Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar is het niet
Pauper - 6 definities - Encyclo
1) Arm persoon 2) Arme 3) Arme kerel 4) Armelui 5) Behoeftige 6) Clochard 7) Haveloos persoon 8) Sloeber 9) Stumper 10) Volstrekt arm persoon 11) Zeer ...www.encyclo.nl
Het is iets anders maar wel in lijn met de post van @Gremlin.Als je goed je best doet vind je ook vast wel een lijstje van mensen die uit naam van de bijbel zijn gedood....maar die kun je zeker niet vinden 😉
Thanks, nu zie ik @Sanca Saxon voor me in een Elsa outfit.
Still sexy af...Thanks, nu zie ik @Sanca Saxon voor me in een Elsa outfit.
Hij kan het hebben!
Zal mooi staan, Elsa met baard. Klaar voor het songfestival 😂Thanks, nu zie ik @Sanca Saxon voor me in een Elsa outfit.
Heerlijke combi, Wierd Duk en Bart Nijman!Het is iets anders maar wel in lijn met de post van @Gremlin.
![]()
Podcast Luisteren (PodNL): ‘Links bestaat enkel uit Wilders-bashers’
From Het Land van Wierd Duk. Met blogger Bart Nijman als speciale gast buigt verslaggever Wierd Duk zich in een nieuwe aflevering van de podcast Het Land van Wierd Duk over de betekenis van het nieuwe centrum-rechtse kabinet. ,,Het is alsof een waas die lang over het land hing is opgetrokken”...podcastluisteren.nl
Vooral de eerste 10 minuten zijn interesssant. Het hoeft feitelijk niet eens juist te zijn, maar dit vertolkt wel het gevoel van veel Nederlanders
Ik snap alleen niet waarom zij hun eigen bewapende beveiliging mogen hebben.Schrikbarend wel dat verhaal over beveiliging voor Joodse kinderen in Amsterdam op het Maimonides.
douze points voor Belgique!Zal mooi staan, Elsa met baard. Klaar voor het songfestival 😂
Omdat zij dat nodig hebben en de maatschappij dat niet wil betalen?Ik snap alleen niet waarom zij hun eigen bewapende beveiliging mogen hebben.
Maar het schept wel weer een uitzonderingspositie voor de Joden en moeten we dat nu wel willen met zijn allen?Omdat zij dat nodig hebben en de maatschappij dat niet wil betalen?
Het principiële punt snap ik.
Waarom zou dat niet mogen?Ik snap alleen niet waarom zij hun eigen bewapende beveiliging mogen hebben.
LOL!!! Laten we ons daar meer zorgen om maken dan om de bittere noodzaak en de realiteit.Maar het schept wel weer een uitzonderingspositie voor de Joden en moeten we dat nu wel willen met zijn allen?
Mag niet iedereen dat? Of, andere groepen dat ook.Ik snap alleen niet waarom zij hun eigen bewapende beveiliging mogen hebben.