AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Een vuurwapen gaat niet opeens af. Tenzij je ermee zit te kloten. Je snijdt je ook niet zomaar in je vingers, tenzij je zit te kloten.

Donkere magie bestaat niet.

Maar los van dat, hoe vaak komt het nou voor dat iemand zichzelf (of een ander) pijn doet door nalatigheid met vuurwapens?
En dat niet kijken naar tarted Murica, maar gewoon hier in Europa.

Vrijwel nooit.

Dat was niet mijn vraag.

De enige reden dat ze ons ontwapenen is zodat we geen weerstand kunnen bieden bij de omvolking en tegen hun totalitaire maatregelen.

Proof me wrong.

Gun crime is velen malen lager in Amerikaanse staten en steden waar concealed carry (en al helemaal open carry) is toegestaan, t.o.v. de staten en steden waar het dragen van een vuurwapen verboden is.

En natuurlijk waar de minste n*gers wonen.
Ik draag al jaren en jaren een survival-knife(met gordelsnijder/ruitentikker) aan de binnekant van mn broeksband. Ik laat mij of mijn gezin niet voor het blok zetten mocht er weer een allahakbar mong**l zomaar op mensen in gaan steken zoals jaren geleden in den Haag. Ik heb ook courses gevolgd mbt self protection en in het bijzonder empty handed skills en heb vroeger ook jaren judo gedaan. Ik zie het als mijn plicht om mij en mijn gezin op alle mogelijke momenten te kunnen beschermen in alle gelegenheden. En daar investeer ik ook in.

Je vraag is onjuist. Vuurwapens gaan niet zomaar af.

Mijn vraag is onjuist? Ik denk eerder dat jij mijn vraag niet wilt beantwoorden omdat ik daarmee jouw 'people kill people' kan ontkrachten waardoor je ongelijk krijgt.

Ook prima.
Het is trouwens 'prove me wrong'.
Tenzij je bedoelt dat het bewijs is dat jij verkeerd zit, dan is het 'I'm'.

Je vraag is onjuist. Vuurwapens gaan niet zomaar af.

Ik heb deze ook thuis. 6 schots magazijn kevlar pijlen. Red dot laser sight. Ding is madness . Schiet zo door een helm heen alsof het niks is. Echt een bizar urban warfare ding. En 100%legaal.

Ik ben dan ook een semi-prepper😁

Bijlagen

• Screenshot_20240119_093730_Chrome.jpg
    Screenshot_20240119_093730_Chrome.jpg
    107,9 KB · Weergaven: 21
Mijn vraag is onjuist? Ik denk eerder dat jij mijn vraag niet wilt beantwoorden omdat ik daarme jouw 'people kill people' kan ontkrachten waardoor je ongelijk krijgt.
Een apparaat dat ineens af kan gaan, kapot kan gaan of op hol kan slaan waardoor een persoon overlijdt, dan is het dus niet dat dat apparaat de persoon heeft gedood, maar een persoon? Of?
Dit is je vraag toch?
Een vuurwapen kan niet ineend af gaan of op hol slaan.

Je vraag is onjuist.

Ik heb deze ook thuis. 6 schots magazijn kevlar pijlen. Red dot laser sight. Ding is madness . Schiet zo door een helm heen alsof het niks is. Echt een bizar urban warfare ding. En 100%legaal.

Ik ben dan ook een semi-prepper😁
Zo1 moet ik ook nog halen.

Dit is je vraag toch?
Een vuurwapen kan niet ineend af gaan of op hol slaan.

Je vraag is onjuist.

Er zijn vuurwapens die wel zelf afgaan, of ineens na laten vallen, of als ze verkeerd in elkaar zitten, stuk zijn, wat dan ook zonder dat iemand specifiek afvuurt.

Beantwoord gewoon mijn vraag joh.

Echte aanrader. Compact, precies , legaal en deadly AF.

Had een helm op een paal gezet beneden in de tuin en vanuit mn raam schoot ik zo erin en kwam er achter weer doorheen.

Tip, koop een setje of wat extra pijlen want als de pl**ris uitbreekt en al het internet gaat plat dan gaan die 6 pijltjes wel erg snel.

Ook goed jaag materiaal om voedsel te schieten🤙

Interviews with more than a dozen victims, video recordings, and a review of thousands of pages of court documents and internal police records reveal a pattern of discharges that were alleged to have occurred during routine movements. These have included the holstering or unholstering of the P320, climbing out of vehicles and walking down stairs. In several cases, records and videos show, the gun fired when a victim’s hand was nowhere near it.
Navy veteran and former gunner’s mate Dionicio Delgado said his P320 fired a bullet through his thigh and into his calf after he holstered it during a training session at a gun range in Ruther Glen, Va. Michael Parker, a welder, said his holstered P320 fired a bullet into his thigh as he removed the holster from his pocket while in his car in St. Petersburg, Fla. Police officer Brittany Hilton said her holstered P320 fired while inside her purse as she walked to her car in Bridge City, Tex. The bullet entered her groin and exited her back just inches from the base of her spine.

Boeit verder niet; geef gewoon antwoord.

Een apparaat dat ineens af kan gaan, kapot kan gaan of op hol kan slaan waardoor een persoon overlijdt, dan is het dus niet dat dat apparaat de persoon heeft gedood, maar een persoon? Of?
Een mes op hol slaan? nog niet gezien.
vuurwapen? Dan enkel na manipulatie door.... people.

De enige reden dat ze ons ontwapenen is zodat we geen weerstand kunnen bieden bij de omvolking en tegen hun totalitaire maatregelen.

Proof me wrong.
Bij de meeste mensen die over straat lopen ben ik erg blij dat wapens in Nederland verboden zijn. Ik vind dat meer iets voor uitgestrekte rurale gebieden. Een tijdje geleden riep Hiddema mensen in het buitengebied in Limburg op zich te bewapenen met een jachtgeweer oid na een serie woning-overvallen.

Een vuurwapen is een grote verantwoordelijkheid, je kan dan eigenlijk nooit flink zuipen of aan de drugs.

Er zijn vuurwapens die wel zelf afgaan, of ineens na laten vallen, of als ze verkeerd in elkaar zitten, stuk zijn, wat dan ook zonder dat iemand specifiek afvuurt.

Een vuurwapen kan enkel afgaan door een manipulatie. anders ligt het er maar hoor. als een vuurwapen verkeerd in elkaar zit gaat het niet werken

Een mes op hol slaan? nog niet gezien.
vuurwapen? Dan enkel na manipulatie door.... people.

Apparaten kunnen ineens kapot gaan, afgaan, whatever..het zijn apparaten. Daardoor kan het zijn dat een persoon overlijdt.
Wat is dan de 'killer', het apparaat dat ineens afging/kapot ging, of een persoon die wellicht niet eens in de buurt was? Of het slachtoffer die wellicht niks met het apparaat te maken had?

Glock niet. Juist ontworpen om dan niet af te gaan. Tis geen 1800 meer he meid.

Heb vroeger wel met een ombouw .22 bijna in mn voet geschoten bij iemand thuis. Maar dat was na 4 nachten pep en een trillerig handje en een vet gevoelig trekkertje. Kan zo weer aan een vuurwapen komen maar de risicos zijn te groot en heb teveel te verliezen maar die kruisboog will do the job for me

Apparaten kunnen ineens kapot gaan, afgaan, whatever..het zijn apparaten. Daardoor kan het zijn dat een persoon overlijdt.
Wat is dan de 'killer', het apparaat dat ineens afging/kapot ging, of een persoon die wellicht niet eens in de buurt was? Of het slachtoffer die wellicht niks met het apparaat te maken had?
maar een vuurwapen gaat niet uit zichzelf af. je hebt een actie aan de trekker nodig.

Dit gaat over 1 specifiek model, dat is geen argument.

Daarom zei ik ook dat het verder niet boeit. Het punt is, dat er mogelijkheden zijn waarbij een vuurwapen wél iemand dood..

Glock niet. Juist ontworpen om dan niet af te gaan. Tis geen 1800 meer he meid.

Heb vroeger wel met een ombouw .22 bijna in mn voet geschoten bij iemand thuis. Maar dat was na 4 nachten pep en een trillerig handje en een vet gevoelig trekkertje. Kan zo weer aan een vuurwapen komen maar de risicos zijn te groot en heb teveel te verliezen maar die kruisboog will do the job for me

Nee meeste niet inderdaad, maar het gaat om het punt :o

maar een vuurwapen gaat niet uit zichzelf af. je hebt een actie aan de trekker nodig.

En dat gebeurt altijd door een persoon?

Interviews with more than a dozen victims, video recordings, and a review of thousands of pages of court documents and internal police records reveal a pattern of discharges that were alleged to have occurred during routine movements. These have included the holstering or unholstering of the P320, climbing out of vehicles and walking down stairs. In several cases, records and videos show, the gun fired when a victim’s hand was nowhere near it.
Navy veteran and former gunner’s mate Dionicio Delgado said his P320 fired a bullet through his thigh and into his calf after he holstered it during a training session at a gun range in Ruther Glen, Va. Michael Parker, a welder, said his holstered P320 fired a bullet into his thigh as he removed the holster from his pocket while in his car in St. Petersburg, Fla. Police officer Brittany Hilton said her holstered P320 fired while inside her purse as she walked to her car in Bridge City, Tex. The bullet entered her groin and exited her back just inches from the base of her spine.

'Of ineens na laten vallen'. 'Of als ze verkeerd in elkaar zitten'. 'Stuk zijn'.
Really? :roflol: 🤦‍♂️

Bovenstaande situaties komen dus ALLEMAAL door foutief menselijk handelen. Niet juist omgaan met het vuurwapen.

Dus wat is nou precies je vraag want blijkbaar snap je totaal niet hoe vuurwapens werken.

Terug
Naar boven