind?

Wat bedoel ik in bovenstaande vraag met "dit"?
Hangt ervanaf wat "dit" is en wat je criteria zijn voor een goede of slechte vraag, met name of deze absoluut of relatief zijn.

Wel uniek dat je je eigen vraag met een wedervraag beantwoordt, als onduidelijk is wat de vraag is, kan jet dan nog een goede braag zijn? :thinking:

Laatst bewerkt:
Filmje zou nep zijn en/of een prank, ik heb het niet zo op pranksters, die verdienen iedere klap die ze terecht of onterecht krijgen.

Ben nog steeds tegen geweld.

Tegen zinloos geweld denk ik dan? :o

Wel fijn te weten dat het, als het klopt, een prank is. Al zijn er vast wel mensen die het echt doen :(

Liefdevol begin van de week zo.

Nee, dat bedoel ik niet.

Dit.

Er bestaat geen zinvol geweld, hoogstens nodig of noodzakelijk geweld, maar dat is veel zeldzamer dan "beledigde", "gekwetste" of "geprovoceerde" figuren denken.

Als iets noodzakelijk is, noem ik het zinvol.
Als het zinvol (nuttig, nodig, helpend) is om geweld te gebruiken om mezelf te verdedigen, is dat zinvol geweld.

Daarbij zou ik ook het argument kunnen gebruiken dat niet elk geweld tegenover een persoon is, maar goed in deze context ging het over een persoon dus ik ga er vanuit dat het over zinvol/zinloos geweld tegenover personen gaat.

Terug
Naar boven