AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Illegaal spul afsteken valt niet op als het tussen allerlei legaal spul gebeurt.
Als alles illegaal is, valt het op en is het makkelijker te handhaven.

Had jij dat niet toen je jong was? Die oud en nieuw kriebels als er weer vuurwerk gehaald kon worden? Prachtige tijd was dat.
Vind je het niet jammer hoe panisch het veel huisdieren maakt? Wel eens gezien? Appeal to emotion maar toch, ik vind het wel mooi om te zien maar het haalt de lol van het geheel er verder wel van af.

Als het nou zonder knallen kon. Maar daar gaat het velen juist om.

Vind je het niet jammer hoe panisch het veel huisdieren maakt? Wel eens gezien? Appeal to emotion maar toch, ik vind het wel mooi om te zien maar het haalt de lol van het geheel er verder wel van af.

Als het nou zonder knallen kon. Maar daar gaat het velen juist om.
Knalvuurwerk is al 2 jaar verboden.

Knallen hou je nou eenmaal als je een projectiel wilt afvuren.

Ik snap dat je het heel vervelend vindt dat ik iets anders vind dan jij @apfelstrudel of dat andere mensen sowieso andere dingen vinden dan jij, maar dat is wel hoe dat gaat zeg maar in het leven. Ik heb mijn punt gemaakt denk ik en nu ga ik weer verder. Niet iedereen denkt er hetzelfde over, dat begrijp ik ook wel.

Ik heb dit jaar trouwens geen vuurwerk gekocht of afgestoken. Ik ben dan ook helemaal geen fanatiek vuurwerkfan ofzo. Ik vind het geweldig en het hoort erbij. Om 00:00 knallend het jaar afsluiten. De straat op, kijken wat er allemaal de lucht ingaat. Je buren op straat de beste wensen doen. Is toch prachtig?

Ik word gewoon moe van al dat gejank en de opstapelingen van verboden.

Ik snap dat je het heel vervelend vindt dat ik iets anders vind dan jij @apfelstrudel of dat andere mensen sowieso andere dingen vinden dan jij, maar dat is wel hoe dat gaat zeg maar in het leven. Ik heb mijn punt gemaakt denk ik en nu ga ik weer verder. Niet iedereen denkt er hetzelfde over, dat begrijp ik ook wel.
Ja ik vind het verschrikkelijk. Ik zal er weken wakker van liggen. Slapeloze nachten,

alsof er iemand vuurwerk naast mijn huis afsteekt.

Laten we oude OerHollandse tradities terugbrengen!
Kwelspel, iemand? :D

Ik denk dat je met dit soort dingen beter de bron aan kan pakken dan de gebruiker.

Maar wie weet zou dit wel meer afschrikken.

En poging doodslag bij gooien van zwaar vuurwerk naar hulpverleners.
De bron pakken ze nooit, vandaag is het achmed en morgen ali en als die gepakt word neem bruur hassan het over.

Idem dito met drugs zodra de chef is opgerold staat mannetje 2 al te wachten. Leg de verantwoording bij de gebruiker neer en het probleem is in 1 dag opgelost.

Ik heb dit jaar trouwens geen vuurwerk gekocht of afgestoken. Ik ben dan ook helemaal geen fanatiek vuurwerkfan ofzo. Ik vind het geweldig en het hoort erbij. Om 00:00 knallend het jaar afsluiten. De straat op, kijken wat er allemaal de lucht ingaat. Je buren op straat de beste wensen doen. Is toch prachtig?

Ik word gewoon moe van al dat gejank en de opstapelingen van verboden.
Ik heb dit jaar voor het eerst mijn oudste zoon wakker gemaakt omdat hij graag vuurwerk wou kijken. Vond het prachtig om met hem buiten te staan en had spijt dat ik geen vuurwerk had gehaald. Maar als ik dan de dag erna kijk hoe het in sommige wijken mis kan gaan dan ben ik wel blij dat ik deze "traditie" achter ons ga laten. Zelfde met dat sinterklaas gezeur.

Ze blijven maar zeiken in dit land. Gejank op tv, gejank in de krant, gejank in de politiek. Om moedeloos van te worden. We zijn echt een verschrikkelijk zeikerig kutland geworden.

En hoe classificeer je dit gejank om het gejank van een ander?
Ben jij Nederlander toevallig?🤡

Mmmm ik word altijd zo opgewonden als je neerbuigend tegen me praat Tymbo.
Geen probleem, ik heb zelf van t weekend al erg veel kunnen oefenen met buigen vanwege alle omgewaaide illegale vuurpijlen die niet afgestoken werden omdat ze niet toegestaan zijn terwijl ik volgens oerhollandse traditie gezellig bushokjes aan het opblazen was omdat sommigen dat als kind ook leuk vonden en dat dus gewoon heel normaal is

Ik snap dat je het heel vervelend vindt dat ik iets anders vind dan jij @apfelstrudel of dat andere mensen sowieso andere dingen vinden dan jij, maar dat is wel hoe dat gaat zeg maar in het leven.
En dat anderen dat voor hem bepalen vindt hij nu juist niet fijn.

Geen probleem, ik heb zelf van t weekend al erg veel kunnen oefenen met buigen vanwege alle omgewaaide illegale vuurpijlen die niet afgestoken werden omdat ze niet toegestaan zijn terwijl ik volgens oerhollandse traditie gezellig bushokjes aan het opblazen was omdat sommigen dat als kind ook leuk vonden en dat dus gewoon heel normaal is
Vooral brievenbussen is genieten. Speeltuintjes opblazen was ook wel lachen, alleen moet je vooraf ff paar liter benzine halen

En hoe classificeer je dit gejank om het gejank van een ander?
Ben jij Nederlander toevallig?🤡
Waar je mee omgaat raak je mee besmet zei mijn oma altijd.

Geen probleem, ik heb zelf van t weekend al erg veel kunnen oefenen met buigen vanwege alle omgewaaide illegale vuurpijlen die niet afgestoken werden omdat ze niet toegestaan zijn terwijl ik volgens oerhollandse traditie gezellig bushokjes aan het opblazen was omdat sommigen dat als kind ook leuk vonden
We weten allemaal dat dat niet de echte reden is waarom je zoveel gebogen hebt van het weekend.
Ach ja het Onrendabelen Vervoer is toch ruk en het geld klotst tegen de plinten in ons kikkerlandje.
Vuurwerkvandalisme kost jaarlijks miljoenen aan schade? Ach, asielzoekers kosten ons 20 miljard per jaar. En i.t.t. vuurwerk heb je daar niet slechts 1 dag per jaar last van. En valt er nog minder van te genieten.

Ze doen maar, je houd het toch niet tegen. Gewoon lekker illegaal zwaar spul blijven kopen, met vooral extra veel harde knallen, wanneer al het legale spul verboden is.
Zelfde met dat sinterklaas gezeur.
Met een paar jaar vieren we hier alleen nog keti koti, suikerfeest en offerfeest.

Wist ik niet eens :o Mag ik dus citizen's arrests op hen toepassen? 😍
kmoet wel zeggen, die astronauten die we vroeger afstaken waren toch zo hard helemaal niet? Zachte knalletjes. Veilig. Gebeurt niks al ontploft het in je hand. beetje onschuldig matjes mee maken, je blies er ook niks mee op want het was gewoonweg niet krachtig genoeg. En dan had je die kanonslagen die iets harder waren maar nog steeds zacht. Ik snap dus echt niet dat ze dat verboden hebben.

Vooral brievenbussen is genieten. Speeltuintjes opblazen was ook wel lachen, alleen moet je vooraf ff paar liter benzine halen

Omgekeerde bompijl met butaanflessen en wasbenzine flessen eraan getaped was ook elk jaar weer een succes.

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven