AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

maar een vuurwapen gaat niet uit zichzelf af. je hebt een actie aan de trekker nodig.
Bwa heb wel een paar ombouw alarmpistolen vast gehad en die zijn toch wel aardig labiel.🫠
Die zou ik niet in je broeksband doen.

Ombouw ken je zo halen voor paar meijertjes hier in Roosendaal

These have included the holstering or unholstering of the P320, climbing out of vehicles and walking down stairs. In several cases, records and videos show, the gun fired when a victim’s hand was nowhere near it.
Een vuurwapen dat een trap af kan lopen en uit voertuigen kan klimmen? Wow

'Of ineens na laten vallen'. 'Of als ze verkeerd in elkaar zitten'. 'Stuk zijn'.
Really? :roflol: 🤦‍♂️

Bovenstaande situaties komen dus ALLEMAAL door foutief menselijk handelen. Niet juist omgaan met het vuurwapen.

Dus wat is nou precies je vraag want blijkbaar snap je totaal niet hoe vuurwapens werken.

Nou hehe daar zijn we, bedankt.

Het dikgedrukte; zeker! Wat als het vuurwapen verkeerd in elkaar gezet is door persoon A, dit geeft aan persoon B, die verkoopt het aan persoon C, die heeft het voor 5 jaar voordat hij het in zn holster stopt en het ineens afgaat.

Wie of wat heeft voor verwonding/doden gezorgd?

Daarom zei ik ook dat het verder niet boeit. Het punt is, dat er mogelijkheden zijn waarbij een vuurwapen wél iemand dood..
Er is één model met een productiefout, je hebt geen punt op basis van het extrapoleren naar een theoretische mogelijkheid.

In de keuken snijdt iemand ook weleens per ongeluk in z'n hand. Heeft dat mes dat gedaan?

Hell loopt een messenwinkel in en koopt een mooi koksmes.
Na een week is ze weer terug. Ze komt haar mes terugbrengen zegt ze tegen de winkelier.
"Waarom?", vraagt de winkelier.

"Ja er zitten opeens allemaal deuken in enzo. Ik ben er gewoon goed mee omgegaan hoor. Maar het mes heeft zichzelf wel een paar keer op de grond gegooid waardoor ik nu een snee in mijn voet heb en het mes allemaal deuken heeft"
:o

Apparaten kunnen mensen doden.
Daar hoort een vuurwapen (nee, niet allemaal) ook bij.

Een mes is geen apparaat.

Het dikgedrukte; zeker! Wat als het vuurwapen verkeerd in elkaar gezet is door persoon A, dit geeft aan persoon B, die verkoopt het aan persoon C, die heeft het voor 5 jaar voordat hij het in zn holster stopt en het ineens afgaat.

PSA: Je bent weer irritant aan het doorzeiken op een irrelevant detail.

Nee dan nog niet. Moet er trouwens een patroon in de kamer zijn.... kan ook enkel door manipulatie door een mens.

Ik zeg ook nergens dat het niet door manipulatie van de mens is. Ik zeg dat een apparaat een mens kan doden.
Kan dat apparaat strafrechtelijke vervolgd worden? Nee :roflol: maar de persoon is wel gedood door dat apparaat. Welk apparaat dan ook (de een iets minder voorkomend dan de ander).

Dus people kill people. Want je A,B,C voorbeeld is een voorbeeld van foutief menselijk handelen.

Alsof je een 3e hands sportwagen koopt, em niet laat nakijken, en dan na 5 jaar er de Nurburgring mee opgaat.
Do cars kill people? No, fucking idiots kill people.

Apparaten kunnen mensen doden.
Daar hoort een vuurwapen (nee, niet allemaal) ook bij.

Een mes is geen apparaat.
Met een mes kan je wel degelijk iemand doden, maar dst accepteren jullie in het VK. Het is immers "part and parcel of living in a big city, " volgens de idioot die zich burgemeester van Londen noemt.

Nee dan nog niet. Moet er trouwens een patroon in de kamer zijn.... kan ook enkel door manipulatie door een mens.
En dat valt trouwens niet uit zichzelf
Juist.
En je mag thuis geen doorgeladen vuurwapen hebben. Dus weer in strijdt met de wapenwet door foutief mensenlijk handelen.

In zo'n geval ben je dan ook jurifisch flink strafbaar als het fout gaat.

Dus people kill people. Want je A,B,C voorbeeld is een voorbeelf van foutief menselijk handelen.

Alsof je een 3e hands sportwagen koopt, em niet laat nakijken, en dan na 5 jaar er de Nurburgring mee opgaat.
Do cars kill people? No, fucking idiots kill people.

People kill people, but not all killed people are killed by a person.

Sure als je gaat mierenneuken en alles constant terug en terug en terug wilt tellen, maar dan is ineens het begin van het heelal de schuld want tja als dat niet gebeurde, kwam de aarde er niet, de mensen niet, die zouden zich niet voortgeplant hebben, dan zou uiteindelijk die persoon niet geboren zijn die het verkeerde handelen van een apparaat had kunnen doen waardoor een persoon was overleden.

Nee.

Terug
Naar boven